- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Secret Circle, The (The CW)
Secret Circle, The (The CW)
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes

Een serie naar de boeken van L.J. Smith, die ook verantwoordelijk is voor The Vampire Diaries. Hetzelfde team achter The Vampire Diaries gaat zich bezig houden met The Secret Circle. Dan heb ik het natuurlijk over Williamson. In samenwerking met Andrew Miller van Imaginary Bitches. Veelbelovend
. In plaats van Vampieren, gaat het nu om warlocks en witches. Fijn perspectief.
Cast ook dik in orde, waar er bij The Vampire Diaries wat aanmerkingen zijn heb ik dat hier totaal niet. Ik ben erg blij dat Robertson gecast is als Cassie, fijne actrice en zo'n idyllische verschijning. Ik ben momenteel ook bezig met het gecancelde Life Unexpected, daar is ze ook zo geweldig. Even snel door de boekenreeks worstelen.
De cast:
Britt Robertson as Cassie Blake
Thomas Dekker as Adam Conant
Gale Harold as Charles Meade
Shelley Hennig as Diana Meade
Phoebe Tonkin as Faye Chamberlain
Jessica Parker Kennedy as Melissa Glaser
Louis Hunter as Nick Armstrong
Natasha Henstridge as Principal Dawn Chamberlain
Ashley Crow as Jane Blake
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Gaat op de lijst. Wanneer begint die? September?
Edit: It will premiere on Thursday, September 15, 2011
Mooi, dan hebben we vrijdag ook wat voortaan. Ahum.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Mooi, dan hebben we vrijdag ook wat voortaan. Ahum.
Zal je vrouw leuk vinden 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
@NW
Was dat trouwens ook die serie die toen in de Stars stond? Dat blad die ik vorige keer mee had genomen naar jou? 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Volgens mij was dat inderdaad deze serie ja
.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ziet er echt weer uit als een serie voor mij
Leuk dus!
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Je merkt ook wel aan alles dat het de counterpart van The Vampire Diaries is. En tja Britt Robertson. How can you NOT wanna watch that?!
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ja dat kun je duidelijk zien inderdaad. Aan die Britt vind ik helaas nog niet veel aan, het is in ieder geval niet mijn 'type' maar dat hoeft natuurlijk ook niet altijd 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Luxy! Inderdaad qua sfeer bijna identiek aan TVD, dus dat moet wel goed komen.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Veel stoere blikken van stoere jongens en stoere meisjes 
Lux geef ik altijd een kans.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
The Secret Circle volgt de 16-jarige Cassie. Ze verhuist van Californie om bij haar moeder te gaan wonen in New Salem en word daar verliefd op een jongen genaamd Adam. Maar wanneer ze daar voor het eerst naar school gaat, realiseert ze zich dat hij, zijzelf en alle ander studenten heksen zijn.
Kijk, dat klinkt inderdaad erg leuk. Ben benieuwd. En Thomas Dekker he.
Oelala.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Move over Vampires! Robertson blijft smullen en Tonkin als villainous bitch. Holy chopsticks!
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Nice! Ook weer een serie die ik zeker ga volgen. Ik krijg het nog druk zo.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Nice! Mooie posters, beter dan die standaard CW posters.

Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
@NW
Was er hier nou ook een boekenreeks van?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ja
. Goede serie ook, beter dan Vampire Diaries, Forbidden Games en Dark Visions. Maar net iets minder dan Night World. Er zijn drie delen: The Initiation, The Captive en The Power. Alle drie komen ze uit 1992. Als de serie vordert gaat ook Smith de reeks weer oppakken en voorzien van vervolgen.
jacobine_rodijk
-
- 2806 messages
- 9511 votes
... Something tepid this way comes. ... You've seen this all a million times before — and most of those times probably felt less cheesy. …
... dreary and laughably derivative ... Originality and surprise are the main ingredients missing from this tepid witches' brew.
... rushed and chintzy, without the languorous gloss that makes “The Vampire Diaries” worthwhile. ...
... this air of familiarity notwithstanding, the pilot is splendidly rendered; effective in the expected ways in a way that makes you forget you expected them. ..
... you're likely to fall into mini fits of giggling at the show's implausibility....
... Grade: D-
AOL was wel degelijk positief.
... will not redefine your idea of what a supernatural drama can be, what a CW show can be or what a program about witches and warlocks can be. All the pieces laid out here eventually end up in the exact places that you expect them to occupy. ... Yet from its opening scenes, 'The Secret Circle' demonstrates an admirable confidence in its pace and destination …
Is overigens gisteravond in Amerika van start gegaan.
dulcinea
-
- 923 messages
- 818 votes
Vandaag de pilot bekeken en ik moet me helaas een beetje aansluiten bij de minder goeie kritieken, had het gevoel dat ik het allemaal al wel ns eerder heb gezien, heel voorspelbaar en vrij saai, we worden erin gegooid en krijgen heel wat personages te zien maar leren niemand ook maar een beetje kennen. maar ik geef de serie nog het voordeel van de twijfel, introductie is niet makkelijk, we zien wel wat de volgende aflevering geeft.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Natuurlijk heeft de serie veel weg van andere series, maar ik vond het nog best oke.vooral de bad guy en die verdrinkingsscene was cool. En Lux blijft ubercute.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Beetje jammer van de open deuren die ingetrapt worden, iedereen had kunnen voorzien dat The Secret Circle op eerdere series lijkt.
Geen onaardig begin en toch wat aardige dingen. Vooral de bad guy en zijn powers zijn veelbelovend. Serie is nog wel zoekende maar dat komt wel goed. Zo begon TVD ook, en heb er alle vertrouwen in dat deze serie even populair gaat worden. En Britt is cute, en een veel betere protagoniste dan Dobrev is. Genoeg positieve punten dus, nu moet de serie zijn toon nog even vinden.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Net de tweede aflevering gekeken en ik ga denk ik toch afhaken. Serie valt me eigenlijk heel erg tegen, de personages zijn (op cassie na) totaal niet boeiend, en er word veel te veel dwangmatig een verhaal ingepropt. Ook de oudere mensen in de serie vind ik maar vervelend en ik merk gewoon aan mezelf dat ik tijdens het kijken van de serie enorm veel afdwaal omdat het gewoon ronduit saai is. Er zitten ook geen lijnen in het verhaal waarbij ik me afvraag hoe het verder zal gaan verlopen, mede ook doordat je als kijker totaal geen connectie hebt met de personages.
Nee ik ben tot nu toe wel teleurgesteld, dus ik ga deze even aan de kant zetten. Mocht ik ooit in de wandelgangen horen dat het stukken beter word, wil ik het nog wel een kans geven, maar voor nu heb ik genoeg andere leukere series liggen
Helaas.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Niet best, bij de pilot had ik nog de voordeel van de twijfel maar in episode 2 kom je eigenlijk geen steek verder. Schrijfwerk is zwaar ondermaats, fletse personages, verhaallijnen zijn verre van intrigerend en de cast is incapabel als wat. Alleen Robertson doet het prima, de rest voelt zwaar out of place. Nog even wat episodes aan kijken maar de voorbodes zijn niet best, er moet wel heel verbeterd worden.