• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.003 actors
  • 9.371.552 votes
Profile

Awkward

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Na al wekenlang erg veel plezier te hebben gehad met het kijken van deze serie, vind ik toch dat deze ook een topic verdiend. Het is langzamerhand echt een favorietje van me aan het worden en heb met de episode van afgelopen woensdag helemaal in een deuk gelegen.

(afbeelding)

Nog meer mensen hier die het kijken?

dulcinea

• 923 messages
  • 818 votes

Nadat Teen Wolf me zo goed was bevallen heb ik deze Mtv serie ook maar geprobeerd en weeral een heel leuke verrassing! Goeie humor en personages, enorm leuke highschool feeling, die 20 minuten zijn altijd weer zo snel voorbij, ik vind deze echt leuk, hopelijk komt er ook een tweede seizoen!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik ben bij aflevering 8 dus ik lig een klein beetje achter, maar dat maak ik de komende week wel goed denk ik. Redelijk goed, maar nog niet zo scherp als het had kunnen zijn.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Eerste twee afleveringen gezien, en het is inderdaad een heerlijke serie! Geweldig meisje, echt iemand waar je al snel van gaat houden. Sarcasme, pittige uitspraken en genante voorvallen, en dat in een highschool jasje.... geweldig!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ah nog niets geschreven hier.

Eerste twee eps gezien maar imho niet al te best. Serie kent vele betere counterparts en ik mis toch wel scherpte in de lines en vooral de delivery laat te wensen over. Deed me een beetje dneke naan RJ Berger maar dan zonder de scherpte, gedurfdheid, raunchiness en uitstekende delivery. Rickards doet het wel aardig maar kan de boel niet dragen en Jenna staat gewoon niet goed als personage, de cheerleaders zelf waren een veel betere focus geweest als showleaders. Dit is de zoveelste outcast vs popular people kloon. Deze stereotypering begint nogal te irriteren, alsof wij, de populaire mensen, geen gevoel hebben. Whatever.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Inmiddels bij aflevering 9, gaat snel. Vermaakt me nog steeds enorm, kan niet stoppen met kijken. Niet hoogstaand, maar wel leuk genoeg om te blijven volgen. Mede dankzij de leuke personages.

Sadie blijft wel een groot irritatiepunt.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Iemand een idee wanneer seizoen 2 komt? Want ik kan ECHT niet meer lang wachten.

Fanfilmpje dan maar van Matty/Jenna, die ontzettend cute zijn samen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Zal wel zomer 2012 worden.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

(afbeelding)

(afbeelding)

.... bijna van #TeamMatty naar #TeamJenna

God, Bitchy Jenna was hot!

dualcia

• 953 messages
  • 2311 votes

De eerste helft van seizoen 3 viel een beetje tegen. Het was weer leuk om naar te kijken, maar wat betreft verhaal bleef het de hele tijd in eenzelfde punt hangen.

Maar de sneak peek voor de rest van het seizoen belooft veel goeds, dus ik kan niet wachten

Nolan Funk als Collin is echter wel een zeer fijne toevoeging van het derde seizoen: Wat een charmante verschijning

Shinobi

• 4305 messages
  • 2550 votes

Vorige week nog de eerste helft van seizoen drie meegepakt, helaas niet zo sterk als de voorgaande seizoenen. Ben wel benieuwd naar de tweede helft, dat lijkt wel interessanter te gaan worden.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

More Matty!!!

Ayres

• 259 messages
  • 811 votes

Team Matty FTW !

Ayres

• 259 messages
  • 811 votes

Heeft iemand net gekeken?

Ik hoop dat de rest van het seizoen beter wordt en dat het gewoon even op gang moet komen...

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Het wordt inderdaad beter, maar nog niet op volle kracht. In NL zijn ze geloof ik begonnen met Seizoen 3, Episode 1 toch?

De laatste die ik heb gezien was Season 3, Episode 10, dus aardig wat verder. Ik blijf Team Matty.

Ayres

• 259 messages
  • 811 votes

Jammer. Ja, seizoen drie is gisteren van start gegaan.

Goedzo, ik ook! Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit van team ga wisselen eigenlijk, maar je weet het nooit.

Jitse

• 140 messages
  • 698 votes

Net seizoen 4 uitgezien en tot de aangename ontdekking gekomen dat het volgende week al terug begint! Uiteraard ook team Matty hier, want wie anders?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.