- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Life's Too Short
Life's Too Short
John Frusciante
-
- 408 messages
- 293 votes
Nieuwe tv-serie van Ricky Gervais en Stephen Merchant met in de hoofdrol Warwick Davis.
Korte beschrijving:
Life's Too Short is a joint BBC2/HBO television observational sitcom series currently in development. It is created and written by Ricky Gervais and Stephen Merchant, and is described by Gervais as about "the life of a showbiz dwarf", with Warwick Davis playing a fictionalised version of himself. Gervais and Merchant will appear in cameos as themselves. Gervais also described it as "A cross between Extras and Curb your Enthusiasm and One Foot in the Grave but with a dwarf. That is out and out funny".
Ik ben echt heel erg benieuwd wat Gervais en Merchant hiervan weten te maken. Ik ben zelf een groot fan van The Office en Extras,
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ricky Gervais
. Op de lijst natuurlijk!
John Frusciante
-
- 408 messages
- 293 votes
De opnames zijn inmiddels klaar en Gervais en Merchant zijn nu bezig met de editing. Hier een aantal foto's. Met o.a. gastacteurs Johnny Depp, Helena Bonham Carter, Liam Neeson, Sting, James McAvoy & Big Keith uit The Office!!

John Frusciante
-
- 408 messages
- 293 votes
Aflevering 1 zal 10 November 2011 worden uitgezonden op BBC Two.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5306 votes
Leuk nieuws! Ricky Gervais vind ik af en toe wat vervelend, maar The Office en Extras zijn nog steeds twee van mijn favoriete series!
John Frusciante
-
- 408 messages
- 293 votes
Vanavond om 23:15 The making of Life's Too Short op BBC 2.
Zandkuiken
-
- 1744 messages
- 1429 votes
Enorm benieuwd naar, The Office en Extras vond ik allebei niets minder dan briljant. De afgelopen jaren leek Gervais zijn mojo wel een klein beetje kwijtgespeeld in Hollywood, dus benieuwd of dit een return to form is.
John Frusciante
-
- 408 messages
- 293 votes
De eerste aflevering van de serie zal vanavond om 22:30 worden uitgezonden op BBC2.
Uzza_Sparta
-
- 1195 messages
- 2138 votes
..... De afgelopen jaren leek Gervais zijn mojo wel een klein beetje kwijtgespeeld in Hollywood, dus benieuwd of dit een return to form is.
met wat had hij het een klein beetje kwijtgespeeld?
Met An Idiot Abroad vond ik dat hij een erg grappig documentaire/serie had gemaakt
An Idiot Abroad (TV Series 2010) - IMDb
Was een paar weken geleden te zien op Discovery Channel, maar zo ver ik weet nooit op NL televisie?
Zandkuiken
-
- 1744 messages
- 1429 votes
Vooral de Hollywood-films waarin hij de hoofdrol vertolkte, waren voor mij duidelijk minder. En dan heb ik het over Ghost Town en The Invention Of Lying. Ook zijn laatste zaalshow, Science, vond ik de minste van de 4. Gervais leek in de VS vooral in herhaling te vallen, iets dat hopelijk in Life's Too Short niet het geval is.
John Frusciante
-
- 408 messages
- 293 votes
Met An Idiot Abroad vond ik dat hij een erg grappig documentaire/serie had gemaakt
An Idiot Abroad (TV Series 2010) - IMDb
Was een paar weken geleden te zien op Discovery Channel, maar zo ver ik weet nooit op NL televisie?
Ik heb beiden seizoenen van An Idiot Abroad gezien en het is echt geweldig. Karl Pilkington is een held!
Zandkuiken
-
- 1744 messages
- 1429 votes
Leuke eerste aflevering, vond ik. Ook verfrissend dat Gervais en Merchant de show helemaal laten stelen door Warwick zelf.
Uzza_Sparta
-
- 1195 messages
- 2138 votes
Leuke eerste aflevering, vond ik. Ook verfrissend dat Gervais en Merchant de show helemaal laten stelen door Warwick zelf.
mee eens, al hoor je soms typische Ricky Gervais uitspraken die dan door Warwick worden gezegd.
