• 178.094 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.663 votes
Profile

Keuringsdienst van Waarde

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Nieuwe seizoen is weer sterk begonnen, met aflevering over knoflook.

De knoflook die je doorgaans in de supermarkt koopt blijkt Chinese knoflook die langer dan een jaar geleden geoogst is...

Ik ga op zoek naar verse knoflook.

Hier terug te zien:

Keuringsdienst van waarde - Knoflook

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1715 votes

En er dan ook nog een houdbaarheidsdatum opzetten .

Verse knoflook, zelf planten verser krijg je het niet. Jammer dat ik op een appartement in de stad woon

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Gewoon een volkstuintje nemen, Madecineman

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

lol

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Inmiddels de (minimaal) derde, wellicht al de vierde nietszeggende uitzending van dit seizoen (Oscillococcinum, Mint, Spek en Deodorant). Niet iets om nog voor te gaan zitten helaas dit jaar. Het blijft een rommelig programma, maar als er dan ook nog eens nauwelijks iets opzienbarends te melden is, is het ook wel heel saai.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

Eigenlijk wel het beste programma op de Nederlandse televisie als je het mij vraagt, en een van de zeer weinige programma's die ik elke week kijk/terugkijk. Mooi seizoen is dit ook weer.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.