- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Following (Fox)
The Following (Fox)
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Enkele overbodige berichten aangepast/verwijderd.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Wanneer start seizoen 2 dan precies ? en staat die speciale aflevering dan ook als Resurrection genoteerd.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Schrijf het in je agenda:
The Following start 26 februari weer 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik vond de eerste aflevering van seizoen 2 weer veelbelovend. Vanavond snel aflevering 2 ook kijken. Zat er gelukkig direct weer in, alsof ik gisteren nog seizoen 1 afgekeken had. Fijn. 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Jij volgt het niet via tv, of speciale zender, ik zou nog heel even geduld moeten hebben
heb er zeker wel zin in.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Aflevering 1, 2 gisteren gezien van de nieuwe following, ik moet zeggen het is allemaal een stuk gruwlijker als het eerste seizoen. Nu komen de horror / thriller elementen veel meer naar voren. Spannend is het nog steeds. Op naar aflevering 3 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Het is vooral een makkelijke serie om te volgen. Je hoeft niet seizoen 1 nogmaals terug te kijken om weer terug te komen in het verhaallijn. Ook zitten er geen onlogische elementen in, die seizoen 1 vooral in de eerste episodes nekten. Verder gebeurt er ook weer niet echt heel veel bijzonders, maar toch blijft het vermakelijk. Dit is wel een makkelijke filler tot GoT weer begint 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Gisteren episode 7 van seizoen 2 gezien. Mike is ook echt een baas hoor, interessant personage. Einde van die aflevering vond ik ook behoorlijk zuur.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Dit is wel een makkelijke filler tot GoT weer begint
Dude
. Je eet graag ook een frikandel speciaal voordat de Foie Gras geserveerd wordt? Niet meer doen.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Gisteren episode 7 van seizoen 2 gezien. Mike is ook echt een baas hoor, interessant personage. Einde van die aflevering vond ik ook behoorlijk zuur.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Dude
. Je eet graag ook een frikandel speciaal voordat de Foie Gras geserveerd wordt? Niet meer doen.
Foie gras doe ik niet aan. Ranzig als je ziet hoe die beesten volgestouwd worden met troep via een slangetje door de keel heen. Brrr... Een frikandel speciaal daarentegen 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Echt een wonder dat je als cultuurbarbaar zijnde got weet te appreciëren 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Waarom doet veronica the following van 21.30 naar 23.15 ??? Echt vaag 
eppo349
-
- 874 messages
- 4063 votes
Het is vooral een makkelijke serie om te volgen. Je hoeft niet seizoen 1 nogmaals terug te kijken om weer terug te komen in het verhaallijn. Ook zitten er geen onlogische elementen in, die seizoen 1 vooral in de eerste episodes nekten. Verder gebeurt er ook weer niet echt heel veel bijzonders, maar toch blijft het vermakelijk. Dit is wel een makkelijke filler tot GoT weer begint
Seizoen 2 zit ook vol met onlogische elementen. Ik erger me er zo aan dat ik met deze serie stop!
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Ga het weer eens oppakken. Lees op internet echt de slechtste dingen. Kon me goed ergeren aan het slechtste schrijfwerk misschien wel ooit in een serie. Kan het nog slechter dan seizoen 1? Ik ben benieuwd!
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Niveau is qua onzinningheid wel wat omhoog gegaan en richting het einde van het seizoen komt de vaart er ook wel lekker in. Ik vermaak me er nog wel prima mee. Ik heb i.i.g. veel minder storende factoren dan in seizoen 1 geconstateerd.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Net de 11e aflevering gekeken van seizoen twee. Spannend hoor! Het hele Joe gebeuren is iets minder, maar de rest vind ik erg boeiend. Kijk nog steeds graag. En Mike natuurlijk hè, hartje hartje.
Daan258
-
- 3671 messages
- 2445 votes
Even de laatste 3 episode's van Banshee kijken, en daarna maar is beginnen aan het 3e seizoen van The Following. Geen fantastische serie maar wel erg vermakelijk.
Ben benieuwd.
jacobine_rodijk
-
- 2806 messages
- 9511 votes
Is overigens geannuleerd door FOX (samen met Williamson's andere serie, Stalker), er komt geen vierde seizoen meer. De finale van afgelopen maandag was de laatste aflevering.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Jammer het vierde seizoen had wel moeten komen, einde is onbevredigend en te open. Serie is wel top en lekker hard.
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
Ik vond de serie ook aangenaam ook al waren sommige dingyeen beetje cliché. Foute beslissing vind maar niets aan te doen.
Bobbiescie
-
- 36 messages
- 993 votes
The Following, de serie waarbij iedereen net altijd te laat is. Leuk om ook te lezen dat de meningen echt ver uit elkaar liggen. Daar de meesten seizoen 2 beduidend minder vinden dan seizoen 1 & 3 is dat bij mij juist andersom.
Ik ben deze serie gaan kijken op aanraden van een vriend van mij. Wat mij meteen opviel en ik ook als een positief punt zie is dat er iedere aflevering genoeg te beleven valt en er van alles gebeurd. Het nadeel hiervan is zijn de grote onwaarschijnlijkheden waarmee de serie te kampen heeft, zeker in seizoen 1. Wanneer je je daar over heen kunt zetten blijft er een vermakelijke serie over. Seizoen 2 is in mijn ogen beduidend beter, het wordt allemaal wat logischer, de keuzes zijn beter te volgen. Ook zijn de onwaarschijnlijkheden wat minder aanwezig. Seizoen 2 eindigt sterk, heel sterk zelfs. Al vind ik de scenes die Joe en Ryan samen hebben toch het sterkst. Seizoen 3 begint ook lekker sterk, gaat snel op dreef maar richting het einde begint het voor mij steeds meer te ontsporen. Ze zitten achter Theo aan, daarvan is vroeger zijn gezin vermoordt door een moordenaar die alle spiegels kapot maakt (ben z'n naam kwijt). Ryan neemt contact op met een andere agent, die die kent en zij was bezig met die zaak vroeger. Vervolgens blijkt zij weer een dubbele agenda te hebben, bla bla bla. Ook is het haar vroeger nooit gelukt en Ryan lukt het in 1 aflevering. Ook het einde; Theo wordt in zijn hoofd geschoten, staat op, trekt vervolgens Ryan mee over een reling van een brug heen. Dat zijn voor mij momenten die de serie omlaag halen. Kun je je daar overheen zetten, begin je met andere verwachtingen dan ik aan deze serie, dan blijft er zoals gezegd een leuke vermakelijke serie over, maar niet meer dan dat!