- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Full House
Full House
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
idd. veel lachen doe ik niet bij de serie(zoals bij geen enkele comedy-serie), maar ik vind het gewoon een leuke serie. En het is gewoon jammer dat ie niet meer uitgezonden wordt.
full-house
-
- 1 messages
- 0 votes
Hoi,
Ik ben ook helemaal weg van full house . Ik heb de 15 videobanden vol. Maar de eerste delen heb ik nooit gezien. Heeft iemand ze??
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Ik ben allergisch voor fullhouse en america's funniest home videos (wie kan raden waarom ?)
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Ik heb ze ja. Ik heb al zo'n 21 banden vol met afleveringen.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Ik ben allergisch voor fullhouse en america's funniest home videos (wie kan raden waarom ?)
Ladies en Gentleman...BoooooB Fagget!
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Sagat ging ook zo geweldig met zijn ''ik kijk naar de camera en lees grap van een bordje'' show 
V
-
- 8369 messages
- 3363 votes
Die aflevering van South Park dat die opa van Stan of Kyle een video instuurt naar Bob is echt hilarisch 
Captain Pervert
-
- 4644 messages
- 2099 votes

Honey, I'll be home soon, to stick this finger where the sun don't shine!
Har har har.
Ik vind het nog altijd een geweldig fenomeen en kan er niet genoeg van krijgen. Over het dilemma wat een paar posts hierboven staat, heb ik al vaak mijn hoofd gebroken. Ik weet het niet. Misschien is er LSD in het spel en zijn zowel presentator als publiek op een vette trip?
Captain Pervert
-
- 4644 messages
- 2099 votes
Oh en het leukste aan Fullhouse is natuurlijk het feit dat bijna iedere mannelijke hoofdrolspeler een mooi matje in de nek heeft. Lang leve de 80's!
Zelfs de twee zoontjes die Uncle Jesse later krijgt. John Stamos heet die flip in het echt. God waarom WEET ik dat!
sn@ke
-
- 2077 messages
- 888 votes
Full house : vermakelijke serie waarin vooral die schattige Olsen-tweeling de show steelt. Voor Amerikaanse comedyseries wordt er hier 1 grote vergeten vind ik : the fresh prince of bel air , was ik vroeger zot van en kijk nog steeds met plezier terug als Carlton begint de dansen
Naast friends toch wel DE comdy-serie vind ik. Spin city was ook fun.
Jassie
-
- 398 messages
- 1095 votes
Walgelijke serie. Maar ik heb het vroeger toch op de een of andere manier bekeken. Het ergste vond ik nog altijd, wanneer een van de twee dochters ruzie hadden met papa Bob, ze altijd naar hun kamer naar boven renden en aan het einde altijd inzagen dat Bobbie of een van de twee oppassers gelijk hadden.
Rujar
-
- 2871 messages
- 3816 votes
Full house : vermakelijke serie waarin vooral die schattige Olsen-tweeling de show steelt. Voor Amerikaanse comedyseries wordt er hier 1 grote vergeten vind ik : the fresh prince of bel air , was ik vroeger zot van en kijk nog steeds met plezier terug als Carlton begint de dansen
Naast friends toch wel DE comdy-serie vind ik. Spin city was ook fun.
en Off Centre.........
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Full House was een lafhartige aanslag op de mensheid.
Jassie
-
- 398 messages
- 1095 votes
Full House was een lafhartige aanslag op de mensheid.
en niet alleen op de mensheid..
donnie B.
-
- 632 messages
- 0 votes
Die tweeling is trouwens wel goed 'opgedroogd' hedendage..
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
Een teveel aan dehydraterende cremes gebruikt 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Vrouwen die wegens eetproblemen in een kliniek zitten! Kan het nog aantrekkelijker?
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Eetproblemen
Drugs lijkt mij wat meer voor de handliggend...
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Eén van die zusjes zit in een kliniek wegens eetproblemen.
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Je bedoelt eetproblemen als in: ''geen honger'' neem ik aan 
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Opgedroogd staat dus voor: ''leuk''.Nou ieder zijn mening, ook al ben ik het er niet mee eens.
Rujar
-
- 2871 messages
- 3816 votes
Uiteindelijk ontsporen alle kindersterretjes.
FX
-
- 931 messages
- 685 votes
Opgedroogd staat dus voor: ''leuk''(...)
Ja zoiets. Je gebruikt die uitdrukking als je iemand een hele tijd niet hebt gezien en hij/zij er verrassend goed uitziet.