- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Ik Hou van Holland
Ik Hou van Holland
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Ik hou van Holland is een zaterdagavondshow, die wordt uitgezonden op RTL 4. Het programma wordt gepresenteerd door Linda de Mol.[1] In dit televisieprogramma wordt er elke week gekeken wat Bekende Nederlanders van hun land afweten.[2] Zij worden geholpen door de twee teamcaptains Peter Heerschop en Jeroen van Koningsbrugge.[3] Voorheen was Beau van Erven Dorens vanaf seizoen 1 t/m seizoen 3 de teamcaptain in plaats van Peter Heerschop.
Op 26 januari 2009 kreeg Ik hou van Holland een Beeld en Geluid Award voor beste amusementsprogramma. Het aantal kijkers ligt gemiddeld rond de 1,5 miljoen personen voor de zaterdaguitzending, alhoewel de kijkcijfers voor de laatste 3 seizoenen aanzienlijk zijn gestegen naar de 2 miljoen, en op een half miljoen voor de herhaling.
Ik vind Ik Hou Van Holland het gezelligste programma van het moment. Vooral Jeroen maakt er een grappige boel van! Altijd lachen met die kerel. Op dit moment is er een WK special.
Wat vinden jullie ervan?
13woutie13
-
- 4384 messages
- 0 votes
Behalve Jeroen en Beau heeft het geen poot om op te staan. Linda is irritant.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Behalve Jeroen en Beau heeft het geen poot om op te staan. Linda is irritant.
Beau zit er al een tijdje niet meer in. Peter Heerschop heeft hem overgenomen.
13woutie13
-
- 4384 messages
- 0 votes
Maar vroeger wel, en toen keek ik soms nog. Zoals de gescheurde broek van beau. Was het express of per ongeluk vraag ik me dan af.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Wel een leuke quiz, maar hou niet van cabaretiers die elke keer of constant grappen denken te moeten doen.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Mwah wel een aardig programma, alleen kijk ik het bijna nooit en vooral niet nadat Beau vervangen is door die Peter, daar vind ik helemaal niks aan. Ligt ook wel een beetje aan de gasten die ze hebben.
Wilfred Genee
-
- 1173 messages
- 669 votes
Ach als je totaal niets beters te doen hebt op het tijdstip is het zeer te doen vind ik.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ach als je totaal niets beters te doen hebt op het tijdstip is het zeer te doen vind ik.
Als je geen hobby's en maar 1 tv kanaal hebt misschien...
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Jawel, ik vind het wel een leuke, ouderwetse ''familieshow''. Jammer dat Beau weg is inderdaad, de interactie tussen hem en Jeroen was grappig. Linda de Mol is dan weer een beetje jammer.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Echt een programam voor de average Nederlander. Hersenloos en stupide. Qua format gewoon heel saai maar Jeroen maakt het gewoon leuk, als je hem een belspel laat presenteren kijkt daar weer iedereen naar.
Erven-Dorens was ook wem een meerwaarde maar die Peter Heerschop is zo'n vervelende kerel. Die zal ik niet missen als ie morgen er niet meer was. In TV land.
Wilfred Genee
-
- 1173 messages
- 669 votes
Als je geen hobby's en maar 1 tv kanaal hebt misschien...
Ach Hobby's hoef je toch ook niet 24/7 uit te voeren? Soms is gewoon hersenloos een droge show kijken best lekker 
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
In Seizoen 7 word Peter vervangen door Guus Meeuwis...
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik hoorde het ja. Vraag me af wat Guus er nou moet doen, die is toch helemaal niet zo scherp en sarcastisch als Peter? Beetje geitenwollensokken type eerder.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Omdat ie gezien word als een groot Nederlander? 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Groot Nederlander, Guus Meeuwis? Lol....
noke
-
- 126 messages
- 76 votes
Geweldig programma. Jammer dat Peter weggaat. Gelukkig blijft Jeroen nog een tijdje.Hij is echt hilarisch.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Peter gaat weg? Dat is goed nieuws. Voor de rest geowon een lomp programma. Weerspiegelt de lage kwaliteit van de Nederlandse tv wel.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Volgens mij kan je met Guus meer lachen dan met Peter, heb die man nooit leuk gevonden en hij is ook totaal niet grappig. Beste zou zijn als ze Ruben Nicolai erbij nemen, die is hilarisch en ook nog eens leuk om naar te kijken 
MoFeDu
-
- 2946 messages
- 0 votes
Inderdaad, leuk koppel met Jeroen ook. Fantastisch altijd bij de lama's, twee hele andere soorten humor.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Lijkt me dan wel weer erg voorspelbaar, net als dat programma met die andere llama's. Zie ik liever een Raoul Heertje, maar ik vind dit format dan wel weer ver onder zijn niveau.
MoFeDu
-
- 2946 messages
- 0 votes
Je bedoelt Echt waar?!
Verschrikkelijk slecht programma, zo overdreven die Tijl en Ruben, daar heb je dan wel weer gelijk in, niet echt origineel.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Raoul Heertje zal hier gelukkig nooit van z'n leven aan mee doen.
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Raoul Heertje versus van Maarten van Rossem. 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Echt waar?! kan je natuurlijk niet vergelijken met Ik hou van Holland. Zijn twee hele verschillende programma's, Ik hou van Holland is veel meer ingetogen. En Ruben Nicolai is dan ook veel leuker dan Tijl en Ruben, die zijn zo overdreven dat het niet meer grappig is. Toch jammer dat Beau er toen mee opgehouden is, hij paste namelijk wel bij het programma.
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Mijn vriendin vindt dit geweldig. Hoewel ik er zelf veel minder mee heb kijk ik met haar mee.