• 178.055 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.740 votes
Profile

The Event

mrdig

• 499 messages
  • 2689 votes

20 september begint de nieuwe serie 'The Event'

De trailer maakt me nieuwsgierig, What is The Event??

Het gaat in elk geval over een 'huge government conspiracy'.

Las ergens in een artikel dat de makers wel vrij snel duidelijkheid van zaken willen geven, dus niet i.t.t. Lost na elke aflevering met meer vragen dan antwoorden zitten.

Ben in elk geval benieuwd, zie hier de trailer:

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Zeljko Ivanek, Tony Todd, Jason Ritter, Laura Innes, Sarah Roemer, indrukwekkende vast. Ziet er goed uit ook de trailer. Zie dit geen meerdere seizoenen lopen, maar eentje wel of zo.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Best een aardige opener, met genoeg interessante lijntjes die uitgezet worden. Zie het als een soort Lost, denk ik.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Gisteravond aflevering 1 gekeken. Best interessant. Het lijkt een mix van Lost (mysterie) en 24 (complotten, actie) te worden. Laten dat nou 2 enorme favorieten van me zijn als serie.

Het is soms wel wat irritant dat als het net spannend wordt, ze weer naar een andere scene gaan. Weird einde trouwens met dat vliegtuig dat plots in zon gat in de lucht verdwijnt. Krijgen we ook nog een beetje X-Files erin?

dulcinea

• 923 messages
  • 818 votes

Heel sterke pilot! Deze loste m'n hoge verwachtingen compleet in, Ik was heel benieuwd of dit meer een 24 zou worden of toch iets meer mysterie en ben aangenaam verrast dat ze voor het 2e kiezen. ik denk niet direct aan X Files toestanden maar eerder aan bepaalde experimenten van het leger ofzo, al dan niet met alien technology
Het heen en weer springen in de tijd zorgde voor extra spanning en liet je telkens weer een stukje meer te weten komen, en zonder dat het te ingewikkeld werd dus knap gedaan.

mrdig

• 499 messages
  • 2689 votes

The Oceanic Six wrote:

Gisteravond aflevering 1 gekeken. Best interessant. Het lijkt een mix van Lost (mysterie) en 24 (complotten, actie) te worden.

Eens, laten we hopen dat ze het blijven houden op mysterie, actie en complotten. Bevalt me goed!

Ik heb me net zoals de mensen hierboven prima vermaakt met de pilot aflevering. Dat einde bezorgde me in elk geval een WTF moment, ga dan ook zeker verder kijken; er is geen weg meer terug.

xeegen

• 67 messages
  • 816 votes

Was niet erg amused door de pilot. Kon er zeker mee door maar ik ben ook geen groot fan van Lost. Bij Lost waren de personages echter nog interessant maar dit stelletje hier ziet er behoorlijk stereotiep uit. Zeljko Ivanek en Laura Innes kunnen wel leuk worden om naar te kijken. Maar na het erg middelmatige FlashForward ben ik nog lange van overtuigd.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Aflevering 2 beviel me ook aardig goed moet ik zeggen.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik ben ook wel benieuwd. Denk dat ik hem vanavond even ga kijken.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Best aardig nog steeds, zeker het einde. Ben benieuwd waar dit naartoe gaat, maar zie dit nog altijd geen meerdere seizoenen krijgen. Hooguit nog eentje.

mrdig

• 499 messages
  • 2689 votes

Bevalt nog steeds dus? Goed om te horen, hopelijk vanavond eindelijk de 2e aflevering zien.

xeegen

• 67 messages
  • 816 votes

Ja geweldig einde inderdaad, de rest van de episode was gemiddeld. Het voelt heel erg als een neppe versie van lost. Heden > wordt spannend > flashback > switch character > repeat > cliffhanger. En ik vind de characters nog steeds saai

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Heb nu de 1e 4 afleveringen gekeken, maar ik ben niet meer zo enthousiast als in het begin. Het is niet slecht, maar het weet me niet helemaal te pakken. Wat mij betreft blijft dit bij 1 seizoen. Hopelijk weer wat meer mysterie de komende eps.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik heb de eerste drie gezien, en ik vind het nog steeds best aardig, maar ben het wel eens met bovenstaande. Een seizoen lijkt me prima.

davey

• 43 messages
  • 39 votes

Ik erger me vaak aan het slechte acteer werk van Jason Ritter en Sarah Roemer verder is het best een aardige serie typisch amerikaans dat wel.

behangdelul

• 197 messages
  • 354 votes

Prima serie hoor. Heb nu de eerste 14 afleveringen gezien. Ik weet alleen niet hoeveel afleveringen er tot nu toe zijn?

mrdig

• 499 messages
  • 2689 votes

Er zijn tot nu toe 15 afleveringen. Vandaag wordt de 16e uitgezonden.

