- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Smeris
Smeris
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
De nieuwe politieserie van BNN, Smeris, met Jeroen van Koningsbrugge en Dennis van der Ven als politieduo.
Smeris (TV Series 2014? ) - IMDb
Vanaf maart op televisie.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5306 votes
Ik hoop zo dat 'Smeris' slechts de werktitel blijkt.
Nijmegen
-
- 323 messages
- 692 votes
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Vanaf volgende week maandag, 17 maart op televisie.
vallend glas
-
- 29 messages
- 5 votes
Realiseerde na het kijken pas dat dit het om een echte trailer ging en geen sketch van Draadstaal. Zal mij benieuwen of die 2 kunnen overtuigen als serieuze acteurs. Draadstaal was regelmatig brilliant.
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Dat kunnen ze zeker. Die twee gaan menigeen verbazen met deze serie.
-
- 11900 messages
- 5306 votes
Ik neem mijn sarcasme over de titel terug. Ziet er erg leuk uit.
Conspiracy
-
- 99 messages
- 144 votes
Ik ben geen fan van Jeroen van Koningsbrugge, integendeel zelfs. Dus bekeek de trailer ook een beetje argwanend. Maar ik moet eerlijk zeggen dat dit er niet verkeerd uitziet. Misschien krijgt dit nog wel een kans.
-
- 11900 messages
- 5306 votes
Aardige eerste aflevering. Ik weet niet of ik de hele serie uitzit, maar de cliffhanger was in ieder geval leuk.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Geweldig om bekende plekken van mijn stad te zien in deze Serie, leuke eerste aflevering en zeker geen slechte acteerwerk. op naar de 2de aflevering 
Donkerwoud
-
- 8661 messages
- 3940 votes
Na twee afleveringen gezien te hebben: niet heel bijzonder, maar ook niet slecht. Ik ga die 7 afleveringen waarschijnlijk wel uitzitten.
blackcat13
-
- 660 messages
- 136 votes
Waar Daan Schuurmans een beetje een mildere en saaiere James Bond speelde, speelt Jeroen hier een beetje een mildere en saaiere versie van John McClane. Had wel iets losser en leuker gespeeld mogen worden, want het is duidelijk dat het de bedoeling is dat hij de serie draagt. Mag wel iets cooler en uitbundiger van mij, grappiger kan ook geen kwaad.
Dennis van der Ven vind ik dan weer leuker dan verwacht, maar wellicht omdat ik daar dus vrijwel geen verwachting bij had eigenlijk. Best nog een leuk personage.
1e aflevering heb ik gemist, maar tot nu toe vond ik de 2e beter dan de 3e van vandaag. Ben wel benieuwd hoe het verder gaat, ik blijf die 7 afleveringen sowieso wel uitzitten. Maar vond Heer & Meester tot nu toe NET even iets leuker.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Zijn 10 afleveringen, weet niet waar jullie de 7 vandaan halen ? Staat in de gids ook als 3 / 10.
Ik vind het zo ie zo erg leuk, ik ken ook veel van wat ik zie omdat ik een Tilburger ben.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Ik vond de rol van Fedja van Huêt echt geweldig gisteren. Het duurde even voordat ik hem herkende. Dat is weer eens wat anders dan een advocaat spelen. 
Donkerwoud
-
- 8661 messages
- 3940 votes
Dat stond online ergens, maar 10 lijkt mij inderdaad ook een logischer aantal.
Begin deze serie een beetje beu te worden. Het weet niet zo goed de balans te vinden tussen de luchtige humor en het heftige van de verhaallijnen, waardoor je steeds van die vreemde overgangen krijgt. Zie je het ene moment een bijrol doodgaan, zitten ze in een scene erna flauwe grapjes met elkaar te maken. Ook zijn Dennis van der Ven en Jeroen van Koningsbrugge geen bijster sterke acteurs. Ze doet het niet slecht, maar in combinatie met het haperende plot is het niet voldoende om mijn interesse erbij te houden. Geef het nog één kans om de spetterende plotwending van Maartje die waarschijnlijk een mol is nog een kans te gunnen.
blackcat13
-
- 660 messages
- 136 votes
Dat stond online ergens, maar 10 lijkt mij inderdaad ook een logischer aantal.
Begin deze serie een beetje beu te worden. Het weet niet zo goed de balans te vinden tussen de luchtige humor en het heftige van de verhaallijnen, waardoor je steeds van die vreemde overgangen krijgt. Zie je het ene moment een bijrol doodgaan, zitten ze in een scene erna flauwe grapjes met elkaar te maken. Ook zijn Dennis van der Ven en Jeroen van Koningsbrugge geen bijster sterke acteurs. Ze doet het niet slecht, maar in combinatie met het haperende plot is het niet voldoende om mijn interesse erbij te houden. Geef het nog één kans om de spetterende plotwending van Maartje die waarschijnlijk een mol is nog een kans te gunnen.
Nog steeds bijgebleven Donkerwoud, of inmiddels al afgehaakt?
Ik vind de serie zelf steeds beter worden. Dat luchtige en grappige dat in het begin inderdaad een beetje misplaatst was soms, verdwijnt meer en meer naarmate de storyline zwaarder en heftiger wordt. Ben alleen nog steeds geen fan van Jeroen van Koningsbrugge en zijn rol hier. Dan vind ik Dennis van der Ven en zijn personage toch interessanter.. wat meer betrokken. Van de rol van Koningsbrugge had ik gewoon meer verwacht maar een 'Nederlandse John McClane' is hij ECHT niet (weet het niet, maar had in het begin wel het idee dat ze daar een beetje hun inspiratie uit wilden trekken).
blackcat13
-
- 660 messages
- 136 votes
Jammer man, de serie is echt wel beter geworden naar mijn idee. Het is niet zo dat ik er steeds naar uit kijk, en heb mezelf er al op betrapt ook een aflevering gemist te hebben, dus echt enthousiast ben ik ook weer niet, maar de serie heeft wel een betere balans op dit moment. Maar goed, het blijft natuurlijk een beetje flauwtjes allemaal. Wat dat betreft niets vergeleken bij Flikken Maastricht bijvoorbeeld. Maar mocht je nog eens in de gelegenheid zijn een van de latere afleveringen te kunnen checken, raad ik je dat wel aan want de serie is best wel op gang gekomen.
holysjit
-
- 5 messages
- 4 votes
Spannende serie die ik met plezier volg. Wel jammer dat de verhaallijn langzaam geëvolueerd is tot een totaal ongeloofwaardig verhaal. Ook is het erg leuk om als Tilburger je eigen stad terug te zien in de serie.
Maarten0402
-
- 802 messages
- 533 votes
Leuke serie. Lijkt wel weer typisch een satire die de hak neemt, in dit geval, op de Nederlandse politie series. Soort "Draadstaal" detective
.
Niet heel hoogstaand maar kijkt wel lekker weg. Ook de acteurs die ondervraagt worden hebben van die droge opmerkingen. Zie ik niet snel terug in Nederlandse politie series. Altijd teveel cliches waarvan ik zoiets heb van ik geloof het wel na 3 seizoenen (ik noem bijv. een Baantjer of Flikken Maastricht).
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Smeris seizoen 2 is vanaf maandag 29 maart weer op tv!
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
821.000 kijkers voor aflevering 1. Da's een lekker begin.