• 178.041 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.687 votes
Profile

Awake

TomPSV

• 503 messages
  • 445 votes

Police detective Michael Britten (Jason Isaacs) is newly returned to work after being in a car crash along with his wife Hannah (Laura Allen) and his son Rex (Dylan Minnette). After the crash Britten discovers that every time he goes to sleep he wakes up in a different version of reality, one in which his wife died in the crash and one where his son died. In the reality where his wife is alive he is partnered with a new rookie partner Efrem Vega (Wilmer Valderrama) and is seeing a confrontational department recommended psychiatrist Dr Lee (B.D. Wong). His wife has redecorated the house and begins pushing him to move in an apparent effort to move past their son's death. In the reality in which is son is alive, Britten maintains his long time partner Isaiah "Bird" Freeman (Steve Harris) and sees a more nurturing psychologist, Dr. Evans (Cherry Jones). His son, previously a football player, has recently returned to playing tennis, and is coached by Hannah's former doubles partner Tara (Michaela McManus). Britten remains unsure which of the two realities, if either, is real, and begins to worry he is losing his sanity when details begin to cross over between the two

Nieuwe serie op NBC, begint pas op 1 maart maar is al uitgelekt. Pilot vond ik erg goed. Prima acteerwerk en het verhaal lijkt me ook veelbelovend. Wel jammer dat die hoofdrolspeler weer rechercheur is, dat zie je toch wel erg vaak en is daarom niet echt vernieuwend.

Glacius

• 4297 messages
  • 3031 votes

Ziet er inderdaad aardig uit. Misschien eens uitproberen zodra geheel seizoen1 uit is.

BlackMilk

• 12 messages
  • 4 votes

En kan dit een toppertje worden ?

Op aanraden van een kennis ben ik nu de pilot aan het binnenhalen.

Het verhaal spreekt me in ieder geval wel aan.

dulcinea

• 923 messages
  • 818 votes

De kijkcijfers zijn niet zo denderend dacht ik, ik heb hem na de pilot toch maar ff on hold gezet, vond hem zelf best geslaagd maar ik heb niet veel zin om dit te beginnen volgen als het na 1 seizoen weer afgelopen is dus ik wacht nog een beetje af.

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

Aflevering 1 is aardig maar als je er dan achter komt dat sommige dingen met opzet gedaan zijn wordt het verhaal een stuk interessanter.

caelers8

• 83 messages
  • 178 votes

Echt goede serie dit, tenminste dat is mijn indruk na 2 afleveringen gezien te hebben. Ik kijk alweer uit naar de volgende.

Vooral echt een goed verhaal, het laat je eigenlijk contstant nadenken over de situatie van de hoofdpersoon. Nog totaal niet te doorgronden, dat maakt het zo interessant.

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Ik zit nog te twijfelen tussen Awake en Touch... Adviezen?

paradis

• 79 messages
  • 136 votes

Pilot gezien, ziet er allemaal aardig uit. Interessant plot. De moeite waard om 'even' te volgen. Zo ook touch.

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

Beide gewoon kijken.

Awake vind ik heel sterk gedaan met zo'n verbitterde agent die door zijn psyche in meer werelden moordzaken oplost alsof hij deja-vu's heeft. Heel vet gedaan. Er wordt goed geacteerd en met name de agent in kwestie die heel goed zijn rol vertolkt.

Bij Touch vind ik het autistische jongetje heel goed spelen maar door het verhaal en het uitvogelen van de nummers met de slechte dingen die kunnen gebeuren vind ik het toch een geslaagde serie.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.