• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.621 votes
Profile

No Ordinary Family

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Weinig nieuwe series voor de herfst spreken me aan, maar dit lijkt me wel wat. Beetje Heroes meets The Incredibles.

YouTube - No Ordinary Family - Season 1 - Trailer

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

A lair! With Wi-Fi!

Eerste aflevering al uitgelekt, en inderdaad een kruising tussen Heroes, The Incredibles en Fantastich Four. Leuke pilot met goed acteerwerk van Michael Chiklis, Julie Benz, Romany Malco, Autumn Reeser en nog wat andere bekende gezichten: die vader uit 7th Heaven, Tom Amandes uit Everwood.

Interessante opzet, dus deze ga ik zeker volgen. Tempo zat er ook goed in.

mrdig

• 499 messages
  • 2689 votes

Pilot gezien, interessant, semi-vervanger van Heroes?

Leuk om Rita (van Dexter) weer in actie te zien!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Iemand de pilot nog meer gezien?

D.K

• 222 messages
  • 743 votes

AHWA wrote:
Iemand de pilot nog meer gezien?

Ik heb het ook al gezien.
Lijkt wel een leuke serie ik vraag mij alleen af hoe andere mensen ook krachten hebben gekregen maar jah dat ze later in de serie wel duidelijk worden

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Tweede aflevering ook best aardig, ik hou niet van awkward humor, die zat hier iets te veel in, maar gelukkig zat er genoeg leuks in om te blijven kijken, zeker wel dankzij die moord op die politieagente Best hard en best verrassend.

dulcinea

• 923 messages
  • 818 votes

Leuk maar voorlopig nog nergens super, ik heb niet echt een goed gevoel overgehouden aan Heroes dus ik ben nu wel kritisch in dit genre zeker omdat er nogal wat gelijkenissen te vinden zijn in beide series.

De cast vind ik wel leuk en het heeft potentieel, nog een beetje afwachten.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Inmiddels vijf afleveringen gezien, en het blijft erg vermakelijk. Nog steeds The Incredibles meets Heroes-sfeertje, en ben benieuwd waar het verhaal naartoe gaat. Goed acteerwerk ook, ook al zijn de dialogen wat houterig en cliche.

En Autumn Reeser blijft hot

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

En Autumn Reeser blijft hot

Julie Benz does too! .

Pilot is veelbelovend, maar nog geen juiste weergave van hoe de serie zal zijn. Ik heb het idee dat het nu pas gaat beginnen. Je dnekt al gauw aan de Fantastic 4 en aangezien het een serie is denk je ook aan Heroes. Al vind ik deze serie al veel meer potentie hebben dan Heroes. Effecten zijn dik in orde, cast is uitstekend (Chiklis is weer erg sterk, Reeser is altijd een leuke verschijning, Malco is erg geestig en Julie Benz speelt ook enorm sterk en is natuurlijk het eyecandy van de serie ). Fijne humor ook, soms wat herhalende woordgrapjes maar voor de rest wel erg fijn. Veel tongue-in-cheek ook, mijn soort humor. Villain werd geïntroduceerd op het einde, lijkt me wel wat te worden en als Julie Benz fan zijnde heb ik sowieso al meer houvast om dit uit te gaan zingen (eindelijk weer een serie met Benz als regular). Maar dit kan wel wat gaan worden, even afwachten wat de volgende episodes doen, dan kan ik al een beter beeld vormen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Serie wordt steeds leuker. Erg veel fijne humor (Chiklis zijn dancing skills en J.J. op joodse cursus ). De mimiek van Reeser is ook geweldig, was me nooit zo opgevallen aan haar. Erg leuk komisch rolletje. Benieuwd wanneer het rode draad verhaal op gang komt, wordt hier en daar wel in gang gezet maar het zijn voorlopig nog stand alones. Maar zeker een sterke serie, dit ga ik wel op de voet volgen. Leuk momentje ook tussen Chiklis en Benz in episode 3, nergens te zwaar maar gewoon erg effectief en overtuigend light. Straks gauw verder, ben toch wel addicted.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Michael Chiklis vond ik ijzersterk in The Shield. Ik ben wel benieuwd naar zijn komisch talent. NOF gaat ook op mijn (ondertussen reeds oneindige) lijst!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik ben nu ook bezig met The Shield, ik heb soms ook even moeite om hem los te zien van Vic Mackey. Al ben ik nu gewend aan 'm geraakt en is ie komisch toch wel o pzijn plaats. Vooral in combinatie met die strakke bulldog blik van 'm.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

