- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Raising Hope
Raising Hope
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Raising Hope is een Amerikaanse komische televisieserie uit 2010 van FOX. De reeks gaat over een jongeman die, totaal buiten zijn verwachting om, vader wordt en zijn dochter Hope alleen moet opvoeden, samen met zijn ouders.
De reeks kreeg goede kritieken van Amerikaanse recensenten en behaalt een gemiddelde score van 75 op Metacritic.[1] Al na enkele afleveringen bestelde FOX een volledig eerste seizoen van 22 afleveringen.[2] Op 11 januari 2011 kondigde FOX dan aan om ook een tweede seizoen van de reeks te bestellen.[3]
In Nederland en België is de reeks nog niet te bekijken.
De pilot was verrassend leuk! Genoeg grappige personages lijken aanwezig ook al is het altijd maar afwachten hoe het zich in een serie ontwikkelt. Ga zeker meer kijken van Raising Hope, krijgt over het algemeen ook erg goede kritieken. Het is in principe één van de vele fucked-up family series, maar het is wel weer ontzettend tof.
I can't go jump off a bridge with you guys. Remember the girl I got pregnant who killed all those people? Yeah...I'm stuck with her baby. 
eppo349
-
- 874 messages
- 4063 votes
alleen al voor de trailer. Deze serie ga ik echt zien. hopelijk houden ze het niveau van de trailer vast.
dulcinea
-
- 923 messages
- 818 votes
Beste nieuwe comedy van het afgelopen jaar, hilarische personages en de humor zit er voor mij gewoon altijd op. De oma is schitterend en Hope zelf is ongelooflijk schattig, laat dat tweede seizoen maar komen! 
PrinceOfDeath
-
- 74 messages
- 253 votes
Net laatste aflevering van het eerste seizoen achter de rug. Ze is wat mij betreft misschien wel de beste van het seizoen, schitterende flashback. Deze komedie mag er best zijn!
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Bij toeval ontdekt en het lijkt me wel een leuke serie. Trailer ziet er goed uit, leuke humor en volgens mij ook wel grappige personages, kindje is sowieso erg schattig.
Gaat op de lijst, ben wel benieuwd