- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Late Night talkshows
Late Night talkshows
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Ik betwijfel of Noah dezelfde energie heeft die Stewart (en Colbert) wel hadden. Daarzonder wordt het al snel een saaie (en te serieuze) bedoening ben ik bang. Ga hem wel een kans geven hoor, daar niet van.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik vind dat James Corden het ook erg goed doet. Kijk de shows niet volledig, maar de sketches van hem zijn erg goed. Carpool Karaoke met Jennifer Hudson was bijvoorbeeld fantastisch.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ja, dat was grappig.
Mae Whitman.
Dit stuk was ook goed.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Net de fantastische Conan-special over zijn trip naar Armenië gezien. Aanrader! Een stukkie:
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Nu de Daily Show door Trevor Noah volledig (maar dan ook écht volledig) is verpest, neemt Seth Meyers het stokje over met de verkiezingen voor de deur. Zijn Closer Looks zijn erg sterk:
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Geef mij maar Colbert qua humor. Voor de echte inhoud is John Oliver over. Bij Jon Stewart kwamen die twee optimaal bij elkaar.
Overigens vind ik de reportages van Jordan Klepper bij The Daily Show nog steeds geweldig.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Oh, ik vind Colbert bij de Late Show echt geen schim meer van die van de Report. Die hele timing lijkt ook wel weg te zijn (redactie? schrijvers? network? typetje?).
Oliver begin ik ook steeds meer te waarderen, maar die hebben natuurlijk wat meer voorbereidingstijd.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Zijn timing en performance vind ik juist het beste van alle namen die hier al in het topic voorbij zijn gekomen. Hij is ook zeer goed buiten de studio, waar niet alles gescript is.
Bij The Late Show is Colbert alleen iets meer op entertainment gericht dan vroeger.
Maar goed, alleen al vanwege z'n optreden bij The Correspondence Dinner in 2006 zal hij natuurlijk eeuwig en altijd een held blijven.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Dit gaat echt een vier jaar durende field day worden voor de talkshows 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Haha, Jim Carrey (opnieuw) op de Andy Kaufman toer. 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Wat een goudmijn, The Dick Cavett Show op YouTube:
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
Ben zelf groot fan van deze gast: Late Night with Seth Meyers - YouTube
seth meyers. Met name zijn 'A Closer Look'.
Heerlijk hoe rump x op x wordt destroyed. (maar ook het DNC / GOP establishment)
depri83
-
- 6802 messages
- 1490 votes
Tijdens de 'lockdown' toen er geen publiek aanwezig was bij de Amerikaanse talkshows keek ik er veel van terug op youtube, maar nu dat aanstellerige schreeuwerige volk er weer zit vind ik er geen reet meer aan.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Tijdens de 'lockdown' toen er geen publiek aanwezig was bij de Amerikaanse talkshows keek ik er veel van terug op youtube, maar nu dat aanstellerige schreeuwerige volk er weer zit vind ik er geen reet meer aan.
Helemaal mee eens. Ik trek het ook niet meer. Keek met name Colbert en soms Seth Meyer, plus sommige monologen/reportages van The Daily Show (dat laatste kan nog wel, want vooraf opgenomen).
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Is Hollywood A Dying Business? Dick Cavett welcomes a star line-up of Mel Brooks, Frank Capra, Robert Altman and Peter Bogdanovich to show to discuss whether Hollywood is dying.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Wat een geweldige vrouw was Ingrid Bergman, totaal geen sterallures: