• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.372.109 votes
Profile

Series die te lang zijn door gegaan

Eazy

• 569 messages
  • 298 votes

Prison Break

Na het eerste seizoen sterk gedaald in kwaliteit. Het tweede seizoen begon nog wel aardig maar halverwege werd het steeds minder. De laatste twee seizoenen zijn helemaal een drama.

Entourage

Scrubs

That '70 show

dulcinea

• 923 messages
  • 818 votes

Prison break idd, supersterk begin en daarna alleen maar afgezwakt, had net hetzelfde gevoel ook bij Heroes en 24

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Lost.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Entourage net een seizoen te lang en Two and a Half Men op dit moment.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Ik vrees dat Dexter te lang door zal gaan. De rek is er nu al uit aan het gaan, laat staan als er nog een boel seizoenen gemaakt zullen worden.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Eens. Laatste twee seizoenen hadden al zwaar te lijden aan kwaliteitsverlies en het wordt alleen maar erger..

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Mwah Dexter kijk ik nog met veel plezier dankzij dat sfeertje.. Heerlijke muziek en die fantastische voice-overs, ik zal dat missen...

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Married with Children verloor op een gegeven moment ook wel een beetje zijn kracht..

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Je kan de goede seizoenen toch gewoon herzien als het je daar om gaat?

dulcinea

• 923 messages
  • 818 votes

House had voor mij ook vorig seizoen mogen stoppen

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Seizoen 10 van Friends had het net niet voor mij. Al was de afsluiter wel perfect. De lengte van LOST was net perfect. Entourage was wellicht ook net een seizoen te lang.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Met een hoop meningen hierboven niet eens.

24 had een hele hoge piek nog in seizoen 7 en het 2e deel van seizoen 8.

Dexter haalt misschien niet het niveau van seizoen 1-3 meer, maar is nog steeds erg sterk.

Married with Children werd naar het einde ook steeds beter. De 1e 5 seizoenen zonder Jefferson waren minder leuk dan latere seizoenen.

Friends bleef ook tot het einde toe boeien.

Lost en Prison Break hadden de pieken wel in het begin liggen. Zeker PB werd richting het einde toe best ongeloofwaardig. Maar beide series hebben me wel zo vermaakt dat ik ze tot het einde toe leuk vond.

Ikzelf heb het wel met enkele sitcoms, dat ze beter kunnen stoppen. Two and a half Men met Ashton Kutcher is wel het beste voorbeeld. Op een enkele aflevering na is het echt enorm slecht geworden.

How i met your mother mag ook wel richting een slot gaan. Soms een topaflevering, maar de laatste 2 seizoenen ook heel veel nutteloze, weinig grappige afleveringen gezien.

The Office US mag er ook wel mee gaan stoppen. Seizoen 1-5 waren erg leuk, daarna kakte het al fors in en nu zonder Steve Carell is er eigenlijk niks meer aan.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

The Oceanic Six wrote:

How i met your mother mag ook wel richting een slot gaan. Soms een topaflevering, maar de laatste 2 seizoenen ook heel veel nutteloze, weinig grappige afleveringen gezien.

Laatste 3 seizoenen vind ik al minder, kijk het nog steeds omdat ik het vermakelijk vind maar de koek is wel ver op inderdaad.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Friends Seizoen 10 was grappig, alleen valt compleet in het niets in vergelijking met de eerdere seizoenen. Rachel en Joey die gingen daten had het niet voor mij. En het gevoel dat bekruipt dat iedereen zijn eigen weg gaat (Monica en Chandler adopteren, Phoebe gaat trouwen etc. etc.) was een beetje een domper op de feel-good sfeer van die hechte groep die toch langzaamaan uit elkaar viel. Wel vele topafleveringen nog in Seizoen 10 overigens. "The One with the Late Thanksgiving" is een episode die goud waard is!

Testa-Rossa

• 422 messages
  • 133 votes

Sliders, het uitgangspunt van de serie an sich valt haast niet uit te putten.

De eerste 2.5 seizoen waren super, daarna moest vrijwel de gehele cast het veld ruimen en de resterende 2.5 seizoenen waren daardoor (en door gebrek aan variatie) helaas tenenkrommend slecht.

dulcinea

• 923 messages
  • 818 votes

Mescaline wrote:

(quote)

Laatste 3 seizoenen vind ik al minder, kijk het nog steeds omdat ik het vermakelijk vind maar de koek is wel ver op inderdaad.

Ohh die was ik nog vergeten! Ik ben enkel nog aan het kijken om nu het einde en de moeder te zien, maar echt grappig is het veel minder vaak dan vroeger.

