• 178.213 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.383 actors
  • 9.375.065 votes
Profile

Het grote dvd en blu-ray aanbiedingen topic

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Nja momenteel is creditcard voor mij de enige optie eigenlijk. Ben nogal blut, vandaar . Dus dat gaat niet door dan, want ik ga niet mijn creditcardgegevens daar invoeren.

mr.shhh

• 60 messages
  • 185 votes

Phoenix wrote:

Nja momenteel is creditcard voor mij de enige optie eigenlijk. Ben nogal blut, vandaar . Dus dat gaat niet door dan, want ik ga niet mijn creditcardgegevens daar invoeren.

my thoughts exactly!!

Sander2

• 2816 messages
  • 0 votes

Wel opvallend dat ze daar niet aan acceptgiro/rembours doen...

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Haha, daar ga je al.

Wat zijn wel mogelijke methoden?

Sander2

• 2816 messages
  • 0 votes

Creditcard, Ideal, machtiging, overboeken.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Het is toch wel erg aanlokkelijk .

Sander2

• 2816 messages
  • 0 votes

Dat kun je wel zeggen ja. En omdat het een vrij bekende site is heb ik het idee dat het gewoon een foutje is waar geprofiteerd van moet worden.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Hoe lang is het al zo eigenlijk?

Sander2

• 2816 messages
  • 0 votes

Geen idee, ik zag het net pas.

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Dit klinkt toch wel heel aanlokkelijk.

Of dit

Sander2

• 2816 messages
  • 0 votes

Ik heb er voor € 50,- aan DVD's besteld, nou maar hopen op een goede afloop.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Laat het maar even weten als je de eerste binnen hebt .

Of als je zekerheid hebt dat er niets mis is met je pc/bankrekening .

Jurian

• 15 messages
  • 657 votes

http://www.dvdplaneet.nl/view_product.php?product=CADNYWZT37

Haha zo kan je er nog flink aan verdienen, ben benieuwt of je je titels echt voor zo weinig krijgt.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Lol, da's nog wel het slimste. Gewoon honderd van die bonnen kopen .

Mochten de prijzen dan weer teruggaan, heb je altijd nog 5000 euro te besteden

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Ik heb nu ook:

A Fistful of Dinamith

Sin City 2 disc

Black adder alle 4 de seizoenen

Charly Chaplin box

Samen 15 euro

MXO

• 1449 messages
  • 532 votes

Ik hoop ook op een goede afloop. Ik heb My Neighbour Totoro, Sin City en Amator besteld!

Jurian

• 15 messages
  • 657 votes

Ik heb 3 cadobonnen besteld, is het proberen waard

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Jurian wrote:

Ik heb 3 cadobonnen besteld, is het proberen waard

Ik ben bang dat dat niet werkt.

Gizzmann

• 5617 messages
  • 2864 votes

Lijkt me nier dat die site helemaal klopt... Futurama Seizoen 2 voor 2.60?? Als ze het perongeluk allemaal voor dit geld weggeven zijn ze best wel een beetje dom bezig. Ik wacht wel even af om te horen wat er met jullie aankopen gebeurd

Jurian

• 15 messages
  • 657 votes

Hoogstwaarschijnlijk niet nee maar dan storten ze het geld wel terug neem ik aan, een investering van zo'n 8 euro waar je voor 150euro aan dvds mee kan 'winnen'. Ben benieuwt, als de dvds werken probeer ik dat ook wel meteen.

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Gizzmann wrote:

Lijkt me nier dat die site helemaal klopt... Futurama Seizoen 2 voor 2.60?? Als ze het perongeluk allemaal voor dit geld weggeven zijn ze best wel een beetje dom bezig. Ik wacht wel even af om te horen wat er met jullie aankopen gebeurd

Ik ben bang dat ze het dan allang hebben aangepast. Maar ze zouden onze dvd's niet achter kunnen houden. Dat zou denk ik toch illegaal zijn. Het is een redelijk bekende site. Niet een soort blackmarked site. Hij staat wel op vergelijken.nl dus ik heb goede hoop.

gotti

• 14075 messages
  • 5887 votes

Wat een soepzooitje zeg, op die site. Maar vraag me af of ze het moeten leveren als je eenmaal betaald hebt. Daar zullen vast wel weer regeltjes voor zijn waardoor je als klant toch nog genaaid bent...

Jurian

• 15 messages
  • 657 votes

Het oorspronkelijke bedrag kunnen ze iig nooit van je rekening halen toch?

Sander2

• 2816 messages
  • 0 votes

Natuurlijk niet.

starbright boy (moderator films)

• 22407 messages
  • 5077 votes

De regel komt op het volgende neer: Als je als klant had kunnen weten dat het niet klopte dan hoeft DVDplaneet niet te leveren. Dus een seizoen van een TV serie in een box die normaal 65 euro kost voor 2,60: Dat is een onrealistische prijs, dus hoeven ze niet te leveren. Datzelfde seizoen voor 15 euro zou best een stuntaanbieding kunnen zijn, dus dat moeten ze wel leveren. Maar: Als DVD planeet dit topic vind en de klant daaraan kan linken hoeven ze weer niet te leveren, want mensen die hier posten zijn op de hoogte van het feit dat de prijzen onjuist zijn.

• 22407 messages
  • 5077 votes

kappeuter wrote:

Och, dat zie je wel vaker zo'n certificaten waarschuwing. Doorgaans niet iets om je zorgen over te maken.

Het is een site die al tijden is aangesloten bij vergelijk.nl. Als het idd een louche gebeuren was, was ie daar al lang verwijderd.

Het is een misvatting dat bedrijven aangesloten zijn bij vergelijk.nl. Het is een site waarop je min of meer adverteert. Een bedrijf betaalt gewoon flinke bedragen om genoemd te worden in een prijsvergelijking. Onbetrouwbare bedrijven gooien ze er vast wel uit (want dat is slecht voor vergelijk zelf), maar toch.

stinissen (crew films & series)

• 23444 messages
  • 76935 votes

Bestelde item(s): Bedrag:

1 x Hard Times [Streetfighter] € 2.60

1 x All or Nothing [QFC] € 2.60

1 x Jurassic Park - The Ultimate Collection € 2.60

1 x A Foreign Affair [1948] € 2.60

1 x Comancheros, The € 2.60

1 x North & South Book 2 [3DVD] € 2.60

1 x Lifeboat - S.E. € 2.60

1 x Charlie Chaplin - Essential Box Set [9DVD] € 2.60

1 x Baltimore Bullet, The € 2.60

1 x Jacket, The € 2.60

1 x Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring [QFC] € 2.60

Sander2

• 2816 messages
  • 0 votes

starbright boy wrote:

De regel komt op het volgende neer: Als je als klant had kunnen weten dat het niet klopte dan hoeft DVDplaneet niet te leveren. Dus een seizoen van een TV serie in een box die normaal 65 euro kost voor 2,60: Dat is een onrealistische prijs, dus hoeven ze niet te leveren. Datzelfde seizoen voor 15 euro zou best een stuntaanbieding kunnen zijn, dus dat moeten ze wel leveren. Maar: Als DVD planeet dit topic vind en de klant daaraan kan linken hoeven ze weer niet te leveren, want mensen die hier posten zijn op de hoogte van het feit dat de prijzen onjuist zijn.

Oke, maar dan moeten ze toch wel je geld terugstorten als ze de DVD's niet leveren lijkt me. Je hebt dus niks te verliezen.

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2244 votes

Ik zou er niet te happig op zijn. Het zijn mooie prijzen, maar sommige zijn gewoon te onrealistisch.

• 22407 messages
  • 5077 votes

Sander2 wrote:

Oke, maar dan moeten ze toch wel je geld terugstorten als ze de DVD's niet leveren lijkt me. Je hebt dus niks te verliezen.

Uiteraard moeten ze het geld dan terugstorten.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.