• 178.035 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.629 votes
Profile

Haven (2010)

Peter C

• 31 messages
  • 229 votes

Zag dat er nog geen topic was gemaakt over de serie Haven (2010).

Heb zojuist seizoen 1 afgekeken en vind het wel een leuke serie! Beetje de nieuwe X-files.

Op de achterkant stond dat Entertainment Weekly had geschreven: ''Twin Peaks meets The X-Files, a must see''

Iemand van jullie de serie ook gezien?

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

ja ik!! ik moets er even inkomen en het begin was niet het allerbeste wat ik ooit had gezien maar toch bleef ik kijken en seizoen 2 ook net afgerond en dit vond ik persoonlijk wel geweldig!

niet alle afleveringen maar de rode draad blijft heel erg boeien en de laatste aflevering was super...

Audrey en Nathan groeien ook steeds meer in hun rollen, vond ze in het begin niet al te best maar dat werd steeds beter.

ik ging kijken omdat het gebaseerd is op een boek van Stephen King en de kleine verwijzingen naar andere boeken van hem zijn bijzonder leuk!!

i am hooked!!

jacobine_rodijk

• 2806 messages
  • 9511 votes

Na de tweede aflevering van seizoen twee gekapt, het werd allemaal iets té nonchalant hoe de karakters met de mysterieuze gebeurtenissen omgingen. Bij (o.a.) de X-Files werkt het prima omdat elke aflevering weer gesitueerd is op een andere locatie, maar met de rampzalige dingen (in een bescheiden dorpje met een laag inwonersaantal, nochtans) die er gaande zijn vraag je je af waarom iedereen niet direct verhuist.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Weinig berichten zeg. Erg leuke serie. Fijne scenery, een setting en reeks die bijzonder goed werkt en in S2 wordt het toch allemaal wat samenhangender las ik terwijl S1 vooral een standalone structuur hanteert. Maar fijn werk dit.

Glacius

• 4297 messages
  • 3031 votes

Op welk niveau bevindt deze serie zich? Standaard niveau van actie boven ontwikkeling?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Nee, het heeft meer een freak of the week constructie. Veel ontwikkeling hoef je niet te verwachten m.i. Maar ik ben dan nog niet zo ver.

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

het derde seizoen was nog veel beter, ik vind dit steeds sterker worden en ook vele leuke ontwikkelingen, de rode draad blijft boeien en word steeds verder uitgebreid en het derde seizoen eindigt met een cliffhanger van jewelste..

ik snap niet dat hier maar zo weinig berichten over zijn.

ik kijk uit naar het vierde seizoen, kan haast niet wachten!

gillie24

• 2637 messages
  • 1735 votes

Dat is ook in S2 en S3 zo. S4 begint binnenkort.
Aan de rol van Audrey (]waarom is zij in Haven en wie is zij) wordt gaandeweg meer aandacht aan besteed.
Mooie themesong (die van Game of Thrones is net even wat mooier).

Aangezien mijn vriendin dit erg leuk vindt, kijk ik vrij vaak mee, maar het is mij allemaal iets te traag en saai. S3 was inderdaad beter dan de eerste twee seizoenen, daar ben ik het wel mee eens.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

sara-pezzini wrote:

ik snap niet dat hier maar zo weinig berichten over zijn.

Dit dus. Vind het ook vrij opmerkelijk allemaal.

Erg solide serie, en op bovennatuurlijk zijn er niet veel solide series, vind dat hier zeker het geval. Gelukkig wordt het nog beter.

Leuk om weer een serie te hebben met Emily Rose, haar mis ik wel het meest van Jericho.

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

ik vind idd de theme song erg mooi!! game of thrones vind ik niets aan dus geef mij deze theme song maar...

ik vind dat het eerste seizoen wat traag begint, wat houterig allemaal, maar de serie komt echt goed op gang, het word steeds beter!

alleen vond ik Jason Priestley erin niets, was blij dat hj er weer uit ging! dat was een minpuntje...

de soort driehoeks-verhouding tussen Audrey, Nathan en Duke is ook erg interessant...

en veel bijrollen zijn ook erg leuk en interessant! en langzaam word er steeds meer duidelijk en dat vind ik mooi!

gillie24

• 2637 messages
  • 1735 votes

Audrey en Duke: , Nathan not so much.

En in een paar dagen tijd het aantal berichten verviervoudigd.

Had niet verwacht dat NW dit leuk zou vinden.

Thorak

• 6354 messages
  • 1884 votes

Pas geleden hieraan begonnen, nu nog maar 4 afleveringen gezien, maar zie er de potentie wel van in.

Ik ben benieuwd!

renewed voor een 26 afleveringen tellend seizoen 5!!!!!! erg blij mee, eerste 13 afleveringen in het najaar en de rest volgt in 2015...

Lee92

• 61 messages
  • 0 votes

Ben vol enthousiasme aan deze serie begonnen, maar haakte halverwege seizoen 2 af.

Wat een volkomen idiote, waardeloze sf serie!

Voor de zoveelste keer het bewijs dat men in Amerika ALLES leuk vindt, als het maar geld oplevert.

De maker van deze rotzooi hoort in een zwakzinnigen instituut thuis.

Heb alle seizoenen met plezier door de versnipperaar geduwd!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.