• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.372.109 votes
Profile

Ben and Kate (Fox)

jacobine_rodijk

• 2806 messages
  • 9511 votes

(afbeelding)

Fiks nieuw aantal sitcoms en series begonnen, en hoewel ik meestal de eerste weken afwacht om te kijken welke überhaupt kans hebben op één halve seizoen zag dit er wel leuk uit. Oscarwinnaar (!) Nat Faxon en Melanie Griffith's dochter Dakota Johnson spelen broer en zus in deze sitcom van schrijver Dana Fox (What Happens in Vegas, Couples Retreat). Samen zorgen ze voor haar dochter Maggie Jones; beter bekend als Damon's schattige dochter uit We Bought A Zoo. Niets baanbrekends, natuurlijk, maar de uitwerking is prima te doen. Veel mensen uit 't New Girl productiekamp werken hier tevens aan, en 't is te zien; de luchtigheid straalt er vanaf.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik vond de pilot wel aardig, maar nog verre van goed. Het kleine meisje is cute, en Johnson kan ik ook nog wel pruimen, maar Nat Faxon vond ik totaal niet leuk. Wel goed voor het beetje heart aan het einde, maar komisch vond ik hem niet zo best.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Redelijke serie, al slaat de humor bij mij persoonlijk nog niet echt aan.

Misschien heeft het even tijd nodig? ik gun het sowieso een seizoen denk ik.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Aflevering 4 vond ik echt de beste tot nu toe. Vooral het personage van Lucy Punch(BJ) werd meer diepgang aan gegeven, de manier hoe ze voor Ben opkwam was hartverwarmend

Aflevering 5 was minder bijzonder maar wel erg vermakelijk nog steeds. Ben and Kate blijf ik zeker te weten volgen. Deze serie heeft genoeg potentie!

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Leuke serie. Nu het wat gevorderd is zie je de banden tussen personages beter liggen. Geweldige connectie tussen BJ en Maddie, Dakota Johnson's timing en type humor ligt me ook erg goed. Verder soms wat minder, maar leuk genoeg om te blijven volgen.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

In vergelijking met powerhouse comedy's nog steeds niet van hetzelfde niveau, maar erg fijn is het wel en qua nieuwkomers wel 1 van de beste dit seizoen. Vooral lekker quirky, schattig en vrolijk.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Vind vooral de sfeer erg fijn in Ben and Kate, acteurs lijken goed met elkaar over weg te kunnen en Maggie Elizabeth Jones is toch wel 1 van de betere kinder actrices. Hopelijk krijgt ze niet een te groot ego als ze opgroeit maar das maar afwachten.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Kijkt iemand dit nog? Ik wel, hoop dat het niet gecanceld wordt voor seizoen 2..

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Ja ik, heerlijke serie. Het kind, Kate en BJ zijn niets minder dan geweldig. Ben en Tommy heel wat minder, al komen die ook steeds beter in hun rol.

De nieuwste aflevering was denk ik 1 van de betere, maar die van vorige week was echt goud.

This is the second maddest I've ever been at a statue

Nieuwe aflevering: Kate die verstoppertje speelt achter een kleine Chinese postbode, BJ die opeens toch slim blijkt te zijn. Plotje met Ben was ook goed te doen.

jacobine_rodijk

• 2806 messages
  • 9511 votes

Na Apartment 23, is ook Ben & Kate uit 't uitzendschema gehaald. Zo goed als gecancelled dus.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Hoezo eruit gehaald? Kan hier niks over vinden?

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

o.a hier: Fox pulls Ben And Kate, basically canceling it | TV | Newswire | The A.V. Club - avclub.com maar reken er maar op dat het officieel is, was te verwachten namelijk. Blijkbaar zijn ze nog wel aan t filmen, want Fox heeft ze eerder dit jaar juist een langere run toegezegd. Die afleveringen komen dus of op een dvd, of worden nog uitgezonden later.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Jammer zeg, vond het echt al een leuke vermakelijke serie geworden.

Maar Anger Management die nota bene op het zelfde net komt wordt nog niet gecanceld terwijl die ook geen geweldige ratings meer heeft, alles behalve zelfs..

Maar het verschil is dat ik deze serie toch denk ik wel ga missen, en Anger Management inclusief sheen niks goeds meer gaat worden.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Afleveringen 14,15 en 16 zijn vanaf deze maand te downloaden.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Zo ongelofelijk jammer dat deze show is gestopt..

Gister de laatste 3 afleveringen eindelijk gezien en dacht de hele tijd van, waarom kan die zender uit de UK het niet overnemen?

Dit gaat tegen de vlakte, maar Fox laat nog steeds het velen malen slechtere Anger Management voor 90 afleveringen doorgaan.. is the world gone mad?!

jacobine_rodijk

• 2806 messages
  • 9511 votes

Mescaline wrote:

Dit gaat tegen de vlakte, maar Fox laat nog steeds het velen malen slechtere Anger Management voor 90 afleveringen doorgaan.. is the world gone mad?!

Anger Management is van FX; niet FOX

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

2 verschillende zenders ja? Nooit geweten..

FX lijkt ook wel soort van afkorting van Fox he

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.