• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.078 actors
  • 9.372.307 votes
Profile

The New Normal

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Een nieuwe serie over "anders zijn" geschreven door de bedenker van onder meer Nip/Tuck, Glee en American Horror Story.

The New Normal revolves around a blended family of a gay couple Bryan Collins & David Murray(Andrew Rannells and Justin Bartha) and single mother Goldie(Georgia King) an aspiring Lawyer, who after running away to L.A with her daughter Shania,agrees to become their surrogate.

(afbeelding)

Heeft iemand deze serie al gezien? Ik heb net de pilot gekeken en het heeft overeenkomsten met Modern Family, maar lijkt me wel een serie die moet 'groeien'. Het is niet direct lachen, gieren, brullen maar toch kijkt het goed weg.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Inmiddels alle vier de afleveringen gezien en ik vind het toch wel erg leuk! De oma is echt een giga bitch, het homokoppel is aandoenlijk en de draagmoeder is ook lief. Enige minpunt tot nu toe is dochterlief, haar vind ik niet zo denderend.

Vooral Andrew Rannells als Bryan is echt geweldig. Bartha (Veel leuker dan in The Hangover) en hij hebben aardige chemie samen, ik vind ze schattig. Blijf dit zeker volgen!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Deze staat vrij laag op m'n lijstje, maar als het goed blijft, wil ik het nog wel een kans geven.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.