• 178.038 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.645 votes
Profile

Series die je helemaal gezien hebt

supermovieman

• 177 messages
  • 551 votes

Het lijkt me leuk om te praten over series die al afgelopen zijn en waarvan je ALLE afleveringen hebt gezien.

Die van mij zijn bijvoorbeeld:

-Zorro(1957)

-Lois & Clark: The New Adventures of Superman

-Heroes

En de kleine series:

-Mr. Bean

-Floris

-Star Wars: Clone Wars (2003)

Het lijkt me erg leuk om nog meer van dit soort lijstjes te zien, en te horen wat je van de series vond: werd de serie steeds beter, steeds slechter etc.

dominion

• 4062 messages
  • 0 votes

South Park

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Series die afgelopen zijn:

- Friends (ken vrijwel elke aflevering uit mijn hoofd)

- Prison Break (ups and downs, niet elk seizoen even sterk)

- Lost (^ idem)

- The L Word (werd steeds beter)

Lopende series:

- Criminal Minds (Constante kwaliteit)

- Desperate Housewives (Werd steeds beter, laatste seizoen iets minder)

- Grey's Anatomy (Steeds beter, en het begon al bovengemiddeld goed)

- The Vampire Diaries (Begon goed, kakte even in maar werd steeds beter)

- South park (gezien tot en met seizoen 13, daarna laten verwateren, binnenkort weer oppakken.)

dominion

• 4062 messages
  • 0 votes

According to Jim

Simpsons

Family Guy

Cow and Chicken

Csi Miami

Wilfred Genee

• 1173 messages
  • 669 votes

Heb toch meerdere series in het geheel gezien, ook enkele korte series die gewoon gestopt zijn of nooit tot een echt einde gekomen zijn. Heb meestal met veel series dat ik na een tijdje toch afhaak indien ze me te eentonig worden of teveel van hetzelfde.

Het meest in het oog springend voor mij (komedie):

- Scrubs: zeer fijne serie, kleine dip vond ik in de middelste seizoenen maar een prachtig slot. Met slot bedoel ik dan een prachtige laatste aflevering van seizoen 8. Daarna kwam er nog een kansloos seizoen 9 met vele andere acteurs en die beschouw ik maar even niet.

- Friends: gewoon een hele leuke serie, alles wel vele malen gezien maar enkele afleveringen blijven altijd een lach op me gezicht toveren.

- That 70's show: in mijn ogen de minste van deze drie maar ook hier kon ik (eenmaal ik de personages wat door had) goed van genieten.

Voor de rest veelal nog bezig met series, waarvan de meeste nog niet zijn afgelopen en ik me dus nog wekelijks op de hoogte moet houden!

Qua drama series ook wel veel gezien maar toch vaak afgehaakt of niet geheel gevolgd omdat ik het na een tijdje wel geloofde.

dominion

• 4062 messages
  • 0 votes

Met That 70's Show ben ik nog bezig en is een erg leuke serie

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Alleen Soprano's.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Een aantal series gezien, maar geen één serie waarvan ik alle afleveringen heb gezien. The Walking Dead is net met seiz. 1 begonnen, maar die heb ik helemaal afgekeken.

Op Dragonball Z na (276 afl.) en Highschool of the Dead (momenteel seiz. 1 alleen), maar dat is meer een animatie/tekenserie.

Wilfred Genee

• 1173 messages
  • 669 votes

Dragonball Z was inderdaad ook geweldig, inmiddels ook meerdere malen gezien. In mijn jeugdjaren namelijk niet op de juiste manier alles perfect kunnen volgen en toen ik er opnieuw mee begon was het toch allemaal weer wat vaag. De Z serie was geweldig maar ook de andere heb ik (uiteraard) meerdere malen gezien. Maar met de Frieza en Cell saga's toch als mijn favoriet binnen Z.

Film Fan

• 939 messages
  • 2187 votes

Fawlty Towers, met grote afstand de grappigste serie. Inmiddels al tussen de 15 en 20 keer gezien en het blijft lachen. Er zijn helaas maar 12 afleveringen van gemaakt.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Lijkt me een geweldige serie. Heb tijdens het zappen een stukje gezien en vond het erg leuk overkomen. Het gehele collectie kost zo tussen de 15 - 20 euro. Wel te doen voor een leuk serie, lijkt mij.

Film Fan

• 939 messages
  • 2187 votes

Ik heb er indertijd volgens mij € 39,90 voor betaald, dus als ik jouw was, inpakken en wegwezen.

djelle

• 6070 messages
  • 0 votes

Ik ben niet echt een seriekijker, toch zeker niet in de zin dat ik series echt volg of uitkijk. Wel zag ik heel veel van The Simpsons, South Park, The A-Team, Zorro, Knight rider, Xena, Najika, X-Files, Mr Bean en een hoop detectives als Witse of Frost. En heel af en toe Soprano's.

