• 178.073 movies
  • 12.209 shows
  • 33.979 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.830 votes
Profile

Femme Fatales (Cinemax)

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

(afbeelding)

Zoals de titel aan geeft een serie waar female empowerment centraal staat. Elke aflevering staat er een vrouw centraal die een slagvaardige handelswijze heeft om haar problemen op te lossen. De femme fatale. Geïnspireerd door o.a. Graphic novels, film-noir en het brede pulp genre. Tanit Phoenix leidt elke episode zeer keurig in en de referentie zijn eindeloos. Het is een anthology, en verhalen van verschillende episodes kruisen elkaar naarmate de serie vordert.

HBO heeft de serie gestald bij hun zusterbedrijf Cinemax, en wordt after hours getoond. Wat vooral te maken heeft met de flinke dosis functioneel naakt .

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik ben inmiddels bij episode 10 en vermaak me kostelijk. Wat vooral opvalt is de verfijnde manier van filmen. Er worden prima resultaten geboekt met Red One digitaal. Echt prachtige resultaten. Een ander pluspunt zijn de bekende tweederangs acteurs die totaal game zijn. Cleavage of nudity, veel draaien er hun hand niet meer voor om. Lekkere referenties en dito episodes. Niet allemaal even goed maar het gespeel met cliché's en stereotypes valt erg goed. Ik snap wel dat enorm veel celebrities hiermee weglopen wat betreft after hours vermaak, ideale wegzak serie. Bij sommigen ook aangenaam verrast. Bevindingen per episode volgen snel.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.