• 178.061 movies
  • 12.206 shows
  • 33.977 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.774 votes
Profile

Irene Huss: Tatuerad Torso (2007)

Zweden / Denemarken

Misdaad / Thriller

90 minuten

geregisseerd door Martin Asphaug

met Angela Kovacs, Lars Brandeby en Anki Lidén

De ontdekking van een in stukken gehakt lijk leidt ertoe dat er een achtervolging naar een sluwe seriemoordenaar ontstaat. Het spoor leidt naar Kopenhagen, waar Irene Huss ontdekt dat dezelfde moordenaar een vergelijkbare vreselijke moord heeft begaan.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bij Irene Huss: Tatuerad Torso (2007):

Wat een ellende dit, zijn al die afleveringen zo ontzettend smerig?

stinissen (crew films & series)

• 23438 messages
  • 76923 votes

Uitstekende productie.

b00ts

• 695 messages
  • 4599 votes

Smerig valt toch wel mee. Wel erg doorzichtig allemaal.

b00ts

• 695 messages
  • 4599 votes

Inmiddels ook gekeken naar Irene Huss - Den krossade tanghästen (2008) aka "The Horse Figurine"...... en die is echt nog slechter. Het heeft meer te maken met een familiedrama dan met een politiethriller.

Blood Duster

• 249 messages
  • 245 votes

Geweldig filmpje, eigenlijk ook de gehele Irene Huss-Reeks. Ligt er waarschijnlijk aan dat ik een zwak voor Nordic Thrillers heb:)

nightbreed

• 3360 messages
  • 5027 votes

De eerste film uit Zweden en/of Denemarken die ik geen voldoende kan geven.

CherryCORE

• 66 messages
  • 261 votes

Ik vond persoonlijk Angela Kovacs geen boeiend persoon om naar te kijken. Sarah Lund (Sofie Gråbøl) van de serie 'The Killing', vond ik een veel interessanter persoon. Maar goed. De afleveringen van Irene Huss zijn erg vermakelijk.

Decec

• 6743 messages
  • 8584 votes

Prima reeks... Maar geen hogere top reeks...

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.