- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Touch
Touch
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Nieuwe serie van Fox met Kiefer Sutherland (
) in de hoofdrol. Vanaf komend voorjaar in Amerika op tv!
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=N3qK6dB79U4[/embed]
Meer info:
Kiefer Sutherland weldra in tv-serie Touch | MovieSense - Online filmmagazine
Zeker een serie die ik ga volgen, klinkt allemaal interessant en sowieso wil ik Kiefer Sutherland na 24 weer zien acteren in een serie!
jacobine_rodijk
-
- 2806 messages
- 9511 votes
... as muddled as much of "Heroes" was. ... isn't content to let its premise breathe; it hammers home its central points so frequently that I do not recommend that you drink every time you hear the words "destiny," "dreams" or any iteration of the word "connect." …
... knowing what I know about "Touch" creator Tim Kring — and seeing the many commonalities between this show and his work on NBC's "Heroes" — makes me much less optimistic about the new series' future than I might be if I couldn't recognize the order lurking within the chaos …
... “Touch” happens to have been created by Tim Kring, the writer and producer also responsible for “Heroes.” But the earlier show, with its unapologetic pulpiness, was initially a lot of fun. For his new show, Mr. Kring has jettisoned the crude cartoon energy but has kept the New Agey mysticism and quasi-Asian spirituality…
... given a show that so clearly wants to touch its audience — from that weighty one-word title on down — we have met, apart from Martin, hardly a single character who incorporates more than the hint of an actual person.…
...Jake’s world is all about numbers and “Touch” makes it an article of faith that where most folks would see coincidences, this show sees purposeful attempts at connection. This requires a massive suspension of disbelief on the part of viewers…
...may cause gasps and a few tears, or perhaps a big shrug of incredulity. Yes, to a large extent "Touch" is pretty much like CBS' "Numb3rs" with more schmaltz…
... convoluted ... The strands of all their stories eventually are bound together and have moving repercussions for all concerned, even Martin and Jake, although not in ways that are especially convincing. You may resent having your heartstrings yanked so clumsily…
... The premise is obviously a stretch, and the question for episodes to come is whether producer Tim Kring will stretch it beyond all logical constraints, as he did with Heroes. For now, enjoy Sutherland's terrific performance and his ability to ground even the oddest concepts in emotional truth…
Tim Kring is één van de slechtste schrijvers/showrunners werkende in serieland, absolute skip voor mij dus. Gaat vanavond in Amerika van start op FOX.
TomPSV
-
- 503 messages
- 443 votes
Dus je geeft het niet eens een kans? Beetje vreemd.
Heb hem net gedownload, straks even kijken of het wat is.
jacobine_rodijk
-
- 2806 messages
- 9511 votes
De reakties tot dusver zijn pover en uitgezonderd van Sutherland's aanwezigheid is er geen enkele aspect van deze productie dat me aanspraakt.
Wa's dan precies vreemd om deze links te laten liggen?
TomPSV
-
- 503 messages
- 443 votes
Nja, de trailer ziet er goed uit en daarom heb ik het ook een kans gegeven. Ik vond de pilot erg goed en interessant. De ratings zijn trouwens ook prima. Touch had 3,9, pilot van Alcatraz had 3,3 en die van Terra Nova 3,2.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik vond de pilot erg sterk, gisteravond gekeken. Het deed me wat denken aan de film Knowing (2009) maar dan net anders. Sowieso vind ik Kiefer Sutherland geweldig, speelde weer overtuigend. Ik moest lachen toen ik hem a la Jack Bauer na een minuut of tien plots ''Damnit!'' hoorde roepen
Maar ook het plot is sterk. Volgens mij wordt dit wel een boeiende mix van sci-fi en drama. De band tussen pa en zoon is apart, interessant om te volgen. Het voorspellende aspect kan ook nog wel eens spannend worden.
Nou ben ik wel benieuwd of volgende week aflevering 2 volgt. Ik las op een andere site dat dit de 1e preview aflevering was en dat we tot maart moeten wachten op het vervolg.
mrdig
-
- 499 messages
- 2687 votes
net de pilot gezien, vooral dankzij sutherland maar toch ook vanwege het plot. Vond Sutherland sterk en de pilot sprak me aan. Zoals sommigen op twitter/facebook zeggen: 'I was touched' 
ps, ergens in de pilot zegt iemand tegen Sutherland 'give us 24 hours'
Vond ik dan wel weer grappig 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Aflevering 2 is gisteravond in Amerika uitgezonden. Gelukkig is de serie nu echt gestart, keek er erg naar uit. Die promoaflevering 2 maanden terug smaakte zeker naar meer.
Ik vond het wederom erg sterk. Sutherland is gewoon een geweldige acteur. Was overigens wel even wennen dat Jack Bauer klappen kreeg
En volgens mij herkende ik in die kale kerel met zelfmoordneigingen 24 personage Mike Novick.
paradis
-
- 79 messages
- 136 votes
Pilot gezien. Kiefer was goed op dreef. Het oogt interessant, zeker de moeite waard om nog een paar afleveringen te zien alvorens te oordelen.
@jacob; wat een vooroordelen obv een paar negatieve opmerkingen op de imdb, ze zeggen dan dat je een schaap bent.
dulcinea
-
- 923 messages
- 818 votes
Ik ben hier positief door verrast, niet zozeer een fan van Tim Kring na de laatste seizoenen van Heroes maar die serie had ook altijd heel goeie dingen, en dit is toch weer iets heel anders.
