- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Dames en heren in de dop
Dames en heren in de dop
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Zegt iemand met het geblondeerde coupe van Wilders op zijn avatar

Chucky92
-
- 1688 messages
- 378 votes
Liever dat dan dat neppe RTL. Stukje historie altijd interessant:p
Chucky92
-
- 1688 messages
- 378 votes
Wil geen politieke discussie starten, maar die opmerking slaat natuurlijk nergens op. Ik heb gewoon mijn politieke voorkeur. Omdat dat niet joun voorkeur heeft is het niet nep.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ging ook niet over politiek, maar alleen over z'n pruik.
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2629 votes
Dit is ECHT te erg

YouTube - Dames en Heren In De Dop - Linsey
Het Pim Vortuin Vonds.
. Hoe gigantisch dom kun je zijn
.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Moet het nog steeds een keer kijken, maar vanavond komt ook Echte Meisjs in de Jungle. Da's ook met domme dozen. Gevolgd door Oh Oh Tirol en Jensen dus dat wordt een oliedomme, maar leuke avond 
movie acteurs
-
- 3086 messages
- 3244 votes
Nee volgens mij is het geacteerd. Net zo nep als Oh Oh Tirol en de Gouden Kooi.
Misschien zit er wel een geacteerd randje aan. Ik denk dat (vooral) die meiden eigenlijk alleen maar drukker worden vanwege dat er een camera bij staat. Maar echt geacteerd is het niet. Oh Oh Cherso/Tirol wel maar dat is gewoon walgelijk slecht. Persoonlijk vind ik dit wel een grappig programma.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5305 votes
Ik ben een stuk of zeven keer spotter geweest bij dit seizoen (ruw materiaal bekijken en opschrijven wat er op welk moment te zien is, t.b.v. regie en montage) en ik kan zeggen dat het niet geacteerd is en dat het echter is dan het soms op tv overkomt.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
en ik kan zeggen dat het niet geacteerd is en dat het echter is dan het soms op tv overkomt.
Dan is de montage dus niet zo goed gedaan. Die twijfel mag toch niet opgeroepen worden..?
-
- 11900 messages
- 5305 votes
Ik bedoelde dat het door veel wordt aangenomen dat het geacteerd is - het (terechte) vooroordeel dat rond deze series heerst.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Oh god, ben het nu aan het kijken op tv.. ''Een toonladder? Nooit van gehoord. Weet niet wat een toonladder is.'' Die mannen zijn al even slim als de vrouwen.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Een meer denk ik... met zwanen...
Aldus het zwanenmeer!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes

Die eh.. Yosie? Jesus, wat een stem heeft zij! Alsof ze al jaren aan de zware shag zit.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Jeuwsiej! Het, door internetgangers benoemde, koeienkind. Nee, die vind ik niet zo tof.
Dominique moet snel, maar dan ook écht snel verdwijnen. De rest maakt het nog altijd erg leuk, wel jammer dat Lindsey weg is.. was toch een geweldig figuur
.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dit is de eerste keer dat ik het op tv zie, dat donkere meisje bevalt me ook niet echt.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Beetje een bazinnetje dat, is iets 'helderder' en lijkt dat ook te weten.
Ik vind vooral Jenna nog geweldig 
Linn
-
- 3289 messages
- 3798 votes
Dit is de eerste keer dat ik het op tv zie, dat donkere meisje bevalt me ook niet echt.
Ik vond Meron in het begin ook niet leuk maar nu wel een van de leukste die er bijzit samen met Gary. Jenna blijft vreselijk ordinair. Vooral dat ene voorval met Dominique tijdens het verkopen van de KiKa beertjes.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Dat vond ik ook minder maar goed, verder blijft zij de opperbazin 
Owja: Meron met d'r hardstyle
Kan ze niet meer stuk bij mij!
-
- 11900 messages
- 5305 votes
Jenna vind ik - ondanks de bontkleding en het vele gevloek - toch wel heel erg leuk. Ik heb bij haar nog altijd het romantische idee dat zij eigenlijk een heel klein lief meisje is dat op zoek is naar bevestiging. En dat gescheld tegen Dominique... ik begrijp haar. En het is inderdaad jammer dat Linsey er al zo snel uit moest.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Lol, Dominique zit op partyflock. Ga die jonge even lastigvallen in het topic
Nu de rest nog, dacht dat Dilara er ook wel eens liep te trollen hehe..
Serie blijft wel leuk, beter dan vorige jaren. Zeker dat opgezwollen gezicht van Meron is hilarisch deze week
!!
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Blijft inderdaad geweldig! Jenna vind ik toch wel het leukst en die Dominique mag wat mij betreft volgende week vertrekken. Yosie mag de week erna weg van mij. Kan niet slapen, dus ik ga even de aflevering van vandaag terugkijken. 
Ik wist helemaal niet dat hier een topic over was joh.
Kijk het echt al vanaf de eerste aflevering. Vind dit seizoen echt vele malen beter dan de voorgaande seizoenen.
geronimo
-
- 1955 messages
- 0 votes
Had dit programma nog nooit gezien, maar dit seizoen heb ik vanaf de eerste aflevering gevolgd. Meron is vanaf de eerste minuut mijn nummer 1, zo'n leuk mens! Vind dit overgebleven groepje wel leuk. Ben benieuwd wie de volgende afvaller is.
Don_Rubens
-
- 180 messages
- 1589 votes
Die kop van meron! Helemaal opgezwolle hoofd, echt grappig 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Geweldige aflevering, die van vandaag! Zelfs ik werd er een beetje door geïnspireerd en heb ook een héél ander beeld van Emile Ratelband gekregen. Jenna was een topper!
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Meneer Ratel zette wel een toffe 'act' neer ja! Leuke aflevering, die kop van Meron..nog altijd grappig 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ja, het wordt er ook alleen maar erger op. Blijft lachwekkend. Gelukkig heeft Meron ook genoeg zelfspot en doet ze er verder niet echt moeilijk over. 
Josie mag voor mij morgen vertrekken. Vind dat ze veel te veel afhaakt bij dingen (kolen, skiën) en dat ze ook niet echt verandert in haar houding. Jenna moet echt winnen, wat een schatje is dat zeg! 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Wel leuk op partyflock:
Let wel een beetje op je drankgebruik dit keer
Ik voelde me eigen gewoon goed...
Alleen het leuke is dat ze op tv zeggen dat ik een kater had maar had mezelf in coma gezopen heb toen ook tot de volgende ochtend in het ziekenhuis gelegen mja ze mogen geen negatieve publiciteit tonen he 
Weet ook niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen ben vaak zat in het verleden dronken geweest maar dat had ik echt nog nooit meegemaakt mja het was een wijze les 1 keer en nooit weer dat dat me gebeurt (Y)
En gaan één keer ''zeg maar'' 
Josie mag voor mij morgen vertrekken. Vind dat ze veel te veel afhaakt bij dingen (kolen, skiën) en dat ze ook niet echt verandert in haar houding. Jenna moet echt winnen, wat een schatje is dat zeg!
Hoop 't! Dominique heeft het deze week terugverdient en zij heeft het verpest.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Hahaha! 
Die spoort echt niet joh. Linkje naar die pf?