• 177.969 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.371.006 votes
Profile

Moordvrouw

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Vrijdag 20 januari start er een gloednieuwe en 'bloedstollende' politieserie bij RTL 4.

Uitzending: 22:30, na TVOH.

In de hoofdrollen zie je Wendy van Dijk, Renée Soutendijk, Thijs Römer, Porgy Franssen, Chava Voor in ’t Holt en Achmed Akkabi.

Synopsis:

In Leeuwarden staat een team uiterst gemotiveerde en professionele politiemensen voortdurend onder hoogspanning om dreigende catastrofes het hoofd te bieden. Niet zozeer met deductie en ontspannen gepuzzel, maar met races tegen de klok.

Een talentvolle rechercheur, Fenna Kremer, raakt getraumatiseerd, maar gaat ogenschijnlijk hersteld acht maanden later weer aan het werk. Ze komt terecht op bureau Leeuwarden, waar zij haar nieuwe team tot wanhoop drijft: door haar solistische aanpak, haar intuïtie, haar volstrekt verwerpelijke methoden en vooral... door haar succes hiermee!

Officiële site:

Home - Moordvrouw - RTL.NL

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Jammer dat het met van Dijk is, anders had ik de pilot wel eens gekeken.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3220 votes

Inderdaad, Wendy is nogal een belabberde keus..

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Vast weer omdat ze het liefde je van de RTL-baas is? Irritante doos!

En dan wordt Martijn Krabbe zeker de politiechef? Pff! Ik mis echt die politie-series van vroeger! Laat ze gewoon Baantjer herhalen ofzo!

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Baantjer komt geregeld op de Belgische tv. En Flikken Maastricht schijnt ook niet verkeerd te zijn (volgens mijn ouders).

Wendy van Dijk inderdaad belachelijke keuze, hoe ongeloofwaardig kan je een politieserie maken?

Mescaline

• 7089 messages
  • 3220 votes

Hoe hete die actrice die vroeger bowien in gtst speelde? zij lijkt me wel echt zo type voor een rol als dit

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Tanja Jess. Alles beter dan van Dijk.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Belabberde keus, net als Jess het was geweest overigens. Van zoiets kan je ook niet verwachten dat er zo'n sterkhouder als een Sylvia Hoeks in zou zitten. Vind van Dijk prima voor zoiets, klinkt allemaal niet best.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3220 votes

Misschien was Tanja Jess ook niet de beste keuze, maar in ieder geval een heel stuk *logischer* dan wendy van dijk.

Hou het a.u.b. bij je ushi!

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Ook vandaag weer een prima aflevering.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Moordvrouw start ook op de Vlaamse commerciële zender VTM op vrijdag 23 maart om 22u10.

Hopelijk is het wat.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Hahahaha.

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

Nieuw: Kos - voor het afkraken van al uw programma's.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Is 'Moordvrouw' dan echt zo slecht?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ja.

kobe bryant fan

• 445 messages
  • 355 votes

Valt toch zeker mee? Integendeel, ik vind het een erg sterke serie.

Originele cases, sterk acteerwerk en ja zelfs Wendy doet het erg goed.

Iedere aflevering genieten.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Ik volg het nog steeds, en het wordt steeds beter. Verhaallijn wordt nu echt heel spannend.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Afgelopen aflevering was vol van emotie, erg realistisch verhaallijn. Blijft elke aflevering toch knap hoe ze de spanning erin kunnen houden.

Jammer dat Boer zoekt vrouw rond dezelfde tijd is, Moordvrouw verdient veel meer publiek, alleen 1,5 miljoen kijkers is zeker niet slecht.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Wat een seizoen, en wat een paar laatste afleveringen, erg sterk en spannend. Vooral de laatste aflevering was erg emotioneel en spannend. Op naar een nieuw seizoen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.