• 178.055 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.740 votes
Profile

Workaholics

Stu-Pot

• 3491 messages
  • 1189 votes

Workaholics is een sit-com over 3 vrienden (Adam, Blake en Anders) die zowel samenwonen als werken. De 3 leven een nogal apart leven waar iedere dag dronken of stoned zijn een must is. De reeks is ondertussen al 3 seizoenen ver en wordt alleen maar beter en beter. Het is wat mij betreft het beste wat tv momenteel te bieden heeft.

(afbeelding)

jacobine_rodijk

• 2806 messages
  • 9511 votes

Stu-Pot wrote:

Het is wat mij betreft het beste wat tv momenteel te bieden heeft.

Op komedie gebied? Anders wel een behoorlijke statement met wat er op dit moment uitgezonden wordt; heb hier namelijk nog nooit van gehoord.

Stu-Pot

• 3491 messages
  • 1189 votes

Op komedie gebied?

Yup.

heb hier namelijk nog nooit van gehoord.

Verbaasd me niets, de humor is nogal absurd en niet voor iedereen weggelegd. Toch wordt deze reeks op verschillende fora geprezen, niet meer dan terecht ook.

Stu-Pot

• 3491 messages
  • 1189 votes

Seth Rogen and Evan Goldberg Are Producing a Movie with the 'Workaholics' Guys | Splitsider

Een film! Krijgen ze dan toch de erkenning die ze verdienen. 4de seizoen wordt gelanceerd in januari en het 5de seizoen is ook al aangekondigd.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Geniaal.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.