• 178.060 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.747 votes
Profile

Helix

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Informatie en trailers:

Meerdere nieuwe promo's voor sci-fi serie 'Helix' - Serietotaal.nl

Zo te lezen gaat dit over een onderzoeksteam dat naar Antarctica reist om een virusuitbraak te onderzoeken.

De première van aflevering 1 is op 10 januari.

Mijn interesse is gewekt

Testa-Rossa

• 422 messages
  • 133 votes

Ik ben helemaal bij, ik vind het best een leuke serie tot dusver.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Testa-Rossa wrote:

Ik ben helemaal bij, ik vind het best een leuke serie tot dusver.

Kan je er wat meer over vertellen? Ik verzamel de afleveringen op, begin er dus wat later aan.

Goed verhaal? Spannend? Goed acteerwerk? Ik lees online wisselende meningen. Velen noemen het toch wel een wat teleurstellende B-serie.

Testa-Rossa

• 422 messages
  • 133 votes

Ach ja het is ook zeker wel een B-serie, geen briljant acteerwerk, niet echt een origineel verhaal (wel een hoop van de bekende clichés).

Ik weet het eigenlijk niet goed, vind het gewoon wel lekker weg kijken. Ik ben wel van de epidemie films/series en het sfeertje zo midden in antartica ligt me ook.

De serie gaat voor mijn gevoel in ieder geval (tot op heden) niet heel inhoudelijk in op de epidemie zelf maar richt zich meer op allemaal complotten en het bovennatuurlijke, dat moet je wel liggen. Als je daar niets mee hebt is het een tegenvaller gok ik.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik heb het geprobeerd, maar ben na 6 afleveringen gestopt. Saai, oninteressant, vervelend en met acteurs die er niet zo heel veel van kunnen. Ik hou wel van dit soort virusverhalen, maar het is allemaal te low budget en langdradig om te kunnen boeien.

Helaas.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Ik blijf het wel volgen, seizoen 2 staat ook al gepland en dat is een goed teken. Vind dit wel tof

http://cdn.thebitbag.com/wp-content/uploads/2014/01/By-Helix-TV-Series-7.jpg?b00a9c

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.