• 178.073 movies
  • 12.209 shows
  • 33.979 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.830 votes
Profile

Whitney

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

(afbeelding)

The series follows Whitney Cummings, as she portrays a fictionalized version of herself, and her very supportive live-in boyfriend, Alex. Even though the two have decided that they will not commit to marriage, she does question how committed they are in their 3-year relationship and tries to go as far to prove a point; she begins to fear what she sees as "relationship boredom" and worries what will happen next that could possibly end her relationship. Because of what she sees and hears around her involving other relationships, she decides to use unconventional methods to keep the romantic flames glowing with the help of her close friends. The sitcom is set in Chicago.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Erg leuke serie. Enorm grappig, maar niet intelligent geschreven. Whitney Cummings schrijfwerk kan ik altijd wel waarderen, en net als met 2 Broke Girls is deze ook erg grappig maar wat he tdaarnaast wil doen doet het dan minder goed, maar helemaal geen punt.

Cummings en vooral D'Elia zijn geweldig. Heerlijke delivery, goede chemie en zijn hier zoveel grappiger dan in hun standup. Vooral het concept werkt gewoon goed. Die typische relatie discussietjes, die hier totaal uit hun context worden getrokken. Allemaal zo herkenbaar. Bijvoorbeeld episode 103 waar D'Elia een rondborstige blondine loopt na te kijken en de discussies die dat teweeg brengt . In Pancholy, Seehorn en O'Brien heb je dan ook hele leuke sidekicks. Vooral erg leuk om te kijken met je partner, zo herkenbaar.

Wel een lachband maar helemaal geen punt m.i. Gewoon een lekkere tussendoor serie. Zoals gezegd is het erg grappig maar niet intelligent geschreven. Als humor alleen voldoende is zeker een aanrader. Inmiddels renewed voor een tweede seizoen .

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Klinkt goed. Ga het ook eens een kans geven dan, gezien ik weg ben van 2 Broke Girls.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Hmmm...ik had dit gelezen, dus was hier nog niet aan begonnen, maar wellicht moet ik het eens een kans geven.

http://www.televisionwithoutpity.com/telefile/2011/09/whitney-the-worst-things-about.php

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Wel typisch hate it or love it, en als ik dat zo lees als je het haat haat je het ook enorm. Vind Whitney helemaal niet onsympathiek, wel onredelijk soms. Maarja, vrouwen . Vrouwelijke kijkers zullen weer een andere mening toegedaan zijn. De 'issues' worden gewoon lekker uit zijn verband getrokken. Die pilot met dat slutty nurse outfitje was ook tof . Hoe D'Elia ook zijn zorgverzekeraarpasje showt . Al is Cummings hier veel leuker dan in haar standup.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Volgens mij heb ik net de eerste episode gezien, was dat met de 'vernieuwde 1e date'? Zo ja, dan zit ik goed. Vond het nog niet veel soeps, maarja, eerst even verder kijken. Wel typisch vrouwen gemiep inderdaad, herkenbare dingen genoeg.

Edit: Lol, aflevering 2: Spongeboob sweatpants.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Spongeboob was ook zo'n highlight ja.

Die vernieuwde eerste date was episode 102.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Oh, dan ga ik zo maar eens achter 101 aan. Het lijkt steeds iets beter te worden, al vind ik Whitney haar uitstraling wel nog even wennen.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Tsjah, zowat de slechtste serie op tv, met het eveneens slechte "Are You There, Chelsea" (cancelled gelukig). Kan niet perse uitleggen wat ik er zo slecht aan vind, maar gewoon niet grappig. Vooral het Whitney personage is strontirritant.

Als je dan bedenkt dat een potentiële kwaliteitsserie als Awake moet stoppen en Whitney renewal krijgt, vraag ik me wederom heel hard af waar NBC mee bezig is (zoals zo vaak)

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Whitney is inderdaad vrij apart, had ook even tijd nodig om aan haar te wennen.

Inland's reactie is dan ook weer een goed voorbeeld. Net als in het linkje van AHWA, als je haar echt niets vindt heb je ook echt een hekel aan d'r. Enorme drama queen, muggen worden hier geen olifanten maar mammoeten. Je moet ervan houden, ik vind dat melo-dramatische uit verband trekken heerlijk. Prima en overtrokken weergave van de verschillen tussen man en vrouw. Can't live with them, can't live without them.

Renewal was verrassend, ook omdat Cummings al een nieuwe show had gekregen van NBC, leek het een substitutie voor Whitney maar NBC geeft hiermee een signaal dat Cummings een longtime investment is.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Jammer dat de bijpersonen ook niet zo goed uit de verf komen. Ondertussen aflevering 6 gekeken, ben aan Whitney en haar vriend gewend, maar de overige personages blijven vrij vlak. Maar ach, het kijkt prima weg op een vrije middag.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ondertussen aangekomen bij aflevering 12, dit is echt de ideale serie om te kijken wanneer je je keuken poetst ofzo. Laptop erbij, Whitney aan, en in de weer met je poetsdoekjes. Krijg toch genoeg mee en je hoeft niet oplettend elke seconde te volgen. Leuk om Peter Gallagher te zien in de kerstmis aflevering! Ook de masturbatie aflevering was erg leuk.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.