- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Bunheads (ABC Family)
Bunheads (ABC Family)
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes

Voor de fans van Gilmore Girls. Geweldige pilot met een hilarische Sutton Foster als Michelle.
Ook met Kelly Bishop uit Dirty Dancing en Gilmore Girls.
Verhaal gaat over een danseres uit Vegas die na een dramatische auditie zo dronken wordt met haar aardige stalker, dat hij haar overhaalt met hem te trouwen en bij hem te gaan wonen in het stadje Paradise. Daar runt zijn moeder een balletschool.
Pilot was geweldig, met wederom de bekende snelle dialogen waar GG bekend om stond.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Erg benieuwd naar en de promo zag er goed uit dus ik ga het zeker proberen 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Klinkt zo op 't eerste zicht nog vrij.... suf. En oubollig. (Ballet, bah.) Ga de promo ook maar eens bekijken. Ben niet bekend met GG dus kan best dat mijn 'vooroordelen' te negatief zijn.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
7 afleveringen ver inmiddels en serie wordt steeds beter. Typische Gilmore Girls-setting en dialogen, maar Sutton Foster is geweldig, en ook de vier meiden worden steeds scherper.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Heerlijke serie blijft dit. Ben bij ep 14, dus nog twee te gaan. Typisch Gilmore Girls sfeertje met razendsnelle dialogen die meer op monologen lijken. Vooral Ginny en Melanie zijn geweldig.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Las t ook ja en wilde dit ooit nog eens gaan oppakken, nadat ik klaar ben met Gikmore..naja
jacobine_rodijk
-
- 2806 messages
- 9511 votes
Ben niet bekend met de serie maar als 't praktisch een jaar in de lucht hangt (gezien 't eerste seizoen vorige zomer was uitgezonden) moet 't toch wel te verwachten zijn dat ie gecancelled zou worden?
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik had het ook niet meer verwacht, maar dat maakt het niet minder jammer. Had deze serie graag nog een paar seizoenen door willen zien gaan.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
In recordtempo ook 18 afleveringen Bunheads afgekeken. Typisch Sherman-Palladino sfeertje weer. De intro lijkt wel een afgrijselijke promotie voor de olympische spelen, terugkerende theme-muziek is irritant en vrolijk, GG all over again.
Toch heb ik het idee dat ik deze serie beter had kunnen vinden dan GG, als het meer seizoenen was gegund om te ontwikkelen. Michelle is geen Lorelai, veel grimmiger en minder positief. Juist dat sloeg bij mij zo aan. Kelly Bishop speelt daarentegen een stuk vrolijker dan bij GG, leuke rol. Het core groepje balletmeiden lijkt weg gelopen te zijn uit mijn nachtmerries. Precies het soort samenkliekende, giechelende, fluisterende, geheimzinnig doende meiden waar ik vroeger op school zo bang van werd. Het maakt de serie ook een stuk meer girly hierdoor.
Gelukkig is er dan de algemene sfeer, oog voor audiovisueel detail en de altijd flitsende dialogen. AHWA had gelijk, Sherman-Palladino heeft een unieke, snelle stijl, met obscure popreferenties en een altijd bijzondere soundtrack, die gewoon erg herkenbaar is. Het kleine dorpje, het ons-kent-ons feertje, het "welkom thuis" gevoel, alles is ook weer aanwezig.
Eeuwig zonde dat dit vroegtijdig gecanceld werd, want ik denkk dat ik deze show uiteindelijk nog leuker had kunnen vinden dan GG. Helaas, maar het was weer even een fijne wereld om in te "leven".