• 178.094 movies
  • 12.213 shows
  • 33.984 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.372.862 votes
Profile

The Fades (BBC)

D.K

• 222 messages
  • 743 votes

A teenage boy named Paul is haunted by apocalyptic dreams that nobody can explain. As if that weren't terrifying enough, he begins to see spirits of the dead, known as The Fades, all around him. The Fades can't be seen, smelt, heard or touched by other humans. Written by BBC Publicity

Geniale serie waarvan ik vorige zomer toevallig een stukje zag op Turkse tv. Het is een fantasy/horror met veel humor. De serie is heeft maar 6 delen( naar mijn mening begint het na deel 4 erg goed te worden dus probeert het een kans te geven tot episode 4) en is jammer genoeg gecancelled. Serie heeft zelf een BAFTA gewonnen in 2012 voor Best Drama Series.

Iain De Caestecker en Joe Dempsie (Gendry van Got) blinken het meest uit in het serie, maar ik heb niks te klagen van de rest van de cast die o.a uit Natalie Dormer, Lily Loveless(blijkbaar erg populaire actrice uit Skins) en Johnny Harris bestaat. Ik moet wel zeggen dat de special effects niet erg super zijn.

ps: Mijn 200e bricht

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Hier heb ik de eerste drie eps van vertaald. Best cool, ja, maar nog geen tijd gehad om verder te kijken.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.