Ik vind het nog steeds een vermakelijke serie, geen top maar wel het kijken waard.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Heeft iemand het hele seizoen al gekeken? Ik heb nu alle afleveringen compleet, dus binnenkort ga ik het kijken. Vanaf het begin weer, ben toen gestopt na een paar weken omdat ik het bijna niet kon volgen.

Er komt trouwens geen seizoen 2. De kijkcijfers zijn enorm tegengevallen las ik. Ze begonnen goed met ruim 10 miljoen kijkers in de USA, maar de cijfers zijn al snel gehalveerd en zelfs nog lager.

mrdig

• 499 messages
  • 2689 votes

Ik moet alleen de laatste 2 afleveringen nog zien. Ik blijf erbij dat het zeker een vermakelijke serie is, maar vind het op zich niet erg dat er geen seizoen 2 komt. Hoop wel dat het een beetje fatsoenlijk eindigt en niet met een enorme cliffhanger oid.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

The Oceanic Six wrote:

Heeft iemand het hele seizoen al gekeken? Ik heb nu alle afleveringen compleet, dus binnenkort ga ik het kijken. Vanaf het begin weer, ben toen gestopt na een paar weken omdat ik het bijna niet kon volgen.

Er komt trouwens geen seizoen 2. De kijkcijfers zijn enorm tegengevallen las ik. Ze begonnen goed met ruim 10 miljoen kijkers in de USA, maar de cijfers zijn al snel gehalveerd en zelfs nog lager.

De makers zoeken nog mogelijkheden om ergens anders deze serie door te zetten: UPDATE: NBC Cancels ‘The Event’, Talks Underway To Continue The Show Elsewhere – Deadline.com

Grunner

• 109 messages
  • 126 votes

Ik heb de hele eerste season 1 nu gezien, geweldige serie! Helaas doen er veel geruchten te ronde dat ze niet meer aan een deel 2 beginnen...

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Nou, gister heb ik de laatste afleveringen gekeken van The Event en ik moet zeggen dat ik blij was dat het erop zat. Wat echt boeiend begon (1e 5 aflevering vond ik echt aardig) werd al snel wat minder totdat het tweede deel van het seizoen me echt geen drol meer kon interesseren. Wat een leuke mix tussen 24 en Lost leek te worden kwam nog niet eens 1% in de buurt van beide geniale series. Ik heb me overigens enorm geërgerd aan de vrouw die Sophia speelde. Wat een rot stem en vervelende kop heeft zij zeg. Jammer dat de serie niet meer mysterie kreeg. Dat hele gedoe met het andere volk wist me nooit te interesseren. De slotminuten waren wel weer goed en lieten genoeg ruimte open voor een seizoen 2, maar hopelijk beginnen ze daar nooit meer aan.

Ik kan er net 2* voor geven.

mrdig

• 499 messages
  • 2689 votes

Hehe Sophia was idd erg, maar ik vond Leila nog een tikkeltje vervelender. Acteerde als een houten plank.

Verder zit ik rond 3* voor deze serie, ik heb me er toch wel mee vermaakt. De slotminuten waren geweldig en ik zou het absoluut niet erg vinden als bijv SyFy channel het wel op gaat pakken.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik vond het acteerwerk sowieso niet denderend van de meeste spelers. De president vond ik weer een prettige uitzondering, zonder dat hij overigens geniaal acteerde.

The Event had echt veel en veel beter kunnen zijn dan dat het geworden is.

mrdig

• 499 messages
  • 2689 votes

Eens! Martinez was prima, Vicky (zag er overigens goed uit) speelde ook nog wel overtuigend.

Trouwens ook jammer was die onderbelichte rol van die oude guardian angel kerel, daar wilde ik wel meer van weten.

ps, vermakelijk artikel over The Event:

The Event Goes Out the Only Way The Event Knows How

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Laat ik trouwens Hal Holbrook niet vergeten (de oude man, in het echt al 86 jaar oud), geweldig acteur en ook een prima rol van hem

mrdig

• 499 messages
  • 2689 votes

Heel NL kijkt The Event op rtl5 zo te zien, zwaar TT op twitter. Waarom kopen die nl zenders toch altijd gecancelde series?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Goedkoop?

Snap wel dat ze een sci-fi serie als The Event interessant vinden.

Blijft jammer dat de serie erg goed begint maar al snel helemaal in kakt tot saaie zooi.

maxroelofs

• 2838 messages
  • 1659 votes

kun je deze al huren in de videotheek? of kan iemand hem lenen als hij al uit is. Ik ben hem op tv aan het volgen alleen binnenkort zomervakantie dus dan zou ik de rest van de serie missen

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

ik had de eerste afl op rtl 5 gezien en toen de rest maar binnengehaald, kon niet wachten, moet zeggen het begin vond ik erg gaaf, later zakte het wat in maar nu aan het eind vind ik het wel weer spannend, nog 2 afl en dan ben ik klaar.....en btw, vind de keuze voor de president een goede! geloofwaardig en cute haha sommigen acteren wel wat minder, maar ach....

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.