She said your lips, not Angelina Jolie's

Wat een fijne serie is dit. Het superhero concept overtuigt en dat in combinatie met de flauwe humor is zeldzaam. Echt enorm gelachen om Malco, Reeser, Chiklis en Benz, vooral Malco en Reeser maken het erg leuk. Just because you won't lie to your wife does not mean that I can't. What's she gonna do if she finds out? Make me sleep on the couch? , en dan die geweldige mimiek en delivery van Malco. Priceless. Zelfde geldt voor Reeser, waar ik echt geniet van haar rol in deze serie, lekker druk en o zo clueless. Ik ben erg blij met Reeser in deze show, ze is totaal op haar plaats hier. Heerlijk moment ook met die urinetest.

Katie: I got the urine results back.

JJ: I know; everything came back normal.

Katie: JJ, you're pregnant.

En dan die reactie van zijn football maatje .

Erg flauw maar o zo leuk en gewoon met een cast die met humor overweg kan. Ook de bijrollen van Malco en Reeser stelen de show, en dat is veelzeggend. Leuke editting jokes en Benz's character is ook zo lekker subtiel, fijne delivery on her part. Komedie kan ze dus ook. Het superhero concept is ook leuk, veel coole superpowers, vooral de villains, wat minder lame als in Heroes. Erg blij dat ik deze serie ontdekt heb (truth be told, de credits gaan vooral naar Julie Benz en AHWA), even bij raken en dan morgen de nieuwe episode. Wat is deze serie cool en fun.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Door ziekte de nieuwe episode gister niet kunnen zien, tegen het einde van episode 9 ging het niet helemaal goed maar dan vanavond maar.

Episode 6 was weer vooral erg fun. Vooral door Reeser, die blik en lines tijdens het awkward family diner . Qua main plot niet zo veel ontwikkeling, al wordt de functie van The Watcher wel duidelijker. Daarna volgen er twee wat tamme episodes, ook wat minder fun moments, al blijft Reeser echt geweldig met haar nerdy preferenties. Ook Malco is weer leuk maar toch wat meer timide i.t.t. de vorige episodes.

Episode 9 was enorm sterk. Weer heerlijke Reeser moments, Malco in top vorm en veel meer The Watcher. Toffe semi villain tot nu toe. Fijn plot met het mysterie rond het krachtverlies van Chiklis. Tofste stand off tot nu toe, met die pyro villain (toffe villain ook). Ook erg indrukwekkend qua fight en effects. Nu na 9 episodes al veel meer spectaculairs gezien dan in 3 seizoenen Heroes. Ook een erg comicesque sfeertje, wel fijn in een serie als deze. No Ordinary Family is duidelijk de betere serie. Ook weer fijne Julie Benz momenten, eindelijk wordt ze ook bij het crime fighting betrokken. Die ffects bij haar running powers blijven erg cool. En wat een mooie vrouw is het toch, die jurk ook . Reeser en Panabaker zijn ook de moeite waard maar op de mooiste actrice out there (Benz dus) staat gewoon geen maat. Fijn einde ook, de verhoudingen tussen King en The Watcher wordt al duidelijker nu.

