Arrow
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
A Tale of Two Sisters Blu-ray | Arrow Films - arrowfilms.com
Brix
-
- 19675 messages
- 5112 votes
Slechts één week blijven hangen bij de douane is nog redelijk m.i.
Zeker wanneer ik het vergelijk met mijn meest recente ervaring.
Ik wacht op een pakje dat op 15 juli (!) werd vrijgegeven en "doorgestuurd" door afdeling inklaring (IMEC)
Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt krijg ik te zien op de website van Post NL.
Bij rechtstreekse navraag schuift de post het echter op de afdeling inklaring, die het tegenwoordig allemaal niet meer kan bijbenen. (hun woorden)
Het enige dat ik verder nog weet is dat er een rembours bedragje op zit.
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5066 votes
Het verschil zit 'm voor een groot deel in de club waarmee je het verstuurd zo wordt me duidelijk. DHL en Fedex zijn vaak snel. Royal Mail-postnl is veel en veel trager en dan gaat het vooral om het postnl deel. Ik merk dat steeds meer. Postnl is van de aanbieders waar ik tot nu mee te maken heb gehad de slechtste (en erg bureaucratisch bovendien). Bij Arrow gaan grote bestellingen meestal met Fedex en kleinere via Royal Mail-Postnl en dat scheelt erg veel.
Ik zou als bedrijf nooit Postnl gebruiken als het grenzen over moet, ze bakken er niets van.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Death Screams, which was released on US VHS as House of Death (and on UK DVD with the reels in the wrong order!) oozes early ’80s regional slasher charm from its every pore, boasting an everything-but-the-kitchen-sink final reel featuring slashed throats, bisected bodies and exploding heads. At long last arriving on Blu-ray and lovingly restored from the only-known existing 35mm print, this little-seen slasher classic is ready to carve its way into the bleeding hearts of horror fans everywhere!
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5066 votes
Ik heb inmiddels een pakje en een brievenbuspakje bij inklaring van Postnl liggen. Daar ligt het nu twee weken. Contact levert niks anders op dan "We kunnen het niet aan" en "Het kan nog weken (!) duren". Postnl is op dit moment echt zo'n bizarre puinhoop dat je het bijna niet gelooft. En mijn ervaring met de concurrentie is echt heel anders. Fedex is uitstekend qua snelheid en ook veel beter qua informatievoorziening. DHL is ook veel beter. Sommige bedrijven bieden een keuze van postbedrijf. Dat is fijn. Andere zouden we allemaal moeten om proberen te praten. Alles behalve PostNL.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Yokai Monsters Collection - Limited Edition | Arrow Films UK - arrowfilms.com
Deze box bevat de volgende films:
Trilogie:
Takashi Miike film:
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Op de valreep hier nog even melden:
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Horror master Wes Craven achieved critical and commercial success with the likes of Scream and A Nightmare on Elm Street – but for many genre fans, the director’s seminal 1977 effort The Hills Have Eyes remains his masterpiece.
Taking an ill-advised detour en route to California, the Carter family soon run into trouble when their campervan breaks down in the middle of the desert. Stranded, the family find themselves at the mercy of a group of monstrous cannibals lurking in the surrounding hills. With their lives under threat, the Carters have no choice but to fight back by any means necessary.
Following on from his notorious 1972 directorial debut The Last House on the Left, Craven’s The Hills Have Eyes stands alongside the likes of The Texas Chain Saw Massacre and Night of the Living Deadas one of the defining classics of American horror.
The Hills Have Eyes - Limited Edition 4K Ultra HD | Arrow Films UK - arrowfilms.com
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Ok dit is wellicht de laatste keer dat ik iets koop bij Arrow. Ik dacht ik profiteer even van de promotie om 4 blu-rays te kopen. Is ook vrij snel verzonden. Het was nu wel al een hele tijd dat ik er nog had gekocht (pre-brexit). Ik viel daarstraks van mijn stoel omdat ik een e-mail kreeg voor het betalen van invoerkosten van 26 euro aan Bpost. Ik vervloek die Britten die nu koste wat kost die Brexit wilden. Het zal voortaan gewoon via Amazon of dergelijke gaan.
Ik had beter de berichten hier gelezen alvorens te bestellen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
A perky high-schooler takes on the mob in Sailor Suit and Machine Gun, a one-of-a-kind genre-bender that riffs on the yakuza film, coming-of-age drama and ‘idol movie’, inventively adapted from Jiro Akagawa's popular novel by director Shinji Somai (Typhoon Club, Wait and See), a massively influential figure in Japanese cinema whose work has been little seen outside his homeland.
Sailor Suit and Machine Gun | Arrow Films UK - arrowfilms.com
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
With numerous interpretations of Gaston Leroux’s classic novel The Phantom of the Opera having been turned out over the years, it was only a matter of time before the slasher genre decided to take a stab at the tale – step forward 1989’s Phantom of the Mall: Eric’s Revenge!