De enige 2 series die ik ooit uitgekeken heb zijn Matroesjka's en Keeping up appearances, en die laatste blijf ik sporadisch afleveringen van kijken ook al gaat het om de zoveelste heruitzending. Velen zullen het afgezaagde troep vinden, maar mij blijft het op de een of andere manier veel aantrekkingskracht uitoefenen, moet er telkens weer opnieuw hartelijk om lachen.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Lost

Blackadder

Allo Allo

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Series die ik compleet heb gezien of in elk geval helemaal bij ben:

South Park - Volg het al vanaf 1999 en vind het nog steeds leuk. Vroeger was het iets toffer, maar ook omdat ik zelf jonger was. Heel stoer natuurlijk als je voor het eerst een tekenfilm ziet waarin schelden met ziektes de orde van de dag is.

Family Guy - Leukste cartoon comedy met een enorm hoge grapdichtheid. Daarbij is de cast werkelijk geweldig.

Sam Sam - Vroeger leuk, nu kinderachtig.

Mr. Bean - Vroeger leuk, nu volledig achterhaald en kan ik er nauwelijks meer naar kijken.

Still Standing - Helaas maar vier seizoenen want het was erg grappig. Een beetje Married With Children maar stiekem iets leuker imo.

Married With Children - Jaar of acht geleden voor het eerst ontdekt en vond het helemaal geweldig. Nu ik soms wat terug zie vind ik het allemaal wat té. Makkelijke grappen en te gespeeld.

How I Met Your Mother - Geniaal gewoon. De laatste tijd lig ik niet meer strak van het lachen maar een voortdurende brede glimlach is ook genoeg. Leuk verhaal vooral en Barney is natuurlijk de man.

The Big Bang Theory - Penny, Penny, Penny, Penny, Penny, Penny, Sheldon en de rest is ook leuk!

Two and a Half Men - Favoriete sitcom of all time denk ik. Charly is geweldig maar Alan genialer. Enorm goed gespeeld door Jon Cryer. Hilarisch om te zien hoe vooral Alan zich keer op keer in de nesten werkt en dan weer als een stuk verdriet aan tafel zit om zijn kutleventje te overdenken. Dubbel van het lachen vaak.

FlashForward - Sterke serie maar helaas gecanceld na een seizoen.

Friends - Niet zeker of ik alles heb gezien, maar zeker 90%. Ook een erg leuke serie.

Fawlty Towers - Leuk voor een keertje maar Britse humor is doorgaans niet aan mij besteedt.

Bottom - Maar deze Britse aso's dan weer wel! Briljante serie over een stel asociale zwijnen die de absurdste en smerigste streken uithalen.

- Diverse tekenfilm/kinderseries (Kindernet/Fox Kids/Jetix/Telekids/Disney Channel/Cartoon Network) die ik hier niet in detail zal beschrijven.

PS. Inderdaad, geef mij maar een sitcom

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Even denken...

Series die afgelopen zijn:

The West Wing

The Sopranos

Friends

Friday Night Lights

Buffy The Vampire Slayer

Scrubs

Heroes

Everwood

Transformers

Battlestar Galactica

Invasion

The Pacific

Band Of Brothers

Ik volg nog een aantal andere series, maar die lopen nog, of liggen tijdelijk stil, maar die horen niet in dit topic

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Series die ik helemaal heb gezien:

- Gilmore Girls

- Friends

- Dawson's Creek.

- Buffy The Vampire Slayers.

- Mcleod's Daughters

- Invasion

- Full House

- Newly Weds

- The O.C

- That 70's Show.

En dan zal ik er vast nog een aantal vergeten zijn

dulcinea

• 923 messages
  • 818 votes

Mijn favoriete series die ik volledig gezien heb en waarschijnlijk ooit nog zal herbekijken:

Buffy the vampire slayer

Angel

Ally mcBeal

Friends

Veronica Mars

Battlestar galactica

Firefly

Gedaan en nooit meer te herbekijken wat mij betreft, niet omdat ze perse slecht waren maar minder herbekijkwaarde:

Prison Break

Dawson's Creek

Lost

Flash forward

Dollhouse

Jericho

Kyle XY

Moonlight

Nip/Tuck

Stargate Atlantis en sg1

Legend of the seeker

En series die ik heel lang gevolgd heb maar dan toch mee gestopt ben wegens verveling:

24

One Tree Hill

X Files (ben ondertussen net terug begonnen met seizoen 3, wil deze toch afronden!)

Gilmore Girls

Leverage

Private Practice

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Jullie zijn wel seriekijkers allemaal.

