• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.990 votes
Profile

Alphas

mrdig

• 499 messages
  • 2689 votes

De 1e 4 afleveringen zijn reeds uitgezonden in de US, heb er zelf nog niks van gezien maar lijkt me wel de moeite en dus een topic waard.

Alphas

Summary:

A group of everyday people who possess uncanny neurological abnormalities is working for a secret government agency. This elite group is able to uncover what the CIA, FBI and Pentagon cannot or will not solve.

Genre : Drama/Scifi

Iemand dit al gezien? Is dit wat of is het gewoon een 4400/Heroes rip-off?

Heb de pilot gezien en beviel me wel heel erg. Moet er wel bij zeggen dat dit mijn favoriete genre is. Er gebeurt wel al lekker veel en het heeft zeker het potentieel om Heroes te overtreffen, al is dit mss een beetje te voorbarig. Ga zeker verder kijken.

Heb inmiddels 4 afleveringen achter de kiezen en moet zeggen dat dit echt niet vergeleken kan worden met Heroes. Het is meer een ander soort concept. Alphas valt zeer goed te pruimen en krijgt meer dan terecht een tweede seizoen.

mrdig

• 499 messages
  • 2689 votes

Eens! Heb zelf inmiddels de 1e 9 afleveringen gezien en is zeker vermakelijk. Beetje X-Men Lite.

eppo349

• 874 messages
  • 4063 votes

Vooral tegen het einde van het eerste seizoen worden de verhaallijnen beter. terecht een tweede seizoen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.