• 178.409 movies
  • 12.229 shows
  • 34.010 seasons
  • 647.671 actors
  • 9.378.430 votes
Profile

Het grote dvd en blu-ray aanbiedingen topic

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2582 votes

Vandaag gekeken in FRS Almere, geen vertoon van ''2,50 actie'' Gelijk maar weggegaan anders koop ik weer allemaal dingen die ik normaal niet zou kopen. Lichte teleurstelling

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

FRS Leiderdorp

Blu-Ray

Re-Cycle 2.50

La Haine 5,-

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Jessen0wnt wrote:

Kom nooit in de FRS, vind het allemaal zo duur vergelijken andere winkels, daarnaast staat ook echt alles door elkaar en heb niet altijd zin om overal te zoeken naar een film die ik wil. Heb ik liever een winkel die het alfabet of genres bijhoud.

Zinema (crew films)

• 10276 messages
  • 7284 votes

Bij Free Record Shop voor 10 euro op BluRay.

(afbeelding)

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Jessen0wnt wrote:

Kom nooit in de FRS, vind het allemaal zo duur vergelijken andere winkels, daarnaast staat ook echt alles door elkaar en heb niet altijd zin om overal te zoeken naar een film die ik wil. Heb ik liever een winkel die het alfabet of genres bijhoud... Maar zo'n 2,50 actie is wel nice, misschien morgen even kijken en anders vrijdag.

Weet niet wat voor FRS jij in de buurt hebt, maar over het algemeen zijn ze met nieuwe films wel een beetje duur idd. Maar in de 6 euro en 5 euro bakken hebben ze gigantisch veel liggen. Kan een Mediamarkt o.i.d. never nooit aan tippen. Verder ook veel aanbiedingen en de QFC collectie is standaard voor elke titel 6,99. Kunnen andere winkels ook niet aan tippen. Je hebt er echt een verkeerd beeld van.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2582 votes

QFC is idd nu 6,99 maar de rest is allemaal 10 euro, nu een tijdelijke actie films van 5 en 6 euro. Ik woon in Almere en daar bezoek ik dus ook afentoe de FRS. Ik lieg echt niet, het is echt een zooitje daar. Alle titels liggen door elkaar, enige onderscheidingen die ik kan maken is de Disney/kinderfilms tegenover ALLE andere films. Het is dus echt per rek alles om tikken om een titel te vinden. Bij de mediamarkt hebben ze gewoon per rek 1 film, die een paar keer achter elkaar ligt. En zo niet, dan liggen ze wel op genres zodat je nog wel enige kijk erop hebt.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Dat is wel zo ja, ongeorganiseerde bende (gebaseerd op meerdere filialen in meerdere steden ). Maar qua prijzen best aardig! Alleen het FRS aanbod is niets bijzonders..

dominion

• 4062 messages
  • 0 votes

Zinema wrote:

Bij Free Record Shop voor 10 euro op BluRay.

(afbeelding)

Die heb je ook in verschillende uitgaves met komedie, actie en thriller.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2582 votes

Dacht altijd dat FRS veel duurder was? Of bedoel je dat ook jeroen?

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Jessen0wnt wrote:

Dacht altijd dat FRS veel duurder was? Of bedoel je dat ook jeroen?

Nee vind ze juist niet zo duur. Wel vaak titels die vééél te lang in de 3 voor 25 blijven hangen, gelukkig zijn dat wat oudere mainstream dingen dus daar zit ik niet zo mee. Maar er zijn er altijd wel een hoop voor een euro of 5 en dat is natuurlijk geen geld .

dominion

• 4062 messages
  • 0 votes

En heeel veel titels voor 2,50 vind je daar ook.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2582 votes

Oké, ik heb gek genoeg altijd gedacht dat FRS /Van Leest altijd de duurste zaken waren. Verder zie ik nooit de bakken van 2,50 dus dat is wel balen. Ze verbouwen op het moment echt super veel, om de twee weken staat er wel weer iets anders en dat is misschien ook een beetje irritant als consument. Blijf toch liever bij Mediamarkt, heb ik wat meer keus, en heb ik overzicht. Vind het ook altijd een voordeel bij mediamarkt ipv FRS dat het in folie zit, scheelt wachttijd en je weet dat er geen krassen op zitten en dat ze hem wel hebben. Heb vaak genoeg meegemaakt dat ze zeiden dat ik mazzel had, want ik was de laatste. Lullig voor de gene na mij.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2537 votes

Er zijn inderdaad genoeg 1 euro+ titels. De meeste zijn wel crap (heb het over de filmvoorraad per filiaal), maar er zitten aardig goede used DVD-titels bij.

Jessen0wnt wrote:

Vind het ook altijd een voordeel bij mediamarkt ipv FRS dat het in folie zit, scheelt wachttijd en je weet dat er geen krassen op zitten en dat ze hem wel hebben.