De pilot en de tweede aflevering vond ik heel geslaagd, origineel concept en Kiefer is idd weer uitstekend. Nog een beetje afwachten waar het allemaal precies naartoe gaat maar tot nu toe ben ik verkocht. Kijkcijfers doen het goed en de serie zou nu al veel kans hebben op een 2e seizoen, dat speelt bij mij toch ook altijd een rol om een serie een kans te geven.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik heb nu de 6 afleveringen die beschikbaar zijn (incl die van vandaag dus) bekeken en .... tsja. Zeker geen slechte serie, maar de toevalligheden in elke aflevering zijn wel wat simpel. Toch vind ik het niet erg om wekelijks een nieuwe aflevering te zien. Sutherland zijn rol is even wennen na die in 24, maar hij doet het wel overtuigend. Toch zou wat vooruitgang in het verhaal ook wel eens leuk zijn.
Mr Grey
-
- 99 messages
- 123 votes
Inmiddels 6 afleveringen gezien. De pilot vond ik wat mysterieuzer/pakkender dan de afleveringen. Maar desondanks vind ik het zeker een leuke serie en de moeite waard. En idd, Everything and Everbody is connected.
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
Ik ben ermee gestopt, chapeau voor het jonge ventje die het uitstekend doet maar vind de serie nu al langdradig worden.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Dit weekend de seizoensfinale bekeken, beviel me wel weer. Geen wereldschokkende serie, wel 1 die me weet te boeien. Sutherland is een uitstekende acteur en dat jochie doet het ook niet slecht. Het enige wat ik soms jammer vind is dat elke aflevering teveel als losse aflevering aanvoelt. Beter wordt seizoen 2 meer een doorlopend verhaal. Gelukkig is seizoen 2 al officieel bevestigd, dus over een tijdje kan ik gelukkig weer nieuwe afleveringen zien. Jammer dat weinig mensen dit volgen, topic wordt hier bijna niet gebruikt.
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
Ben het toch weer gaan volgen maar weet niet of er een vervolg komt, er staat ook niets vermeld bij IMDB die vaak wel heel recent is met updates of series doorgaan of niet.
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
las op tv.com en op imdb boards dat er een tweede seizoen komt
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Is al officieel bevestigd door Fox.
FOX Picks Up ‘Touch’ For Season 2 | Screen Rant - screenrant.com
congo
-
- 898 messages
- 0 votes
Ik ben op dit moment op vakantie en heb alle afleveringen van seizoen 1 op mijn laptop staan en ik vind het tot nu toe echt een apart mooie en creatieve televisieserie en acteur Kiefer Sutherland is wel iemand die mij ligt.
Illum Sphere
-
- 538 messages
- 904 votes
Vanavond begint deze serie op 2BE en na flink twijfelen heb ik toch besloten om het een kans te geven. Ik ben eens benieuwd.
Illum Sphere
-
- 538 messages
- 904 votes
En ik heb daarnet even de eerste twee afleveringen bekeken en ik moet zeggen dat dit wel potentie heeft. Het heeft een interessant concept, al vraag ik me af of dit wel zo het hele seizoen blijft.
roeman
-
- 285 messages
- 1139 votes
Ga vanaf 20 sept de eerste serie op Foxlife kijken. Ben heel erg benieuwd, het verhaal spreekt me zeer aan. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Vanavond is er in de USA een bonusaflevering die eigenlijk nog seizoen 1 is. Zal wel een warmhouder voor seizoen 2 zijn dat eind oktober zal starten.
Ben benieuwd, morgen maar eens kijken.
Zie: List of Touch episodes - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
roeman
-
- 285 messages
- 1139 votes
Bloody Hell, wat een acteur, wat een serie. Heb net de eerste aflevering gezien en kan niet wachten op de volgende aflevering. Werd meteen gepakt op het einde en wilde meer, het smaakte absoluut naar meer.
Keifer Sutherland die Jack Bauer compleet doet vergeten in een serie die zijn gelijke niet kent. Een geheel nieuw concept die niet eerder is vertoond.
Was al gek op Sutherland
maar nu nog meer.
Hoop dat ze zeker een serie of 5 hiervan gaan maken.

Illum Sphere
-
- 538 messages
- 904 votes
Het begint toch wel wat sentimenteel te worden. En die muziek heeft daar een groot aandeel in.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Uitgesteld tot begin 2013 
Tweede seizoen Touch uitgesteld | Nieuwsartikel van Touch | Serie | MijnSerie

Illum Sphere
-
- 538 messages
- 904 votes
Ik ben er inmiddels mee gestopt. Dat do-goodism kwam me de strot uit en het leek me vaak ook te chaotisch met lijnen naar levens die helemaal niets met het verhaallijn te maken hadden.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Touch gaat aankomende vrijdag dan eindelijk starten met seizoen 2 in Amerika. Een dubbele aflevering. Oorspronkelijk zou dit seizoen in oktober 2012 al beginnen, maar het werd uitgesteld.
Zie hier het uitzendschema voor de komende tijd: List of Touch episodes - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
Ik heb er wel weer zin in.
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Ben ook benieuwd ja, gelijk starten met 2 eps is altijd lekker.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik blijf het toch pijnlijk vinden dat ''Jack Bauer'' in deze serie een gevecht niet kan winnen 
Buiten dat prima vermaakt met de 2 nieuwe afleveringen. Er lijkt meer vaart en meer (doorlopend) verhaal in te zitten. Het is geen topserie, maar wel 1 die ik graag kijk. Had Kiefer Sutherland er niet in gespeeld, dan had het best gekund dat ik de serie niet gevolgd had.