• 178.256 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.415 actors
  • 9.375.864 votes
Profile

The Walking Dead (AMC)

stinissen (crew films & series)

• 23444 messages
  • 76936 votes

Is zo iets nu duur??

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

54 dollar inclusief verzenden. (Amazon)

stinissen (crew films & series)

• 23444 messages
  • 76936 votes

Aardig aan de prijs

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

10 inch, flink ding voor een "action figure".

Nou ben eindelijk door het derde seizoen heen. Aan het einde kwam er toch wel meer schwung in, al ben ik niet zo blij dat het post-apocalyptische element steeds meer verdwijnt. Episode met Morgan was wel de positieve uitzondering. Wel allemaal vrij aardig en kijkt lekker weg. Kan alleen niet wennen aan de 16mm en het post-apocalyptische concept dat steeds minder belangrijk wordt.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Wat heeft Scott Gimple met de serie gedaan, nu een paar episodes onderweg maar die heeft er daadwerkelijk een goede show van gemaakt. Weet nou net de belangrijkste elementen te combineren, en ook de vaart erin te houden voor wie dat graag hebben. Karakteruitdieping, spanningen onderling, morele dilemma's, post-apocalyptische setting wordt beter gebruik. Chapeau. Ook veel meer gory, geen must voor mij maar het past wel.

Flavio

• 4897 messages
  • 5232 votes

Beetje spuit elf maar zit een paar afleveringen in seizoen 3 en bevalt me een stuk beter dan het mindere tweede seizoen- al had ook dat zeker zijn goede momenten. Wel gaan nogal wat main characters van het eerste uur er in snel tempo uit maar er ontstaan gelukkig ook interessante nieuwe verhaallijnen.

Een aantal karakters blijven toch een beetje zombievoer, T-Dog is er aan maar hij had eigenlijk vrijwel de hele serie niks te doen en maakte ook nauwelijks ontwikkeling door- echt gemist zal hij niet worden. En Carol heeft sinds Sofia´s dood ook weinig te doen behalve huilerig zijn.

De gevangenis en de oase zijn leuke nieuwe locaties, beter dan die boerderij, maar soms mis ik wel het on the road zijn, in plaats van steeds zo lang ergens te blijven hangen.

Maar goed- het blijft een leuke serie,en zo te lezen wordt het volgend seizoen alleen maar beter.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Haha leuk gedaan! Toppertje ook die Norman

Hier ook nog even de Don't Look Back trailer!

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Rianneke_Dan wrote:

(embed)

Haha leuk gedaan! Toppertje ook die Norman

]

Haha, heerlijk Die chick op 0.11 mept er aardig op los trouwens, haha.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Wat een geweldige mid-season finale heb ik zojuist mogen aanschouwen. Season vier mag zich misschien wel tot dusverre als de beste kronen. Karakterontwikkeling, dilemma's, onverwachte twisten, betere gore en actie, meer overtuiging in de karakters. Er zijn geen zwakke schakels meer onder de cast, daar waar bijvoorbeeld nu ook Carl prima performances neerzet.

Toppertje.

RuudC

• 4636 messages
  • 2529 votes

Carl groeit met elk seizoen. Ook in de comics is hij behoorlijk interessant. Ik vind het wel nog altijd jammer dat Dale er zo vroeg uit was.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Ik wou de mid-season finale pas kijken voor het weer begint, maar kon me niet inhouden. Zin in vervolg. Michonne en Carl blijft een baas.

606

• 23876 messages
  • 12266 votes

RuudC wrote:

Carl groeit met elk seizoen. Ook in de comics is hij behoorlijk interessant. Ik vind het wel nog altijd jammer dat Dale er zo vroeg uit was.

Dat zei ik laatst ook, werkelijk geweldig om te zien, zowel lichamelijk als acteerprestatie.

Testa-Rossa

• 422 messages
  • 133 votes

Preview voor de tweede helft van seizoen 4

Nog een goeie week wachten, ziet er in ieder geval goed uit! Ik denk dat ze eindelijk seizoen 1 gaan overtreffen (voor mij persoonlijk in ieder geval).

606

• 23876 messages
  • 12266 votes

Kan niet wachten om dit verder te kijken. Oh yessssss

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Ik heb me maar weer uitgeschreven bij updates. Geen teasers, trailers voor mij! Enjoy alvast!

