• 178.041 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.687 votes
Profile

Pan Am (ABC)

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

(afbeelding)

Periode drama als thema de heerschappij van vliegmaatschappij Pan Am. De serie focussed zich op de stewardessen en piloten. Jaren 60 setting? Check. Sterke cast? Check. Stewardessen outfits? Double check.

Samen met The Playboy Club de nieuwe jaren 60 serie. Hier verwacht ik wat meer van, vooral door mijn stewardessen fetish en heb een hekel aan Playboy. Geen Heard helaas maar wordt ruimschoots goed gemaakt met Ricci, Wallis en Garner . Het ziet er qua design en aankleding (het belangrijkste element in dit soort series) in ieder geval erg sterk uit. Zin in!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

'From the director of the West Wing'. Vooruit dan maar. Misschien dat ik dan tegelijk Mad Men weer oppak, om in het sfeertje te blijven.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Mad Men in de wacht zetten . Wraak actie omdat ik dat met TWW doe zeker .

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Ricci

Op haar voorhoofd kan een Pan Am toestel landen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Respekked wrote:

Ricci

Op haar voorhoofd kan een Pan Am toestel landen.

LOL.

Gaat deze serie puur en alleen over de luchthaven en vliegen? Altijd de vraag hoelang zoiets interessant gehouden kan worden, maar het klinkt best aardig.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Verwacht maar gewoon een volbloed drama serie waarbij de setting ook een hoofdrolspeler is. Relaties, intriges, dat soort werk. Qua houdbaarheid prima te doen.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Naomi Watts wrote:

Mad Men in de wacht zetten . Wraak actie omdat ik dat met TWW doe zeker .

Na vijf seizoenen The Wire en drie seizoenen Breaking Bad ben ik even aan wat luchtigers toe, en dat is Greek geworden. Daarna zet ik Mad Men op de planning. Promise.

Ontopic: niks mis met Ricci in mijn ogen, altijd al een leuke meid gevonden. Zie hier wel potentie in. Serie hoeft niet op luchthaven te blijven en kan zich overal afspelen wat dat betreft.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Pilot (no pun intended) was best leuk. Tempo zit er goed in, mooie aankleding en decors, lekker ouderwetse muziek en de pionnetjes die worden neergezet kunnen best leuk worden. De spanning zat er nog niet echt in, al werd dat wel geprobeerd, maar vooral het spelen met historische feitjes kan net als in Mad Men een sterk punt worden. Ricci sprankelde.

zinfandel

• 47 messages
  • 17 votes

Interessant... beginnend op BBC2 woensdag 16 november, 22.00.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Krijgt geen volledig seizoen. Het worden er 14. Volgens ABC is er gewoon nog kans op een tweede seizoen maar lijkt mij een zekere cancellation.

Uzza_Sparta

• 1195 messages
  • 2138 votes

Naomi Watts wrote:

Krijgt geen volledig seizoen. Het worden er 14.....

klopt, er komen in totaal 14 afleveringen in seizoen een.

Naomi Watts wrote:

....... Volgens ABC is er gewoon nog kans op een tweede seizoen maar lijkt mij een zekere cancellation.

Er komt geen tweede seizoen

actrice Karine Vanasse die de rol van Colette Valois speelt in deze serie heeft het al verklapt via haar twitter, en ABC zijn niet zo blij aangezien er nog 6 afleveringen van seizoen 1 in de VS uitgezonden moeten worden!

Bij de BBC lopen ze ongeveer een week achter. Volgende week op 3 december, komt aflevering 8.

Ik denk dat je dan ook deze serie gelijk kan vergeten op televisie hier in nederland. Nu is het voor hun te duur, en als het eenmaal 4 of 5 jaar oud is en dus betaalbaar voor een nederlandse zender is het voor niemand meer van belang

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Dat is wel heel kwalijk. Als je als acteur/actrice al niet meer professioneel kan zijn.

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Oef, waar ik de serie Mad Men zo fenomenaal vond, kon ik totaal niet uit de voeten met Pan Am. Het basisgegeven + tijdsbeeld is erg interessant, maar de uitwerking vond ik vaak enorm melodramatisch, teveel een opeenstappeling van drama (soms leek er in één aflevering wel even veel te gebeuren als in een heel seizoen Mad Men) en toch een wat goedkoop ogende productie.

Jammer, maar ik ben gestopt na enkele afleveringen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Eens, had hetzelfde. Voor Mad Men fans een interessant gegeven maar een clichematige uitwerking. Qua vormgeving, aankleding en subtiliteit ook veel minder ja. En geen Joan natuurlijk .

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.