- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Marvel's Agents of SHIELD
Marvel's Agents of SHIELD
gillie24
-
- 2637 messages
- 1735 votes
Ziet er veelbelovend uit. Ben benieuwd.
Wat zal het budget zijn voor één aflevering?
De laatste jaren veel interessante promo's gezien en in de praktijk viel het vies tegen:
- 666 P.A.
- Terra nova
- The mob doctor
- Alcatraz
- Revolution
-Arrow (vooral deze)
etc.
Dus niet te vroeg juichen.....
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
O wat slecht. Mag niet verbazingwekkend zijn dat Whedon hier achter zit. Avengers, met minder production value en veel meer speelduur
.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Was te verwachten dat jij hier niet veel aan ging vinden
Is er eigenlijk iets van Whedon (en dan heb ik het over de volwaardige spullen niet bijvoorbeeld de eerste seizoensfinale van Glee) die jij kunt pruimen? Niet slecht bedoelt overigens maar gewoon uit interesse.
Lees nu pas dat J. August Richards aan de cast is toegevoegd. Wederom een bekend gezicht uit het Whedonverse (Gunn uit Angel) maar het is blijkbaar nog niet bekend wie hij gaat spelen. Misschien Fury? Al houd Marvel altijd vast aan dezelfde acteurs geloof ik als ze een cameo optreden maken.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Weet ik hoor
. Ik vond Cabin in the Woods goed, hoeveel er aan zijn schrijfwerk valt toe te dichten valt te bezien natuurlijk en Much Ado About Nothing lijkt me dan wel veelbelovend. Maar ben een behoorlijke tegenstander van Whedon, snap oo kecht niet hoe Buffy tot dat status is gekomen. Wat een drama.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik heb ergens gelezen dat Richards Luke Cage gaat spelen.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
@Watts: Ik vermoed dat Drew Goddard het meest aanwezig is bij Cabin maar zeker kan ik het ook niet zeggen. Buffy heeft natuurlijk zijn status gekregen omdat het ook één van de eerste horrors is waar een blonde cheerleader de heldin is. Is in mijn ogen zijn status compleet waard maar ik ben dan ook een sucker voor Whedon en zijn cast. Misschien Firefly eens proberen?
Christina Hendricks zou toch genoeg moeten zijn om je interesse te wekken. Plus die 14 episodes ben je zo (jammer genoeg) doorheen.
@AHWA: klinkt interessant, in ieder geval beter als Fury.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Dat zou een goede reden kunnen zijn maar weet het niet. Lijkt me wel heel corny allemaal, lijkt me gewoon niet voor mij. Ik snap wat Whedon geliefd maakt bij velen maar lijkt bij mij gewoon niet te werken.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Ik hou van marvel films omdat het prima popcorn vermaak is voor een uurtje of 2 met een hoop actie en eye-candy.
Met een serie wil ik de diepte in en vooral een goed verhaal waar je in kan verdrinken.
Dit wordt echt niks voor mij, lijkt in het rijtje CSI, Hawaii five-0 thuis te horen..
En dan die slogan: Not all hero's are super 
Eazy
-
- 569 messages
- 298 votes
Waarom zou je veel afleveringen willen. Werkt vrijwel nooit.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Zeer weinig 20+ episode series die goed zijn.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Geen Luke Cage blijkbaar, misschien iets startend met een M?
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Glacius
-
- 4297 messages
- 3031 votes
Niet Luke Cage? Geen idee wie het dan is.. Het is duidelijk iemand met superstrength..
Enige mogelijkheden lijken me:
Isaiah Bradley - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
Night Thrasher (Dwayne Taylor) - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
Patriot (comics) - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
Rage (comics) - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
Battlestar (comics) - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Zou in ieder geval wel overeenstemmen met de M. Mijn gok is in ieder geval op Fury Jr. Voor de leek is Fury toch wel het boegbeeld van SHIELD dus zou dit een mooie middenweg zonder Samuel L. Jackson te vragen.
Glacius
-
- 4297 messages
- 3031 votes
Ik hoop niet dat het dat slappe excuus van een karakter is, die bedoeld was om zo Neger Fury in de originele marvel universe binnen te smokkelen.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik vond de pilot best leuk. Veel leuke Whedon-grapjes, prima cast, goede effecten. Nu hopen dat ze dit zo doorzetten.
gillie24
-
- 2637 messages
- 1735 votes
Best goed, maar ik ben nog niet overtuigd.
De pilot was vermakelijk, maar wel een aantal vervelende personages, met name de 2 techneuten met hun accent. Wekt vooralsnog alleen maar irritatie op.
Het ziet er allemaal wel mooi uit en inderdaad een aantal geslaagde grappen en Skye is wel een zeer aantrekkelijke dame, zeg!
Ik ken de originele strips niet, maar erg veel jong grut die dan moeten doorgaan voor experts. Bevalt mij ook niet echt, maar hopelijk wordt dat beter.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
In ep 2 zou een cameo van Samuel L Jackson zitten, dus ik ben benieuwd. Vanavond gauw kijken.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Tweede aflevering was top. Lekker veel humor in de dialogen. Vooral Coulson heeft een leuke deadpan delivery.
stinissen (crew films & series)
-
- 23436 messages
- 76920 votes
Vreselijke serie..... en die flauwe humor....
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Gelukkig krijgt de serie een heel seizoen. Leuke derde ep. Gewoon een vlotte actieserie, met leuke references en leuke dialogen. En Chloe Bennet is best wel 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Het is tot nu toe nog niet fantastisch, maar in ep 5 zat wel weer meer plot development. Een paar lijnen werden uitgezet, dus hopelijk zetten ze deze lijn door. Iets meer geweld ook, de serie moet niet te braaf worden natuurlijk, al blijft het ABC/Disney.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Vanaf 5 Januari te zien op Veronica.
Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D. - Veronica TV - veronicatv.nl
mrwhite
-
- 1521 messages
- 3499 votes
De eerste 2 afleveringen vond ik matig en ik denk ook niet dat het echt veel beter gaat worden!!
gillie24
-
- 2637 messages
- 1735 votes
Nu 3 afleveringen van gezien, maar ik haak af. Te veel irritante personages en allemaal veel te lief.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik blijf het wel volgen. Heb wel het idee dat het nog veel beter kan worden. Eerste seizoen van Buffy is ook bij lange na niet het beste. En omdat het Marvel is, geef ik het nog wel een seizoen hierna. Meer langlopende verhaallijnen en minder standalones, dat zou al een goed begin zijn. Qua delivery zitten ze allemaal wel goed, alleen deadpant Gregg nu bijna al z'n lines en begint het een beetje monotoon te worden.
jacobine_rodijk
-
- 2806 messages
- 9511 votes
't Televisie-landschap zag er dan ook totaal anders uit toen 't eerste Buffy seizoen werd uitgezonden. Tegenwoordig staat televisie bijna gelijk aan film qua kwaliteit en nu Whedon zeven seizoenen Buffy; vijf seizoenen Angel en één van de grootste blockbusters allertijden achter de rug heeft mag je wel iets meer verwachten dan deze wanproductie...