- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Falling Skies
Falling Skies
Mr Grey
-
- 99 messages
- 123 votes
Heb nu ongeveer 4 delen gezien van S1. Tot nu toe spreekt het me aan maar vraag me idd wel af hoe lang. Met macmanus eens Ik vind het ook een beetje lijken op Walking dead maar dan met aliens idd.
caelers8
-
- 83 messages
- 178 votes
nog nieuws over deze serie, kan iemand hem aanraden?
jacobine_rodijk
-
- 2806 messages
- 9511 votes
caelers8
-
- 83 messages
- 178 votes
Slap aftreksel van the Walking Dead. Slecht acteerwerk, geen interessante plot en een gebrek aan spanning.
Ik had gezien de regie meer van deze serie verwacht, maar valt flink tegen.
sofripa
-
- 1516 messages
- 1143 votes
Redelijk, niet spannend maar meer een survivalsoap.
knusse stoel
-
- 3284 messages
- 4307 votes
Heb bijna deel 1 uitgekeken en tot nu toe ging het. Spanning is er wel, maar daar blijft het meestal bij, leuk om de avond door te komen, maar had eigelijk meer verwacht bij de naam Spielberg. Toch kijken sf liefhebbers, vorm je eigen mening!
Tot nu toe een 2,5 - 3 *
knusse stoel
-
- 3284 messages
- 4307 votes
Ergens slechte recencies gelezen, ben nu de serie aan het volgen (ben bij seizoen 1 afl. 5) en vind hem wel leuk om te zien.
Ja, als je alleen van geschiet houdt en van bloederige scenes, dan is dit niet een serie om te volgen.
Nu moet ik wel eerlijk zijn, van Spielberg had ik toch meer verwacht. Het verhaal is redelijk en de acteerprestaties zijn niet slecht te noemen maar er had meer van gemaakt kunnen worden.
Nu weet ik natuurlijk nog niet alles, ben nog maar bij afl. 5, maar toch...
Voor een avondje vermaak is hij goed genoeg en dat is tv toch, een avondje vermaak?
Testa-Rossa
-
- 422 messages
- 133 votes
Laatst de laatse aflevering van het tweede seizoen gezien en ik vond hem wel sterk.
De nieuwe aliens zijn gok ik trouwens friend en geen foe.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Wat een matige pilot zeg. Zie hier veel vergelijkingen met the Walking Dead staan. Dat kan misschien, alleen het grootste verschil is dat je hier bijvoorbeeld midden in seizoen 3 van the Walking Dead wordt gegooid. Je komt midden in een verhaal, mensen hebben hun problemen en vooral Noah Wyle met zijn zoon vind ik totaal niet boeiend. Wat een dramatisch gedoe om niets allemaal.
Ze praten en praten maar, terwijl je de personages niet kent en hun achtergronden ook amper. Voor een pilot is dit wel erg matig. Ik ga dit echt niet verder kijken..
galaxydriver32
-
- 1122 messages
- 361 votes
Nog altijd is The Walking Dead stukken beter. Hier zit zo weinig spanning in tot nu toe, er gebeurt niet zoveel. Ben nu bij S2 afl 2. Je wordt zomaar in het midden van een serie gegooid en hoe het allemaal begon word heel lui met tekeningen van een klein irritant jochie dat telkens alle aandacht moet hebben uitgelegd. Ik hoop dat er nog flashbacks komen of dat er een aflevering komt waarin je ziet hoe het allemaal begon. Ik ga wel verder kijken want ik hoop dat het spannender wordt. Aan de special-effects ligt het niet.
galaxydriver32
-
- 1122 messages
- 361 votes
Ben dus laatst (na een lange tijd niet meer kijken) verder gegaan, en ik moet zeggen dat ik het 2e seizoen toch echt stukken leuker vind. Eerst zaten er een paar personages tussen die ik gewoon echt niet mocht. Maar zodra je de mensen van "The 2nd mass" in seizoen 2 beter leert kennen zie je dat het echt leuke personages zijn! De actie en spanning komen nu ook veel meer naar voren. Vooral actie. En de mysterieuze vragen die er voortdurend zijn. Houdt je echt bezig.
Poeha
-
- 184 messages
- 217 votes
Zo zojuist dan eindelijk in een week tijd de seizoenen 1, 2 en 3 afgekeken "in één ruk".
Beste serie ooit. Juist prima al die interactie en side plots. Niet alleen maar actie. Mensen die alleen op de pilot afgaan, hebben geen recht van spreken. Misschien een wat boute uitspraak, maar dat is dan maar zo. Seizoen 2 is inderdaad nog wel wat beter dan seizoen 1. The 2nd Mass...een familie van ego's op zich met een gemeenschappelijke vijand. Ben nu toch wel erg benieuwd naar seizoen 4. Nu wordt het voorlopig afkicken, ben ik bang, voor ik daar aan kan beginnen. Prima acteerprestaties over het algemeen. De love interest hoort er ook gewoon bij. Geen problemen mee. De aliens zijn zeker niet over de top. Mooie mix van mensen vs aliens.
linxde1
-
- 394 messages
- 346 votes
Of deze serrie aan te raden is. Moaw, het is wel redelijk. Toch redelijk vaak moet je door het slechte acteerwerk heen kijken. Vooral degenen met een bijrol acteren al snel belabberd. Ik erger me vooral ziek aan die Hal. Voor de rest is het verhaal wel OK. Vaak wat soapachtig waar ik dan weer niet op zit te wachten. Serie is een opvullertje, omdat ik nu niet zo goed weet wat wel te kijken.
Phantasm
-
- 7580 messages
- 7489 votes
Ik heb nu 4 seizoenen gezien en ik vind het allemaal maar mager, had hier wel wat meer van verwacht. Ik kijk seizoen 5 nog wel af, maar dan ben ik er ook wel klaar mee.