Phantom of the Mall: Eric's Revenge - Limited Edition | Arrow Films UK
Basto
-
- 11920 messages
- 7397 votes
Robocop in 4k in Maart.
Wordt wel een dure hobby om alles weer the upgraden naar 4k. Phenomena in februari en Inferno zal ook nog wel volgen, net als Hellraiser en tzt Nightbreed.
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
Proefmaand gestart voor Arrow-player, dit weekend maar eens testen. Eindelijk Hotel Poseidon (2021) eens zien. 
skinny_tie
-
- 1227 messages
- 3648 votes
Pfft, mijn Shawscope vol.1 is op 18 december in Nederland aangekomen, maar bleef telkens hangen bij de douane. Na 30 dagen kon ik pas contact opnemen, doe ik dat vandaag, wordt mij doodleuk verteld dat het pakje is teruggestuurd. Zonder enige reden waarom.
John Milton is het een beetje gelukt met die Arrow-player, want hier word ik niet heel blij van.
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik er niet aan toe gekomen ben door werk en huizenjacht drukte. Dit weekend maar eens proberen.
Zal daarna even updaten!
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
Het is een beetje suf skinny_tie, maar ik heb in die hele proefmaand geen enkele titel gezien. Ik kan bevestigen dat het prima werkt op een iPad met VPN vanuit de browser, en dat zal op de pc niet anders zijn. Wel irritant is dat casten niet lukte, maar heb het niet in alle browsers geprobeerd. Het kan wel met de app, maar die staat niet in de NL App Store. Het is dus een beetje improviseren. Ik had met usb-c naar HDMI adaptertje op grote televisie kunnen kijken, maar niet aan gedacht.
Huizenjacht is gelukt trouwens, maar dat betekent voor nu alleen maar dat het nog drukker is; dus een abonnementje om alsnog Hotel Poseidon te zien zal even op zich moeten laten wachten 
Roger Thornhill
-
- 6011 messages
- 2445 votes
Betekent dit dat je een huis hebt gekocht, John Milton, of alleen maar dat je iets hebt gezien waar je wel een bod op wil uitbrengen? Hoe dan ook proficiat -- ik heb zelf een tijdlang met mijn dochter meegezocht naar een woning rond de 2 ton in de regio Tilburg, en daar werd ik niet vrolijk van. (En dan zijn er nog diverse regio's waar het allemaal nog een graadje erger is en waar niemand raar opkijkt van een overbieding van €50.000.)
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
Betekent dit dat je een huis hebt gekocht, John Milton, of alleen maar dat je iets hebt gezien waar je wel een bod op wil uitbrengen? Hoe dan ook proficiat -- ik heb zelf een tijdlang met mijn dochter meegezocht naar een woning rond de 2 ton in de regio Tilburg, en daar werd ik niet vrolijk van. (En dan zijn er nog diverse regio's waar het allemaal nog een graadje erger is en waar niemand raar opkijkt van een overbieding van €50.000.)
Woerden is zo'n regio inderdaad 
Het was een vreselijk tijdrovende, stressvolle en teleurstellende klus, waarbij we meermaals in compleet andere steden zijn gaan bezichtigen waar we eigenlijk niet persé naartoe wilden, maar na 5 maanden zoeken, bezichtigen en overbieden (meermaals was 50 k overbieden bij ons óók niet genoeg), is het uiteindelijk gelukt, en nog in Woerden ook. Daar wonen we nu ook in een toch wel crappy sociale huurappartement, en we wilden graag in deze stad blijven. Uiteindelijk gelukt vorige maand met een 40k overbieding en een deadline voor de dag erna, maar los van 'mazzel' speelde ook een rol dat er door een coronapiek veel bezichtigingen afgezegd waren. En
Miss Milton en ik zijn starters op de woningmarkt die allebei werken, maar als we single waren geweest (of slechts één van ons werkte) hadden we het hier idd in feite ook kunnen vergeten om een huis te kopen. Als er al iets voor 235k te koop stond was dat een klushuis zonder cv dat compleet gestript zou moeten worden, dat soort grappen. En JM is niet handig
. Dus wij hebben echt in de 350-450k sector moeten kijken voor een woning met kamers voor gezinsuitbreiding in deze omgeving. Daar zijn we dus ook geëindigd, wat best een forse hypotheek inhoudt. Maar goed, we hebben iets en dat is op zich in deze tijden wel een zegen.
Hopelijk vindt je dochter (en alle zoekenden met haar) ook iets fijns, maar dan moet er wel iets gebeuren in het aanbod...
Roger Thornhill
-
- 6011 messages
- 2445 votes
Gelukkig heeft ze al iets gevonden, en "slechts" 15.000 boven de vraagprijs, maar om het op te knappen en "rookvrij" te maken
zijn wel alle vrienden en familie gemobiliseerd. Maar we mogen in onze handjes knijpen. (En op een kilometer of 6 van het ouderlijk huis, ook niet onbelangrijk
.)