- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- De Villa
De Villa
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Een nieuw realityprogramma dat vanaf vandaag te zien is op RTL5, om 21:30. Het wordt gepresenteerd door Eddy Zoey. Er gaan 4 jongens en 4 meiden naar een luxe villa, om daar hun ideale partner te ontmoeten.
De promo zag er uit als een soort dating show in een Oh Oh Cherso jasje. Dat wordt genieten geblazen! 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Wel tof die Partyrockerz muziek er steeds tussendoor.
Maar goed, wel lachen weer. Lekker kansloos, vooral die Javid, die is helemaal lijp 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Vind tot nu toe die Javid ook echt de meest rare, al zijn ze allemaal raar. Vraag me ook af wat zo'n christelijk meisje die aan onthouding doet daar te zoeken heeft verder! 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Die Nikita is ook echt een bitch waar ik vanaf de eerste dag een hekel aan zou hebben. Mike en Priscilla lijken me nog het relaxt.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik irriteer me nu al aan iedereen, vind niemand leuk en loop te schelden naar de tv. Arrogante sletten en debiele kerels. Waarom kijk ik dit ook alweer?
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ben ik dan de enige die dit helemaal geweldig vind? 
edit:
O mijn god, dat hele Baywatch gebeuren kon écht niet! 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Nee vind het ook leuk
Vind die Javid toch wel iets meevallen nu, vooral die Nikita is echt een trut. Priscilla nog steeds het leukst, jammer van het geloof. Adela heeft een rare kop.
Rico deed me denken aan Single Ronnie toen ie los ging 
edit: wauw, lelijke mensen volgende week. Toch voelt het allemaal wat te snel aan, 4 dagen samengevat in 1 aflevering van een uurtje. Maar kijkt leuk weg 
herder
-
- 425 messages
- 0 votes
Arrogante sletten en debiele kerels.
Nou nou, laten we elkaar in waarde laten he 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ben hier ook snel op afgeknapt. Cherso vind ik dan nog wel gaan, maar dit is echt te plat gewoon. Niet mijn ding, liep me dan ook al vanaf het begin te ergeren aan die vervelende bewoners.
Nee dit gaat het niet worden voor mij.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Jaren geleden had je die Britse versie. Een Nederlandse counterpart komt wel erg laat ja (volgens mij nooit een Nederlandse versie geweest maar ben ik niet zeker van). Past een beetje in de rise van dit soort programma's.
kos
-
- 46688 messages
- 8846 votes
Ow ja, dat was Engels inderdaad.
Ook typisch iets voor dat platvloerse volkje ja.
.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Hahah die Javid. Ge-wel-dig figuurtje.
En die ijsblokjes-bitch mag onder een bus komen, arrogant zonder reden. Lelijk kind...
bozzy
-
- 2161 messages
- 670 votes
Vorige week voor het eerst gezien,nu wer maar nee hoor dit is echt niks.Niet origineel maar wel triest!
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Zo, wat heeft die Rachel een vertyfte stem zeg. En die Gido die zijn helikoptertje goed probeert te praten

Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Terug aan het kijken, episode met ene Rianne van 23 die twee kinderen heeft(Mama moet ff kijke of ze en nieuwe vent ken vinde!'' en een neger die zichzelf ziet als Lassie? Jeetje, wat een niveau....
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ochot, die vent met ondergewicht was nog een stapje erger dan Rianne van vorige week.
Ben eigenlijk wel klaar met dit programma, maar toch blijf ik er naar kijken. Ook omdat het vlak na Cherso komt, dus dan laat ik 't meestal maar op staan. Eigenlijk vind ik die mannen allemaal maar griezels.