- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Fear Itself
Fear Itself
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes

Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Vooropgesteld dat de serie de horror cliche's totaal niet uit de weg gaan maar vind dit MoH principe uitstekend werken voor een serie en kijkt ook lekker weg. Bekende cast en directors die al eerder met het bijltje gehakt hebben.
The Sacrifice (Breck Eisner)
Prima begin van de reeks. Sterk design, onderhoudende regie en een aardig verhaaltje. Voor de gore hoef je het niet te doen, toch wat getemperd maar qua sfeer en suggestiviteit staat de aflevering toch wel zijn mannetje. Verhaaltechnisch ook zeer aardig met een aangename storytelling. Mircea Monroe
.
Spooked (Brad Anderson)
Goede aflevering ook maar één probleem, dit is eigenlijk vere van horror maar eigenlijk meer drama maar toch wel sterk. Ook te danken aan Roberts, die met zijn charisma het geheel prima kan dragen. Leuk om D'Angelo Barksdale weer terug te zien, tof acteur ook. Backstory ook in orde, zelfde geldt voor de sfeer die hier ook prima in orde is. Jammer dat de horror elementen nihil zijn.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Beetje middle of the road regisseurtjes (uitzonderingen daargelaten...Gordon!), maar sta verder wel open voor zo'n concept.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Ken dit ook wel ja, Twjfelde altijd om er aan te beginnen. Echt sterk zal het niet zijn, maar inderdaad een leuk tussendoortje zoals MoH,
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Klopt. Zware middelmaat, met af en toe een vermakelijke uitschieter. Maar ook ver verwijderd van het MoH niveau trouwens.
erik1677
-
- 1787 messages
- 0 votes
Hmmmmmm het zou de opvolger zijn van de masters of horror serie, maar het mag er nog niet bij in de schaduw staan vind ik.
Op een paar enkele afleveringen na, die vooral op dvd 1 staan vind ik dit maar een verschrikelijk prul.
Ik stop hem ergens diep in de kast en haal hem er waarschijnlijk alleen uit om hem een kado te doen aan een nichtje van me.
De naam horror absoluut niet waardig.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Vond de twee afleveringen die ik heb gezien wel erg matig. Is alweer lang geleden en weet niet meer welke dat waren.