• 178.094 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.372.683 votes
Profile

Spaced

Starmaster501

• 882 messages
  • 174 votes

Spaced met Simon Pegg en Nick Frost is een erg leuke serie in dezelfde stijl als Shaun of The Dead en Hot Fuzz.

Maar heeft iemand enig idee waar ik deze serie kan krijgen?

Koen87

• 437 messages
  • 1244 votes

Wat een toffe serie is dit! Aanrader voor iedereen die de gouden combinatie Wright, Pegg & Frost kan waarderen (Hot Fuzz & Shaun Of The Dead).

Starmaster501

• 882 messages
  • 174 votes

Toch kwam pas in seizoen 2 de echte stijl die ze uiteindelijk aanhielden.

Koen87

• 437 messages
  • 1244 votes

De eerste scène is toch wel erg typerend voor Wright.

ibendb

• 5037 messages
  • 3216 votes

Ik vind Spaced echt een hilarische serie. Vooral het eerste seizoen is best absurd / komisch. De heerlijke subtiele mopjes en iets minder subtiele humor zijn geweldig. De combinatie Pegg-Wright-Frost is fantastisch. Jammer genoeg zijn er maar twee (korte) seizoenen en maken ze geen derde meer (al gingen er heel wat geruchten rond).

Starmaster501

• 882 messages
  • 174 votes

Ik ben al blij dat ze zijn doorgegaan met Shaun of the Dead, Hot Fuzz en binnenkort The World's End. Ben benieuwd wat het trio daarna gaat doen. Het is toch wel een gouden koppel wat zeker door moet gaan! Start van een nieuw soort trilogie misschien?

Spaced was kort inderdaad, maar misschien ook wel beter. Hoewel ik geen problemen heb met een extra seizoen denk ik dat het wel leuk was zo.

marsie&annie

• 20 messages
  • 2294 votes

Misschien wel 1 van de leukste dingen die ik heb gezien. Spaced zou 5* krijgen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik kreeg deze serie als tip toen ik vandaag bij Hot Fuzz aangaf dat ik het duo Pegg en Frost erg kan waarderen, dus ik ga deze serie maar eens snel proberen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik heb beide series nu gekeken, wat best mee valt omdat 1 serie maar 7 afleveringen van 24 minuten heeft. Serie 1 en 2 gekeken dus; best vermakelijk maar meer ook niet. Pegg doet het leuk, maar de serie weet me nooit echt te pakken. Al vind ik de nerdy film/tv referenties wel geinig. Wat dat betreft zijn ze een soort voorloper van The Big Bang Theory. Ik hoop dat Wright-Pegg-Frost in de toekomst nog meer werk af gaat leveren. Prima samenwerking, vooral in hun films.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.