- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Titels
- Het grote dvd en blu-ray aanbiedingen topic
Het grote dvd en blu-ray aanbiedingen topic
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
DFW zeker? Lijkt wel de dvd collectie die 2,50 was 
Zinema (crew films)
-
- 10276 messages
- 7283 votes
Yep, gaat om (grotendeels) DFW. De DFW-releases op BluRay staan inderdaad niet positief bekend. Dat komt omdat ze BD-25 i.p.v. BD-50 (dual-layer) gebruiken. De audiotracks zijn vaak 'slechts' 5.1 en bevatten regelmatig een lagere bitrate dan bij andere uitgaven. Extra's staan er meestal niet op, al vind ik dat zelf geen gemis.
Tevens hebben ze in 2007 een aantal zeer slechte releases (belabberde beeldkwaliteit) gehad, die menig HD-liefhebber nog vers in het geheugen staan gegrift.
Ze zijn i.i.g. wel erg scherp geprijsd, maar ken de kwaliteit niet.
shockdog
-
- 322 messages
- 1024 votes
Kick-ass, alle 70's show, gooische vrouwen e.a. voor €5
Inception, The A-Team, The Expendables e.a. voor €10
bij mediamarkt eindhoven
JP
-
- 620 messages
- 262 votes
Alleen vandaag: seizoen 1 en 2 van de fantastische serie Carnivale voor 19,95e bij de Mediamarkt Webshop.
dominion
-
- 4062 messages
- 0 votes
Bij de Frs zijn heel veel titels voor 2,50 te vinden:
Battle Star Galactica siezoen 1
Lost een paar seizoenen
Shogun
Austin Powers collection
Commando
True Lies
Last House on the Left
Under Siege
Crouching Tiger, Hidden Dragon
Resident Evil
Resident Evil Apocalypse
Resident Evil Exticion
The Godfather
Lethal Weapon
Lethal Weapon 4
Mad Max 2
Mad Max Beyond Thunderdome
Death Race
Last House on the Left
It
Blade Trilogy
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2582 votes
2,50 voor een seizoen van Lost? Serieus...?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Ja tuurlijk, een seizoen wat gemiddeld tussen de 20-40 euro kost, is nu 2.50. Zal misschien een doosje van 4 afleveringen zijn, of minder zelfs.
dominion
-
- 4062 messages
- 0 votes
Nee het zijn wel used dvd's heb zelf het eerste seizoen van Battlestar Galactica gekocht voor 2,50.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2582 votes
Hhm, kan me niet voorstellen dat een heel seizoen net zoals die trilogieën, voor 2,50 worden verkocht. Maar ja, voor de geïnteresseerde wel een leuk gegeven.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2582 votes
Hhm, naja ik moet sowieso ff sparen voor de Sergio Leone-box. Misschien ook wel het vertellen waard:
Sergio box, 3 films. Good Bad Ugly - Once upon a time in the west - fistfull of dynamite voor 19,99 bij de mediamarkt
JA, ik moet hiervoor sparen, ben helemaal blut na al die feestdagen en 3 verjaardagen en nieuwe schoenen

Minotaures
-
- 7810 messages
- 2537 votes
Used DVD's zijn inderdaad (ongeacht serie of film) 2,50 per stuk.
Ik heb ook gehoord dat de Media Markt binnenkort BTW-vrije prijzen gaat houden. Dus misschien ook wel iets om voor uit te kijken.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Wat misschien wel leuk is om te vermelden is dat ze LOTR - The Two Towers voor 5,- hebben liggen. De special extended edition.
dominion
-
- 4062 messages
- 0 votes
Wat misschien wel leuk is om te vermelden is dat ze LOTR - The Two Towers voor 5,- hebben liggen. De special extended edition.
waar ?
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
FRS. Bij de avonddeals geloof ik.
edit: ik kan trouwens die 2,50 titels niet vinden. Was wel geinteresseerd in Last house on the left. Zelf heb ik hem al, maar vond het leuk om cadeau te doen aan een vriend van me.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2537 votes
Het is een 2de handse actie. Dat houdt in dat elk FRS filiaal over een bepaalde periode DVD/Blu-ray van klanten over namen.
Daarna werden ze allemaal in de winkel gepresenteerd onder een vermelding 'Used DVD's/Gebruikte DVD's'.
Elk filiaal heeft dus andere en verschillende soorten films, dat is natuurlijk afhankelijk wat klanten hebben afgeleverd.
Zo had je bij mij The Departed, Up en The Matrix, bijv.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Oh oke.
Die actie van LOTR - The Two Towers is een Internetaanbieding.
Ik had geen idee dat jullie het over in de winkel zelf hadden.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2537 votes
Belachelijk maar waar, elk DVD die daar werd aangenomen werd weer in de winkel gegooid voor 2,50. Maakt niet uit of het van Disney of 2010 als jaar was.
Ps. Up (speciale steelcase versie) werd enkele minuten na ik het heb gezien verkocht. Zeer logisch.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Oeh, dan moet ik binnenkort toch maar eens naar de frs toe. Misschien dat ik morgen wel eens een kijkje ga nemen.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Kom regelmatig in de FRS in Groningen, 2 in de binnenstad en die op het station. Van die used dvd acties heb ik nog nooit gehoord. Is dat iets nieuws?
dominion
-
- 4062 messages
- 0 votes
Ja denk het wel want eerst kon je die alleen via internet kopen.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2537 votes
Het is wel vaker gebeurt, dat mensen hun oude DVD's voor korting op nieuwe aankoop konden inleveren.
Ik weet niet of het eens per 2 - 3 jaar wordt ingevoerd, maar van de 1,5 jaar dat ik bij een filiaal werk, is het maar 1x voorgekomen.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2582 votes
Kom nooit in de FRS, vind het allemaal zo duur vergelijken andere winkels, daarnaast staat ook echt alles door elkaar en heb niet altijd zin om overal te zoeken naar een film die ik wil. Heb ik liever een winkel die het alfabet of genres bijhoud... Maar zo'n 2,50 actie is wel nice, misschien morgen even kijken en anders vrijdag.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2537 votes
Ik weet niet hoe het zit per Regio, maar z.s.m. (als je tijd hebt natuurlijk) zou het best zijn. Want tot zover ik het zie gaat er (als er mensen in de winkel zijn) geen 5 minuten voorbij of er staat iemand tussen te kijken.
En het kunnen nooit onwijs veel zijn, dus hoe later je het uitstelt, des te minder kans je hebt om wat betere titels uit te halen. Zie het maar als tip.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2582 votes
Ik zie het wel, als er niks tussen ligt... so be it. Moet toch half uur tijd dooien tot mijn gitaarles begint dus dan kan ik die mooi besteden, met of zonder resultaat 
dominion
-
- 4062 messages
- 0 votes
Ja want Battlestar Galactica die ik vandaag had gekocht was niet met nederlandse subs.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2537 votes
Als er van wel staat, dan kan je hem gewoon terugbrengen en ruilen. Je hebt sowieso CD/DVD-garantie van binnen 2 weken met bon ruilen.