Meeste series vind ik eigenlijk keihard zuigen

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik keek vroeger bijna nooit series, dus alles wat ik tegenwoordig kijk is ook bijna alles van begin tot het eind.

Afgelopen en volledig gekeken:

Seinfeld

Married with Children

The Office UK

Friends

Fawlty Towers

Lost

Prison Break

24

Band of Brothers

The Pacific

Thunderbirds

The Unit

The 4400

Alles gezien wat er tot nu toe uit is:

How i met your mother

Two and a half men

Dexter

South Park

The Big Bang Theory

Dit is het geloof ik wel zo'n beetje..

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Oeps, Married with Children helemaal vergeten. Dat was ook altijd tof.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Buffy, The Vampire Slayer (eerste kennismaking met Whedon = genius)

Angel (minder als Buffy maar Whedon = nog altijd genius)

Stargate SG1 (veel afleveringen van op televisie gezien en dan de box gekocht. Erg de moeite waard al waren de Ori wat minder)

The O.C. (rijkeluiskindjes maar de personages zijn geweldig)

Veronica Mars (Kristen Bell... Do I need to say more?)

Friends (eerste serie die ik echt volgde en de serie haalt een constant niveau)

Heroes (wisselt af en toe maar ik vond het wel een uitstekende serie om te kijken, vanaf begin tot einde)

4400 (erg cool concept en uitstekend uitgewerkt)

Fawlty Towers (Cleese is hilarisch maar wel een erg korte serie)

Monty Python's Flying Circus (hier en daar een paar mindere afleveringen, het 4e seizoen behoort tot het minst leuke, maar ook geniale humor)

Twin Peaks (het bewijs dat Lynch erg goed een verhaal weet te vertellen. Spannend en angstaanjagend met een climax om u tegen te zeggen, alleen jammer dat je de moordenaar vrij snel weet)

Battlestar Galactica (1978) (heerlijke camp)

Galactica 1980 (vooral gezien doordat het een rechtstreeks vervolg is op de reeks uit '78 maar is wel beduidend minder. Het is het wel waard om te zien want de laatste episode is de beste uit heel de reeks)

That '70s Show (gewoon gevolgd op televisie, niet voor te hebben maar wel leuk)

Journeyman (leuk concept, alleen is het gecancelled terwijl de laatste afleveringen eigenlijk beter en beter werden)

Death Note (anime reeks die erg sterk in elkaar zit)

Ik loop gelijk met Chuck maar waarschijnlijk vergeet ik er nog wel een aantal.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Oja een aantal animéseries heb ik ook helemaal gezien. Beste zijn ongetwijfeld Death Note en Elfen Lied.

dulcinea

• 923 messages
  • 818 votes

AGE-411 wrote:

Jullie zijn wel seriekijkers allemaal.

Meeste series vind ik eigenlijk keihard zuigen

vroeger was het meer films, nu is het eigenlijk meer series! ik voel dat films mij meer en meer teleurstellen de laatste jaren, bij series word je soms meer beloond dan bij films vind ik, ze kunnen veel meer doen met uitwerking van personages en als kijker groei je daarin mee en ga je het ook meer apprecieren. Niet elke serie slaagt daarin natuurlijk maar ik vind dat er toch heel wat straffe series zijn uitgekomen de laatste jaren.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

FillumGek wrote:

Oja een aantal animéseries heb ik ook helemaal gezien. Beste zijn ongetwijfeld Death Note en Elfen Lied.

Ook nog vergeten, Elfen Lied heb ik ook gezien

JulesTMNT

• 286 messages
  • 198 votes

Series waarvan ik alles (wat er tot nu toe van is) van gezien heb:

- Fawlty Towers

- Blackadder

- Mr. Bean

- The Simpsons

- Family Guy

- South Park

- The Fresh Prince of Bel-Air

- That 70's Show

- Frasier

- Zorro (1957)

- Midsomer Murders

- Flodder

- Teenage Mutant Ninja Turtles (2003)

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

- Oud Geld

- Vuurzee

- Penoza

supermovieman

• 177 messages
  • 551 votes

Inmiddels ben ik bezig met Lost seizoen 3. Als ik klaar ben met deze serie kan ik die ook aan mijn lijstje toevoegen!

Pruim

• 1483 messages
  • 723 votes

Simpsons, Riget, Futurama, Twin Peaks, Sopranos, That 70's Show, Fort Alpha, Seinfeld, Curb your enthousiasm en La Meglio Gioventù. Lost heb ik tot het laatste seizoen gezien, misschien dat ik die ooit ook nog wel uit ga kijken.

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Series die ik in zijn totaliteit gezien heb zijn toch enkel Friends en Vuurzee. Volgens mij heb ik niets anders compleet gezien.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.