Ik vond die scene met Liam Neeson ook geweldig toen hij hun vertelde waarom Spielberg hem de hoofdrol had gegeven in Schindlers List
"I always like to make make lists .... Spielberg was impressed ... I got the role because I was good at making lists" 
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
Neeson was inderdaad geweldig. Ben voor de rest nog niet helemaal overtuigd maar de aflevering met Johnny Depp moet wel geweldig zijn.
Ik heb beiden seizoenen van An Idiot Abroad gezien en het is echt geweldig. Karl Pilkington is een held!

John Frusciante
-
- 408 messages
- 293 votes
Eerste aflevering was geinig maar toch wel een tegenvaller. Ik heb het idee dat ik naar een mindere versie van The Office en Extras zit te kijken. Warwick Davis doet in principe gewoon een David Brent imitatie, maar is wel erg grappig. Liam Neeson was ook geweldig. Volgende week Johnny Depp als gastacteur, ik heb er al wat stukjes van gezien en het ziet er erg grappig uit.
Jack Sparrow
-
- 472 messages
- 3267 votes
Wat is dit goed!! Heb me kapot gelachen. Heerlijke comedy. Kijk uit naar de volgende aflevering. Warwick Davis is erg geestig en Liam Neeson was briljant! 
tomzorz
-
- 67 messages
- 322 votes
Voorlopig ietwat gemengde gevoelens... Eerste indruk is dat het bijlange niet kan evenaren aan The Office en Extras.
Net als enkele andere posters hier had ik soms zo'n beetje het gevoel dat ze gewoon een tweede David Brent wilden creëren, maar dan in de vorm van een dwerg. Er waren genoeg grappige scènes die me deden lachen, maar inhoudelijk miste ik toch een soort van 'moraal' die bij voorgenoemde andere series de o zo waardevolle onderliggende bodem was.
Maar ach, Extras wist me bij de eerste aflevering ook niet meteen te overtuigen, dus ik ga zeker wel blijven volgen! En daarbij, het feit dat je The Office of Extras niet kan evenaren, maakt je absoluut nog geen slechte serie...
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Liam Neeson was echt geniaal. Verder typisch Gervais niks mis mee dus.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Eerste afleveringwas erg grappig. Leuke rol van Warwick Davis, die zichzelf redelijk op de hak neemt. Hoogtepunt was toch zeker wel de stand-up ambitie van Neeson.
Een blijvertje.
John Frusciante
-
- 408 messages
- 293 votes
Vanavond aflevering 2 om 22:30 op BBC2 met gastacteur Johnny Depp.
John Frusciante
-
- 408 messages
- 293 votes
Aflevering twee was zoveel beter dan de eerste. Erg grappig, Warwick Davis is zo leuk! Ook een geweldige rol van Johhny Depp. Warwick in die berenoutfit op de bruiloft, geweldig!
Zandkuiken
-
- 1744 messages
- 1429 votes
Nu pas de andere afleveringen gezien, en toch wel van genoten. Heeft voor mij niet het absoluut briljante van The Office, maar bij momenten wel enorm moeten lachen. Vaak nog om de meest idiote grappen, zoals Warwick die uit zijn jeep valt
of de fratsen van die onnozele boekhouder.
tomzorz
-
- 67 messages
- 322 votes
Ik vond het voornamelijk een teleurstelling. Er lijkt geprobeerd te zijn een soort mix te maken van de concepten The Office en Extras, maar het is slecht een flauw afkooksel daarvan geworden.
Er waren wel momenten waarop ik moest lachen, maar deze waren eerder schaars, en dan nog, dat soort slapstickhumor is echt niet wat ik verwacht en zien wil van een Gervais-Merchant productie.
caelers8
-
- 83 messages
- 178 votes
Alles wat Gervais doet lijkt in goud te veranderen. Dit is wederom een hilarische serie, hopelijk stopt hij nu eens niet na 2 seizoenen (wat hij dus wel met al die andere succesformules deed).
Montorsi
-
- 9715 messages
- 2374 votes
Best leuk, soms zelfs hilarisch, maar na 3 afleveringen komt de klad er wel serieus in. Warwick is eigenlijk ook gewoon David Brent 2.0, veel fantasie komt er niet bij kijken.