Eazy

• 569 messages
  • 298 votes

Gelukkig hebben we nog zulke mensen.

Vince Gilligan:

I also don’t want to tread water for seasons on end and have people begin to say, “God, ‘Breaking Bad,’ that used to be a really good show – is that thing still on the air?” That would kill me. I would much rather go out a little bit early and miss it fondly for the rest of my life.

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

Lost is wel het schoolvoorbeeld .

Mirandak

• 110 messages
  • 163 votes

Wat mij betreft gaat Supernatural te lang door. Imiddels zijn bij seizoen 7, van mij had het na seizoen 5 mogen stoppen.

En al eens genoemd, maar ook wat beftreft gaat Dexter inmiddels al te lang door, seizoen 1, 2 en 3 heb ik met plezier gekeken, maar daarna is het wat mij betreft berg afwaarts gegaan en dit gevoel heb ik helaas ook bij Californication.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Bijna alle series gaan te lang door. Nog even een seizoen eraan vast plakken om de centjes te pakken, maar het gaat bijna altijd ten koste van het gevoel dat je bij eerdere seizoenen hebt. Vooral als dezelfde onderwerpen beginnen terug te komen, dan weet je dat iets flink op zijn retour is.

Glacius

• 4297 messages
  • 3031 votes

Bij supernatural heb ik dat gevoel juist helemaal niet. Blijft heerlijk vermakelijk en mag van mij nog lang doorgaan.

eppo349

• 874 messages
  • 4063 votes

De schat van Oranje.

Duurt alweer veel te lang.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

²

Had hooguit 3 of 4 seizoenen mogen duren.

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

Lost had van mij juist nog wel door mogen gaan, alleen de laatste aflevering vond ik helemaal niks, maar die mythologie had wel verder uitgediept mogen worden en dan een ander eind graag.........

ik vind inderdaad House en Two and a half men te lang door gegaan.....beetje hetzelfde met Grey's Anatomy helaas...en Charmed had ook 1 seizoen korter moeten zijn

Uzza_Sparta

• 1195 messages
  • 2138 votes

Dexter

we moeten nu geloven dat die Debra Morgan ineens de luitenant is bij die politie bureau

Outblasty

• 167 messages
  • 779 votes

Prison Break is wel het toppunt inderdaad. Oz vond ik ook steeds minder worden en in mindere mate zie je dat ook bij Dexter. Ongeloofwaardige verhaallijnen omdat zo ongeveer alle mogelijke (enigszins realistiche) situaties al gebruikt zijn.

ROOSKY

• 29923 messages
  • 7939 votes

Mirandak wrote:

En al eens genoemd, maar ook wat beftreft gaat Dexter inmiddels al te lang door, seizoen 1, 2 en 3 heb ik met plezier gekeken, maar daarna is het wat mij betreft berg afwaarts gegaan

Echt? Pal hierachteraan kwam in mijn en veler ogen het beste seizoen, 4.

dulcinea

• 923 messages
  • 818 votes

Dexter vind ik zelf nog altijd heel sterk, het moet niet eeuwig doorgaan maar er kunnen best nog een paar seizoentjes bij en dan mooi afronden. Kan ook zijn doordat het sowieso al korte seizoenen zijn dat ik deze toch niet beu word.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Ik vind vooral 24 een serie die te lang is door gegaan. Het is in ieder geval de enige serie waar het me begon te irriteren.

Lost is ook lang door gegaan maar ik vond elk seizoen nog wel iets vernieuwends en boeiends hebben. Behalve het laatste seizoen dan wat me vrij weinig deed t.o.v voorgaande seizoenen..

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Family Guy is ook al jaren geen hol meer aan. Ook veels te lang doorgegaan en American dad hadden ze niet eens aan moeten beginnen.

mar007

• 1151 messages
  • 949 votes

ik vind dexter nog steeds erg goed, ben nu bezig met s6 en is bijna afgelopen,van mij mag het

echt wel doorgaan.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Op het moment Two and a Half Men en How I Met Your Mother. De eerste begon nog aardig zonder Sheen, maar wordt nu steeds flauwer.

De hoeveelheid zijplotjes van HIMYM is gewoon too much, vaak teveel drama en ik wil nu gewoon weten wie de moeder is en dan lekker kappen.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Supernatural. Ik ben in seizoen 4 afgehaakt.

The River. Ben na de pilot aflevering afgehaakt.

According to Jim: De eerste aflevering was al dramatisch

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.