• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.990 votes
Profile

Wilfred (US, FX)

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

(afbeelding)

Tijdens dat Ryan (Elijah Wood) probeert zelfmoord te plegen belt zijn super aantrekelijke buurvrouw aan, of hij even op de hond wil passen. Ryan ziet Wilfred (Jason Gann) echter niet als hond, maar als mens, waar hij ook hele discussie mee houdt. Wilfred praat niet alleen, hij rookt/blowt, drinkt en slaat mensen, gewoon voor de lol.

Nu ben ik vaak een sterk hater van Elijah Wood en velen met mij waarschijnlijk. Toch past deze rol goed bij hem. De acteur heb ik altijd gezien als een aanstellerige kleuter, mislukkeling en drama queen. Dat is precies de rol die hij hier mag spelen en het gaat hem goed af.

Zoals bij wel meer succesvolle ideeen, kopieert Amerika deze Australische serie voor eigen land. Het verschil zit erin, dat de creators voor de show daar zelf voor gekozen hebben. Een beetje hetzelfde verhaal als met Veep (The Thick of it) dus. Echter hier roepen heel veel Aussies dat de US show gewoon beter is.

Kleine aanrader. Het heeft wel wat weg van de situatie humor die we ook zien bij Louie, zonder dat niveau ooit te halen. Bovendien is het gewoon heerlijk om Gann te zien rondrennen in een hondenpak, terwijl hij ondertussen de meest asociale dingen doet.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Eerste drie episodes van gekeken destijds, gelijk afgehaakt. Ook al is de inhoud niet kinderlijk kwam het geheel behoorlijk infantiel over. Wood helpt ook niet mee.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Dat belachelijke is juist wel leuk haha. Zet drama tegenover situaties die compleet belachelijk zijn en tis gelijk een stuk leuker. Wood is nog steeds geen wereldacteur, maar samen met Gann werkt het voor mij.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Echt over the top is het wel, maar dat hondenpak stoorde me op de een of andere manier gigantisch .

Koen87

• 437 messages
  • 1244 votes

Nu het op de buis is en ik zo af en toe wat van meekrijg kan ik het steeds meer waarderen. Rare situaties, infantiliteit ten top, maar wel grappig en prima te verteren als 'tussendoortje'.

criticus007

• 7 messages
  • 344 votes

Geniale serie! Je moet wel houden van deze humor die niet meteen voor iedereen weggelegd is...

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.