Minotaures

• 7810 messages
  • 2536 votes

Nog 2 dagen!

Zojuist de nieuwe aflevering gezien van de 2e helft van Seizoen 4.

Het was, zeker voor de fans van de comics, een herkenbare aflevering. De opening is geweldig!

Dit is tot nu toe het beste seizoen van de serie, waarin je de karakters echt heb zien veranderen.

Eindelijk is de groep weg van de gevangenis, en kunnen we ons misschien op maken voor een aantal geweldige "on the Road"afleveringen.

Willy Wartaal

• 433 messages
  • 3815 votes

Kan iemand mij vertellen waarom ik dit nog kijk, ik weet het zelf echt niet meer. Elke keer zegt een stemmetje in m'n hoofd '' oh waarom ook niet, iedereen vind het leuk, probeer er gewoon nog eentje''. Maar dit was naar mijn mening toch wel weer een belabberde aflevering van een toch al erg matige serie. Af en toe bouwen ze naar een redelijk vermakelijke climax en dan is het weer doorbijten tot de volgende. Karl is verschrikkelijk en hoop elke keer maar weer dat hij in z'n ballen gebeten wordt, maar nee het meest verschrikkelijke personage vertolkt door de zwakste acteur blijft maar door de serie heen janken. CGI is nog steeds slecht, nog steeds is het lastig om voor zombies weg te lopen die 0,4 km/u strompelen, ook blijft alles maar dan ook alles erg onlogisch en er bij gezocht. Hierbij doel ik bijvoorbeeld op het feit dat ondanks talloze supply-runs er nog steeds een restaurantje op loopafstand van de gevangenis zit met, jawel, eten en drinken voor het oprapen. En zo gaat het maar door en door en door en door en door. Misschien stop ik deze keer wel echt..........

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Oh mijn god, wat was het slecht. Tergende episode, heel slecht geschreven, en wat acteerde Chandler Riggs toch bedroevend. Dat ik deze na de best show on tv True Detective keek hielp ook niet. In ieder geval change of scenery, dus dat is een troef die niet misstaat maar mag toch hopen dat het momentum van de eerste helft v/h seizoen niet helemaal verdwenen is.

Beste Willy,

Ben zelf een fan van het eerste uur, maar dan van de comic. Die zijn echt super goed, de serie af en toe niet, dat ben ik met je eens.

Voor mijzelf is de serie zeer verslavend, omdat het niet synchroon met de comic loopt, en toch wel benieuwd ben wat er gaat gebeuren.

We hebben niet veel "supply-runs" gezien in de tijd dat ze in de gevangenis waren, die kun je op 1 hand tellen. Ze zouden zomaar een andere kant op gerend kunnen zijn langs bospaadjes etc.

Carl wordt elke aflevering beter en sterker vind ik zelf. In het begin was het inderdaad soms tenenkrommend, maar dat is echt stukken minder geworden.

Er zijn echt wel een aantal karakter ontwikkelingen geweest waaronder Michonne, Daryl, Carl, Governor maar ook Rick. Een aantal van deze zijn nog steeds in ontwikkeling en daar gebeurt nog van alles mee.

Misschien praat ik teveel als een echte fan, en ben ik niet geheel objectief meer...maar ik kijk elke week met spanning uit naar de volgende aflevering en dat heb ik niet bij veel series meer..

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Carl sterker? Het wordt steeds meer een heel irritant figuur, met als dieptepunt de aflevering van deze week.

wat vind je er dan precies irritant aan?

als ik t vergelijk met voorgaande seizoenen is hij er echt wel op vooruit gegaan!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Nouja, dat irritante valt toch wel op? Overacting, maar sowieso staat zijn personage me niet erg aan. Verder sluit ik me een beetje bij de post van Willy Wartaal aan. Dat al die lui toch steeds in de problemen komen tegenover walkers die met 0,4 km/per uur vooruit schuifelen...

Irritante, ja ik denk dat hij gewoon altijd zo speelt.. niks met Carl als personage te maken denk ik.

Ja dat ze steeds in de problemen komen ondanks dat ze zo langzaam lopen heeft ook met het aantal Walkers te maken denk ik. Persoonlijk denk ik dat als je verzwakt bent, je niet een groep van 20 zomaar even van je afschud. Vergeet niet dat ze vanuit elke hoek kunnen komen.

Personage Carl in de comic, is een beetje anders als in de serie vind ik. Zijn verhaallijn is ook een stuk beter als in de serie...

