- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Welk tv-programma moet weer terugkomen op tv en waarom?
Welk tv-programma moet weer terugkomen op tv en waarom?
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Welk tv-programma of serie moet weer terugkomen en waarom?
Doet die het of doet die het niet lijkt me bijvoorbeeld wel weer leuk in een nieuw jasje, maar zo zijn er nog tig voorbeelden natuurlijk.
Ben benieuwd. 
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Voor een Briefkaart op de eerste Rang?
Daar hoeft geen waarom bij denk ik. 
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Veronica Mars, want dat verhaal was nog lang niet afgelopen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik vond programma's als Beauty and the Nerd en Paradise Hotel altijd wel vermakelijk.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Triviant mag ook wel terugkomen.
Verder Showmasters en Moordspel. Waren gewoon vermakelijke shows op de vrijdag.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Dan kan Henk weer mooi mee doen.
.
Pruim
-
- 1483 messages
- 723 votes
Geinig. Laatst in de kroeg kwam deze vraag ook nog ter sprake. We konden toen niet op de titel van een programma komen. Het ging over twee mensen die door het land moesten reizen en niet 'gepakt' mochten worden door de 'jagers' die achter hen aan zaten. Mensen thuis konden live bellen voor 'tips' over waar het tweetal zich bevond. Maar er waren natuurlijk ook mensen die de jagers verkeerde info gaven. Een soort van realityprogramma dus, voordat realityprogramma's de Nederlandse TV overlaadden. Was echt een tof concept en een leuk programma. Heeft helaas maar heel even gedraaid, dus ik waag zelfs te betwijfelen of iemand enig idee heeft waar ik het over heb. Eigenlijk heb ik namelijk zelf amper een idee waar ik het over heb. Volgens mij was Jack van Gelder de presentator, maar zelfs dat weet ik niet zeker. Volgens mij was het programma ergens halverwege de jaren negentig op TV.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Wanted heette dat. Leuk programma idd.
Was volgens mij te duur voor een volgend seizoen...
Pruim
-
- 1483 messages
- 723 votes
Otherfool mien jonkje, je bent een held, Tros Wanted was het inderdaad. Dank. Hier een wat uitgebreidere omschrijving van dat programma. Was tof. Zou in deze tijd zeker niet misstaan denk ik. In ieder geval een stuk leuker en beter dan dat sullige telefoon-concepje dat Beau van Erven Dorens ooit bedacht heeft!
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Loladamusica! Sinds dat verdwenen is, is er geen enkel goed muziekprogramma meer op de Nederlandse TV.
stinissen (crew films & series)
-
- 23437 messages
- 76922 votes
Dan kan Henk weer mooi mee doen.
.
Ja dat was een top programma net als twee voor twaalf wat er gelukkig nog wel is.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Kon vroeger enorm geboeid kijken naar Fort Boyard, man wat was dát spannend! Vond ik toen althans.
Wat ik ook erg leuk vond vroeger: Mijn Idee.
Karl van H.
-
- 2812 messages
- 2253 votes
Er is natuurlijk maar één echt antwoord mogelijk op die vraag:
DIT WAS HET NIEUWS
Dat dat programma überhaupt ooit van de buis is verdwenen mag een schande heten. Hetzelfde geldt overigens voor Nova, al was het maar omdat vervanger Nieuwsuur eenvoudigweg minder goed is.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Kama Sutra, redenen kunnen zijn: kruiwagen, de klimop, wigwam, melkkoe.
kaztor
-
- 235 messages
- 146 votes
Een muziekprogramma met persoonlijkheid, zoals Countdown of Toppop. Gestuntelde playback-acts in een studio zijn nou eenmaal veel leuker dan die zooi bling-bling, ho's en bitches die je tegenwoordig in videoclips krijgt.
Daarnaast moeten er live-optredens integraal op tv uitgezonden worden.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Lang geleden was er eens een programma/show waarbij je als prijs 1 minuut lang gratis mocht winkelen. Misschien was het mijn leeftijd destijds, maar ik vond het altijd geweldig! 
Altijd meteen naar de drank met het karretje 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Mirror Mission vond ik een te gek programma. Beetje de milde versie van Das Experiment als reality show. Erg interessant geven, helaas is het bij één seizoen gebleven. Briljante televisie.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Alf (mischien dan wel voor de 121e keer herhaald maar hij blijft grappig)
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Duidelijk een generatie-genoot aan het woord. Alf, ik vond het eigenlijk niet veel aan, maar keek wel dagelijks.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Die gast was droog man. Is een beetje nostalgie, ik geef het toe.
Ouwe lul. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes