- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Mr Sunshine
Mr Sunshine
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes

Nieuwe comedyserie met Matthew Perry, Andrea Anders en Allison Janney. Eerste aflevering op zich wel aardig, maar door de aanwezigheid van Perry en vooral Janney wil ik dit nog wel een kans geven.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Gelukkig heb ik de tweede aflevering een kans gegeven, want die was al stukken beter. Perry speelt af en toe een tikkeltje over the top, maar er zaten genoeg leuke oneliners in om dit nog even te blijven volgen.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Aflevering 3 was redelijk. Het begint een beetje een wacky serie te worden, en dat is denk ik de juiste keuze. Het is geen serie die van het de serieuze kant moet hebben, dus dan moet het maar voluit wacky worden.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Aflevering 4 ook weer redelijk. Paar leuke oneliners van Perry en een heerlijk droge Janney weer. Wat een geweldige vrouw is het toch.
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
Ik zal je wat steun geven AHWA.
Ik heb de eerste 5 afleveringen ook gezien en vind het wel een behoorlijke serie, vooral omdat ik Perry wel een grappige vent vind (en de korte rokjes van Andrea Anders) en op z'n best is in dit soort rollen (hoewel hij geloof ik alleen maar dit soort figuren speelt).
De titelsong is trouwens ook geweldig.
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
Die Roman begint me trouwens behoorlijk de keel uit te hangen. Die mag er wat mij betreft uit.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Wanneer komt de 1e aflevering op Comedy Central?
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Ok zondag dus. Thanks ga hem zeker een kans geven.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Terecht gecancelled denk ik. Zo goed was het helaas niet.
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
De eerste aflevering gezien en vond het niet onaardig, maar ook niet echt boeiend genoeg...
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Aflevering 9 vond ik nog de beste van seizoen 1. Hoop dat het wel terug komt. Vind het niet bepaald hilarisch maar het verveeld zeker niet.