Een grote voordeel van de Media Markt en een flinke nadeel voor de Free Record Shop. Maar het lijkt me erg logisch, FRS hebben geen camera's (meeste filialen), detectiepoorten, bewaking, etc. Media Markt wel, aangezien er producten die enkele duizenden kosten daar staan.

Sasja

• 1338 messages
  • 120 votes

Jessen0wnt wrote:

Vind het ook altijd een voordeel bij mediamarkt ipv FRS dat het in folie zit, scheelt wachttijd en je weet dat er geen krassen op zitten en dat ze hem wel hebben. Heb vaak genoeg meegemaakt dat ze zeiden dat ik mazzel had, want ik was de laatste. Lullig voor de gene na mij.

Nou, folie of geen folie maakt voor mij niet uit. zodra ik de winkel uitstap met een gesealed product, trek ik dat meteen eraf om in de doos te kijken. Ik had namelijk een keer meegemaakt bij V&D dat ik een cd kocht van will smith =, die ook gesealed was en ik haalde het plastic er vanaf en er zat een cd in van bob marley. Sindsdien kijk ik altijd in het doosje of wel de goede disc erin zit

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2582 votes

Tuurlijk. Ik koop toch ook een film om die te kijken, en dan haal ik toch ook de folie ervan af ? Je hebt gewoon echt het idee dat je een nieuwe DVD koopt en je weet zeker dat er niet van die kut stickers op zitten, en dat de hoes niet beschadigt is, wat meestal wel is!

Sasja

• 1338 messages
  • 120 votes

Dat is wel zo, heb ik vaak genoeg meegemaakt. Maar een hoesje is zo vervangen (gelooft iets van 90 cent de 5 bij action) maar als je thuiskomt met een gesealde film en de verkeerde disc zit erin moet je weer terug, en als je bv niet in de stad woont waar je de film hebt gekocht is dat nog meer balen.

Maar daarintegen had ik ook ooit een dvd gekocht bij bart smit die niet geseald was waarbij de verkoper ook de verkeerde disc erin had gedaan (ik had the patriot met mel gibson en ik kreeg the patriot met steven seagal)

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2582 votes

Tja, dan krijg je de als-als discussie. Ik heb nog nooit meegemaakt dat een gesealde versie verkeerd was, lijkt me ook erg pech hebben. Daarnaast moet ik elke dag naar de stad, in verband met school, dus dat vind ik niet een groot probleem, als ik zou terug moeten.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Voelt gewoon wat frisser als je een dvd hebt met wat plastic eromheen. Heb er zelf ook nog nooit last van gehad dat er wat verkeerds in zat. Bij de FRS voelt alles toch altijd een beetje tweedehands aan omdat verpakkingen al zijn geopend en de vele stickers op het hoesje zelf.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2582 votes

Ja precies, maar denk alsjeblieft niet dat ik zoon pietluttig persoon ben. Het is niet dat ik de FRS vermijd of zo, alleen ik woon gewoon in een stad die veel mogelijkheden bied en dan gaat mijn keuze uit naar de mediamarkt om de onderstaande redenen.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Ligt er ook aan wie die FRS runt.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Bij Wehkamp zijn nu wel leuke titels voor 4,50 p.s.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2582 votes

Weet iemand misschien wanneer Harry Potter 7 p. 1 in de winkels ligt?

dominion

• 4062 messages
  • 0 votes

Over drie weken volgens mij.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2582 votes

Oké, mooi

Sasja

• 1338 messages
  • 120 votes

Jessen0wnt wrote:

Weet iemand misschien wanneer Harry Potter 7 p. 1 in de winkels ligt?

hoe weet je dat? bij FRS, bol en mediamarkt is er nog geen datum bekend

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Aantal leuke aanbiedingen op Wehkamp. Lumiere box voor 5euro, Ponyo voor 5euro en ook de Cinema Asia (Dolls, Mood For Love etc!!) voor slechts 6euro (jammer dat ik die laatste al heb). Zeer de moeite waard.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2582 votes

Sasja wrote:

(quote)

hoe weet je dat? bij FRS, bol en mediamarkt is er nog geen datum bekend

Het was een vraag.

Sasja

• 1338 messages
  • 120 votes

Jessen0wnt wrote:

(quote)

Het was een vraag.

sorry, verkeerde persoon gequote , was eigenlijk bedoeld voor diegene die zei over 3 weken

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2582 votes

Haha, kan gebeuren!

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Tonypulp wrote:

Aantal leuke aanbiedingen op Wehkamp. Lumiere box voor 5euro, Ponyo voor 5euro en ook de Cinema Asia (Dolls, Mood For Love etc!!) voor slechts 6euro (jammer dat ik die laatste al heb). Zeer de moeite waard.

Mood for love staat daar voor 11,99

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.