• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.372.151 votes
Profile

Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #3

Basto

• 11931 messages
  • 7402 votes

All the Haunts be ours box van Severin met 19 heksen en spookverhalen op blu ray.

skinny_tie

• 1227 messages
  • 3648 votes

Basto wrote:

All the Haunts be ours box van Severin met 19 heksen en spookverhalen op blu ray.

Net besteld, of net ontvangen?

Basto

• 11931 messages
  • 7402 votes

skinny_tie wrote:

(quote)
Net besteld, of net ontvangen?

Ontvangen

skinny_tie

• 1227 messages
  • 3648 votes

Mooi, dan ga ik er van uit dat ik de mijne ook binnenkort mag verwachten.

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

Daar komt-ie: de eerste aankoop in het nieuwe jaar, en meteen tegen een pittige prijs, maar na zovele jaren wachten neem ik het graag in koop

Droomwens vervuld

https://imgbb.com/

Ajax&Filmfreak

• 3362 messages
  • 3729 votes

De Nederlandse Blu-ray versie van de film Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain oftewel de film waar we onze dochter Amélie naar vernoemd hebben.

Super blij mee

Bobbejaantje

• 2260 messages
  • 2062 votes

Brix wrote:

Daar komt-ie: de eerste aankoop in het nieuwe jaar, en meteen tegen een pittige prijs, maar na zovele jaren wachten neem ik het graag in koop

Droomwens vervuld

(afbeelding)

waar heb je'm gekocht?

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

Bobbejaantje

Bij Zavvi nl ( € 120.- inclusief verzending)

Ajax&Filmfreak

• 3362 messages
  • 3729 votes

Brix wrote:

Bobbejaantje

Bij Zavvi nl ( € 120.- inclusief verzending)

120 wat een geld zeg....

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

Ajax&Filmfreak

Niet gratis, dat geef ik toe, maar na zovele jaren vergeefs aankloppen bij de BBC (etc) eindelijk de complete serie in goede beeld- en geluidskwaliteit te kunnen bemachtigen is toch een opluchting .

De Duitse release, in zeer matige beeldkwaliteit en incompleet, heeft mij nog meer gekost. (overigens nu sterk afgeprijsd te koop)

Er was een tijd, voordat de Duitse release op de markt kwam, dat je bij de Duitse ZDF (de TV zender die de serie ooit op het Duitse scherm bracht) losse afleveringen op DVD-R kon kopen, á € 150,- .

Ik weet dat daar gebruik van werd gemaakt door sommige liefhebbers

Om de serie compleet te krijgen zou dat 51 X € 150,- hebben gekost (tenminste als álle afleveringen beschikbaar zouden zijn geweest.

Mijn slotconclusie is dus dat ik met die €120,- nog niet zo slecht af ben

Helaas was de Deluxe special edition in no time uitverkocht, en daar heb ik wel spijt van, maar ik klaag niet, haha.

Bobbejaantje

• 2260 messages
  • 2062 votes

https://i.ibb.co/LpqBCkp/Maigret-Rupert-Davies-complete-blu-ray.jpg

Dankzij de niet aflatende reclamecampagne van dhr. Brix, zowel hier als in het Maigret topic, heb ik me laten verleiden tot deze aankoop. En dat ik er veel zin in heb.

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

Bobbejaantje

Jawadde!

Geen kleine investering!

Nu maar hopen dat het ook bevalt, anders heb ik je nodeloos op kosten gejaagd met mijn "pleidooien".

Bobbejaantje

• 2260 messages
  • 2062 votes

Ha Brix. heb wel genoeg ervaring met vintage stuff om dit in te schatten. En dan ook nog ‘s jouw smaak als referentie… kan niet fout gaan. Heb me wel beperkt tot de dvd release. Naar het schijnt is de beeldkwaliteit niet minder dan die van de blu ray. Maar heb jij er bij de blu ray wel een boekje bijgekregen?

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

Bobbejaantje

Mijn bestelling is nog onderweg.

Die zou uiterlijk vandaag binnen hebben moeten zijn, maar niet dus.

Zal wel goed komen.

Ik verwacht niet dat het speciale boekje erbij zit, dat was m.i. alleen bij de De Luxe versie, in voorbestelling.

Die was echter in no-time al uitverkocht.

Heel jammer wel.

Ik verwacht nog wel eens een boek over de serie.

Intussen behelp ik mij (weer eens) met de Duitse release, die ik al lang in huis heb.

Het is echt wel een beetje verslavend.

Nu ik de boeken weer aan 't (her)lezen ben komen de DVD's ook regelmatig in de speler terecht.

Ik heb zelf ook wel even erover gedacht om de DVD release aan te schaffen, i.p.v. de Blu-ray, maar ben toch gezwicht.

Ik had al gelezen dat de kwaliteit vrijwel gelijk is, met uitzondering van één aflevering.

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

Proficiat met die schitterende aanwinst Bobbejaantje

(ik heb 'm zelf ook, nooit spijt gehad van de aankoop.)

Bobbejaantje

• 2260 messages
  • 2062 votes

Als jij 'm schitterend vindt, komt het helemaal goed Brix

Ook tof dat er een hoop extra's staan op deze editie ... de schemertijd zal niet volstaan om het allemaal te bekijken.

Intussen ook de eerste aflevering van Maigret achter de kiezen ... love it. Prima sfeer, acteerprestaties, en shoots op locatie. Aangezien het gaat om 52 afleveringen, komt het netjes uit om er gedurende een jaar lang een zondagse happening van te maken.

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

Geweldig fijn om dat te vernemen Bobbejaantje

Prachtig plan die wekelijkse kijkbeurt!

Intussen wacht ik zelf nog steeds op de levering van die Maigret box

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.