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

@Willy Wartaal,

Stop lekker met kijken dan! Scheelt weer gezeur in dit topic.

Vergeleken met de mid season finale was dit natuurlijk een veel rustigere aflevering. Wat ook te verwachten was. Toch vond ik hem sterk. Het is voor mij juist een pluspunt dat de serie veel afwisselt in tempo. Carl en Michonne kregen wat meer de kans voor uitdieping van hun personages. Top! Dat Carl iedereen zo irriteert is alleen maar de bedoeling natuurlijk en het werkt dus Riggs doet blijkbaar toch iets goed. Ik ergerde me ook maar als je nagaat wat zijn personage allemaal heeft meegemaakt is het ook niet zo gek dat hij zo'n attitude heeft nu.

Ik ben wel erg benieuwd waar het verder heengaat. Verdere uitdieping van personages is altijd welkom! En natuurlijk volgende week wel weer Daryl!

Ik ben blij dat het weer terug is

@Rianneke_Dan

Ben het met je eens! Het kan niet elke week een aflevering zijn vol aktie zoals de mid season finale. Er waren ook hoop mensen die vielen over de afleveringen waarin de governor in de hoofdrol stond. Zelf vond ik die ontzettend goed, maar hoop mensen snapte niet waarom deze afleveringen er tussen zitten.

Wat denk jij van de mogelijkheid dat Tyreese Judith heeft meegenomen, net als die 3 kids? En dan Carol tegen het lijf gaat lopen? Dat zou spectaculair zijn!!

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Tyreese zou samen met de kids en Judith kunnen zijn, maar ik heb geen idee welke kant dat uitgaat. Er kunnen zoveel mensen zijn die Judith hebben meegenomen. (Lilly is er trouwens ook nog hé!) Maar waar ik bijna wel zeker van ben is dat Tyreese en Carol elkaar nog wel tegen het lijf gaan lopen inderdaad. Stiekem hoop ik zelf dat Carol en Daryl weer bij elkaar komen, maar dat zal nog wel even duren.

Edit: Het zou trouwens ook zo maar kunnen dat de drie meisjes en Judith samen zijn. Zonder volwassenen. En ik heb zo het idee dat de bus met overlevenden terecht komt in die grote groep walkers die we eerder zagen en de meeste het niet overleven. Vandaar dat we Maggie zo zien huilen in de promo. Zij denkt natuurlijk dat Glenn (die ook in de bus zat) ook dood is.

Ja het zou nu zoveel kanten op kunnen inderdaad! Tyrese en Carol, ja die gaan elkaar tegen komen. 3 kids alleen met de baby, je zag ze over het spoor lopen in een promo, volgens mij niet met een baby in hun armen..

Ik denk dat dat ook staat te gebeuren met de bus, maar dat was ook de plek waar het radio signaal vandaan kwam toen t groepje in de auto was. Misschien dat Glenn daar ergens een groep mensen vind, als enige overlevende van de bus?

Ik vind ook dat mensen die niet weten waarom ze kijken, gewoon niet meer moeten kijken! Zo blijven gewoon de echte fans over, die vanaf aflevering 1 gegrepen zijn door dit geweldige verhaal. Zoals bij elke top serie zit er wel eens een aflevering tussen waarvan je denkt... tja... maar ook dat hoort erbij. Vind persoonlijk dat t allemaal vaak net te lang duurt. Net te lang op de boerderij van Hershel, net te lang in de gevangenis. Vind het zelf mooier als ze rond zwerven..

Er gaan personages uit de serie in deze afleveringen die komen, en ik ben zo benieuwd wie.. want met elk karakter heb je inmiddels iets..

Willy Wartaal

• 433 messages
  • 3815 votes

@ Rianneke_Dan

Ik zal sowieso stoppen met zeuren en misschien ook met kijken, dus maak je geen zorgen. Heb overigens hetzelfde meegemaakt als Naomi Watts, keek eerst True Detective en regelrecht erna deze ''laatste'' aflevering. Het verschil in kwaliteit heeft me er waarschijnlijk tot aangezet te klagen over deze serie en vooral over deze aflevering. Ben overigens wel benieuwd wat anderen er in zien dat ik niet zie, dus ben daar mede door mijn klaagzang wel wijzer in geworden. Ik wens je overigens veel plezier met de rest van de serie.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.