- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Titels
- Het grote dvd en blu-ray aanbiedingen topic
Het grote dvd en blu-ray aanbiedingen topic
Combustibility
-
- 1287 messages
- 345 votes
Voor verzenden moet je sowieso wel even een paar dagen rekenen. Meestal na bericht van verzenden neem ik altijd ongeveer een week. Ze verzenden namelijk niet vanuit NL.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Ik heb hem vandaag binnengekregen. Wel balen dat er geen NL subtitels bij zitten.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Vandaag nog enkele DVD titels voor 1,66 gezien bij de Media Markt. Four Feathers, Paid in Full
en The Great Raid en enkele anderen zag ik liggen.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
En deze actie hier ook maar even melden; 3 voor 15 euro = te doen. Heb zelf o.a. een aantal klassiekers besteld waar ik al lang tegenaan zat te hikken (Scarface 1932, Army in the Shadows, The Conversation, Kind Hearts and Coronets, The Third Man).
errr
-
- 542 messages
- 1018 votes
Bij de freerecordshop veel dvd's voor 2 voor €10. En veel daar van zijn goede titels
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
D'r zitten wel toppers tussen, ja. Lock Stock, Scarface, Schindlers List etc...
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Koninginnedag actie FRS:
Koninginnedag 2012 selectie Film - FRS: Your source for entertainment - freerecordshop.nl
Ik vraag me af of het wel zo goedkoop is.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Media Markt heeft een heleboel aanbiedingen. DVD's 3 voor 15 en 4,99. Blu-ray's ook 2 voor 15, 7,99, 9,99, 3 voor 20 en 3 Blu-ray steelcases voor 15 euro. Het zijn ook prima titels, waaronder Snatch, Nine, Black Hawk Down, Tears of the Sun, The Goonies en The Pursuit of Happyness.
Binnenkort maar even heen, 3 steelcase films op Blu-ray voor 15 euro is weinig geld.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Blu-ray van BROKEN TRAIL nu € 6,75 inkl. bij Play: met NL subs.
De transfer is suoer trouwens.
Fangs (crew films)
-
- 1474 messages
- 4777 votes
Nog t/m morgen (27 mei) 15% korting op alles bij WOWHD.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Bij de FRS hebben ze zo'n 20 titels als actie. 2 voor 10 euro. En ik geloof dat maandag meer nieuwe titels bijkomen, zoals Public Enemy Number One, Killers en Infernal Affaires.
Rame
-
- 70 messages
- 26 votes
Lol, ik moet echt langer gaan wachten met het bestellen van blu-ray's.
Laatst Iron Man 1 + 2 besteld voor €32. 2 Dagen later waren ze 2 voor 20 euro. (Wel teruggestuurd en in de winkel gekocht).
Nu net Infernal Affairs besteld voor €10,50. Komt die in de actie 2 voor 10.
Kun je natuurlijk ook niet van tevoren weten. 
j0enne
-
- 9606 messages
- 3775 votes
De titels die momenteel in die actie zitten zijn niet echt goede films op The Shawshank Redemption, The Road en nog één of twee na.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Mwa, grootendeels vind ik wel prima. Zoals The Warlords, Hero en The 39th Battalion.
Lol, ik moet echt langer gaan wachten met het bestellen van blu-ray's.
Laatst Iron Man 1 + 2 besteld voor €32. 2 Dagen later waren ze 2 voor 20 euro. (Wel teruggestuurd en in de winkel gekocht).
Nu net Infernal Affairs besteld voor €10,50. Komt die in de actie 2 voor 10.
Kun je natuurlijk ook niet van tevoren weten.
Daarom wacht ik al jaren op vele titels. Het is maar of je geduldig genoeg bent om ze voor de volle mep te kopen of (heel lang) wachten tot ze in prijs zakken.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Vanaf 30 juni houdt de FRS een mega-opruiming. Dit zal tot eind augustus duren.
Het betreffen zowel oud als vrij recente titels. De betreffende titels hebben allemaal een ronde prijs (vanaf 1,00 tot wel 25,00 euro), deze zullen vervolgens voor 20% korting te koop zijn. De week daarna 30% en de week daarna 40%. Dit zal doorgaan tot 50% korting.
De DVD's, Blu-ray's, games en CD's die in de uitverkoop zitten zijn titels die niet meer in de winkel worden geleverd. Dus OP=OP.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
De CD's vind ik toch nu toe niet interessant maar ben benieuwd welke DVD's / Blurays in de aanbieding gaan. Hopelijk een paar goede 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Morgen even tussen de voorraad kijken. Ik ga alvast alle spullen voor mezelf bewaren en ze vasthouden tot die 50% korting van start gaat 
Ik heb alvast een PS3 spel apart gelegd.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Geld dat ook voor de Belgische FRS winkels?
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Ik geloof het wel. Het is een algehele opruiming van producten die al een tijdje stilstaan (niet verkocht). Dat zullen de FRS filialen in België ook wel hebben.
Combustibility
-
- 1287 messages
- 345 votes
Interessant! Bedankt voor de info, Minotaures!
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Vele filialen zullen genoeg 'troep' in de winkel hebben die lang niet zijn verkocht. Alleen bij mij al zijn er zo'n 800 films + 1300 CD's omgeprijsd naar vaste prijzen.
Flieber
-
- 116 messages
- 829 votes
Simon, Bride Flight en Dear John samen voor 5 euro bij de V&D!
Lijkt me erg goedkoop zeker voor de V&D die normaal reteduur is.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bij ProxisAzur nu grote opruiming.
Prijzen vanaf 3 euro. Verzending naar NL gewoon €1,95.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Vanaf 30 juni houdt de FRS een mega-opruiming. Dit zal tot eind augustus duren.
Het betreffen zowel oud als vrij recente titels. De betreffende titels hebben allemaal een ronde prijs (vanaf 1,00 tot wel 25,00 euro), deze zullen vervolgens voor 20% korting te koop zijn. De week daarna 30% en de week daarna 40%. Dit zal doorgaan tot 50% korting.
De DVD's, Blu-ray's, games en CD's die in de uitverkoop zitten zijn titels die niet meer in de winkel worden geleverd. Dus OP=OP.
Correctie: 20% korting de eerste 2 weken. Daarna 30% op de volgende 2 weken, etc.
Geen 1 week meer, maar 2 weken.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Correctie: 20% korting de eerste 2 weken. Daarna 30% op de volgende 2 weken, etc.
Geen 1 week meer, maar 2 weken.
Oh jezus, dan duurt het nog wel ff.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Bol.com heeft actie '2 Blu-rays voor € 20' en orders vanaf € 20 zijn portovrij.
Nu zijn echter veel Blu-rays afgeprijsd naar € 9,99... 
j0enne
-
- 9606 messages
- 3775 votes
Ik heb Kuifje (steelbook) gekocht, die was nu 'maar' €13 
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Toch nog een paar geweldige titels bij de FRS gekocht:
-Heimat 2 (8 euro)
-Nazi Cult Collection (6,40 euro)
-Poulet au Vinaigre (2,40 euro)
Een boel andere dingen vind ik nog te prijzig. Veel arthouse titels liggen in Rotterdam voor tussen de 5 en (vooral) 8 euro, waar dan nog die 20 procent vanaf gaat. Ik wacht nog even tot er meer korting vanaf gaat.