Ik ben erg tevreden met de richting deze serie opgaat. Fijne villains, coole variatie in superpowers, sterke effects, goede lead characters met best goede uitdieping en erg fijne humor + cast. Benieuwd naar de episode van eergister, volgens Benz wordt het adembenemend. Can't wait! Heroes, eat your heart out!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik begin vanmiddag aan zes, ben hiermee een beetje achterop geraakt.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Niet Dexter gaan verwaarlozen he?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Julie Benz overdreef niet, als zij zegt dat Justin Bieber luisteren cool is, dan geloof ik haar. Sterke episode.

Veel main story ontwikkeling, wat Dr. King precies wilt is nog niet heel duidelijk maar de krachten van The Watcher lijken zijn gelijke niet te kennen. Erg veel spanning ook in deze episode, niet echt veel acties maar het hele mysterie wordt al wat meer ontrafeld. Duidelijk de minst luchtige episode tot nu toe, en Stephanie lijkt nog volledig in het duister te tassen en haar positie wordt er niet beter op. Fijn, dat er rond de omgeving van Stephanie ook steeds meer dreiging uit gaat. Erg sterk einde ook weer, en wat is The Watcher toch cool .

Benieuwd naar de nieuwe episode dinsdag.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

106 vandaag gezien, en toch wel een prima aflevering. Leuk hoe opa en oma in hun hemd gezet werden.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Wat vond je van Reeser haar momentjes om de sfeer gemoedelijk te houden aan tafel? .

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Cute. Cliche, maar cute. Maar alles wat Reeser doet in die serie is cute. Moest wel lachen om de oneliners van Malco. 7 tot en met 10 ook gepindakaasd, dus binnenkort ben ik weer bij.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Episode 11 was ook wel erg fijn. Niet echt huge qua episode, ook geen villain maar toch wat fijne ontwikkelingen. Vooral wat fijne uitdieping voor The Watcher, dit maakt 'm nu toch wel een erg boeiend personage. Reeser is weer ubercute met haar nerdy habits. My Neo . Al heb ik nu wel weer zin in een nieuwe villain. Benieuwd wat King nu gaat doen nu hij The Watcher kwijt lijkt te zijn.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

My oh my lees net dat Joanne Kelly te zien zal zijn in No Ordinary Family maar ook een echte heartbeating guest role voor... Tromgeroffel...

Tricia fucking Helfer .

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Oef, helemaal vergeten deze serie. Gister episode 12 gezien, weer geen rode draad aflevering maar wel een goede aflevering. Dit keer geen nemesis met superkrachten. King heeft weer een nieuwe sidekick, en de development rond The Watcher vind ik erg boeiend. Benieuwd waar dat heen gaat. Voor de rest weer erg idylissche momentjes voor Autumn Reeser, wat is ze toch sexy als ze gaat strooien met comic book references . Cutest nerd ever. En altijd leuk om familieleden te ontmoeten van onze ongewone familie . Vanavond even bij raken, 3 episodes to go!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Jij niet alleen. Ik ben gestrand bij 7...

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Heeft Julie Benz hier wat een grote rol in of is het te verwaarlozen? Ik vond haar fantastisch in Buffy (kleine rol) maar vooral in Angel was ze uitstekend en kreeg ze, verdiend, een grote story-arc. Heroes kon me ook nog blijven boeien dus ik denk dat dit qua verhaal wel vrij goed zal zitten.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ze is een van de leads. Je ziet haar nog meer dan in Dexter.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Benz heeft een hoofdrol, al wordt ze niet bij elke episode significant betrokken. Ze is de moeder in het gezin dus speelt wel een belangrijke rol. Al worden de lijntjes wel uitgezet (de aartsvijand in deze serie is haar baas) dus een grote rol gaat ze zeker krijgen.

Benz is één van mijn favoriete actrices lookwise maar ook één van mijn favo serie actrices. Ze zal niet zo snel een Academy Award winnen, al vind ik haar zeker een erg aangename actrice. Prettige uitstraling, zwoele stem, bloedmooi en haar acteerwerk is lekker naturel.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Dan komt Dexter iets hoger op de to-see lijst

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ze komt minder voor in Dexter MetalFist .

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Maar Dexter stond al op de lijst, alleen nogal vanonder

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.