• 178.213 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.352 actors
  • 9.374.990 votes
Profile

Het grote dvd en blu-ray aanbiedingen topic

kort0235

• 605 messages
  • 480 votes

Voor die prijs ga ik hem nu wel kopen!

Is toch een mooi tijdsdocument.

daviddoelen

• 663 messages
  • 6596 votes

Kwam vandaag North by Northwest tegen voor de belachelijk lage prijs van €3 bij de mediamarkt.

Iketes

• 1968 messages
  • 1377 votes

daviddoelen wrote:

Kwam vandaag North by Northwest tegen voor de belachelijk lage prijs van €3 bij de mediamarkt.

Waarom is er bij mij in de buurt geen Mediamarkt... ?

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

- The Lost Weekend (R2-NL): € 4,69

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Dogie Hogan wrote:

- The Lost Weekend (R2-NL): € 4,69

Pas op! Zulke goedkope aankopen van Proxis willen nog wel eens mankementen vertonen. Ik heb ooit His Girl Friday daar gekocht voor € 5,-. Deze film bleek een slechte beeldkwaliteit te hebben (beeld bleef steeds 'hangen' als je begrijpt wat ik bedoel...)

Ik zeg niet dat dat altijd zo is, maar wees gewaarschuwd; het kán voorkomen.

jaspertje3

• 578 messages
  • 1466 votes

Bij mediamarkt (veel vestigingen in NL) bergen met Must have dvd's voor €7,77

Zoals, Exorcism Of Emily Rose, Bad Boys 1 en 2, Closer, Das Boot, Capote en veel meer.

P8rb

• 10773 messages
  • 1821 votes

Niet dat ik er in geinteresseerd ben, maar ik zag vandaag Judgment at Nuremberg voor $7.00 bij FRS.

Iketes

• 1968 messages
  • 1377 votes

BenicioDelToro wrote:

(quote)

Pas op! Zulke goedkope aankopen van Proxis willen nog wel eens mankementen vertonen. Ik heb ooit His Girl Friday daar gekocht voor € 5,-. Deze film bleek een slechte beeldkwaliteit te hebben (beeld bleef steeds 'hangen' als je begrijpt wat ik bedoel...)

Heb hem laatst besteld maar nog niet gezien. Zal het is bekijken.

P8rb

• 10773 messages
  • 1821 votes

Ook nog gezien vandaag, Pulp Fiction in 5 voor 5 bak, weet niet of dat al lang zo is. toch morgen maar even aanschaffen denk ik

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

BenicioDelToro wrote:

(quote)

De exemplaren, die ik gezien heb bij kennissen en mijzelf zijn 100% OK en waren gesealed.

Quentin

• 10202 messages
  • 8555 votes

Is ook een uitgave van Universal, terwijl de goedkope dvd van His Girl Friday een vage public domain titel is.

Iketes

• 1968 messages
  • 1377 votes

Die van mij was wel niet gesealed dacht ik. Kan me vergissen...

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Ik kan me niet meer herinneren of die van mij gesealed was. Ik weet alleen nog dat de beeldkwaliteit erbarmelijk was. Ik zal eens kijken of het een Universal is of een public domain.

kort0235

• 605 messages
  • 480 votes

De actie 5 voor 5 euro bij Blokker heb ik toch wel 5 goede films gezien en gekocht:

Pulp fiction (had ik nog niet op DVD), Smoke, Pret-a-porter, The Bourne Identity uit 1988 (beter dan de remake met Matt Damon) en A Bronx Tale.

Misschien haal ik ook nog wel From dusk till Dawn voor 1 euro, dat is zo'n absurde film, maar echter lang niet de beste vanb Tarantino.

Heeft iemand in die bakken bij Blokker een andere film gezien die echt de moeite waard is??????

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Ja, Blue in the Face ('opvolger' van Smoke) en Sword of Gideon [het origineel van Munich].

Sander2

• 2816 messages
  • 0 votes

Amator heeft hier een leuk prijsje. Normaal kost ie ongeveer € 20,-.

Quentin

• 10202 messages
  • 8555 votes

Hele site zit vol met verkeerde prijzen, zowieso een louche bende daar dus of je wat krijgt.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Vertel!

mr.shhh

• 60 messages
  • 185 votes

Kruidvat heeft een aantal aanbiedingen lopen (online):

Blockbuster actie:

http://www.kruidvatentertainmentshop.nl/epages/entertainment.storefront/465070160035525b2720d5d385f4065f/DSE/Actie/nl957

Zitten een aantal leuke fims bij maar volgens mij kunnen somige nog wel wat goedkoper..

Een paar van de films:

Hannibal

Dawn of the dead

Shaun of the Dead

Lucky number slevin

Pride & Prejudice

Jurassic Park 1

Johnny English

Jarhead

The Bourne Identity

The Bourne Supremacy

En vele anderen....

Allemaal voor €7.98 per stuk

Sander2

• 2816 messages
  • 0 votes

Na even zoeken heb ik de volgende verkeerde prijzen nog gevonden: klik, klik, klik en klik.

Elephant heb ik ook nog besteld.

Sander2

• 2816 messages
  • 0 votes

Er zijn trouwens nog veel meer films voor € 2,60 te vinden als je even zoekt. Leuk.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Lol, die laatste klik. 145,60 voor de QFC Any Way The Wind Blows

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Damn, als je even zoekt op onder de €5,- staat er toch best wat tussen (Futurama Seizoen 2 €2,60 ). Benieuwd of het allemaal goed uitpakt als je er bestelt.

mr.shhh

• 60 messages
  • 185 votes

Sander2 wrote:

Na even zoeken heb ik de volgende verkeerde prijzen nog gevonden: klik, klik, klik en klik.

Elephant heb ik ook nog besteld.

Internet Explorer (7) Geeft (bij mij) de volgende melding:

"Er is een probleem met het beveiligingscertificaat van deze website.

< Bla bla bla bla >

U wordt aangeraden om deze webpagina te sluiten en niet naar deze webpagina te gaan.

Klik hier als u deze webpagina wilt sluiten.

Doorgaan naar deze website (niet aanbevolen).

Could be just me...maar het lijkt me dus niet echt een site om vol vertrouwen iets bij te gaan bestellen...

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Firefox was inderdaad ook aan het mekkeren. Misschien gehackt of thuisbasis van een virus. Ik heb het maar weggeclickt.

Hele seizoenen Charmed voor €2.60.

Sander2

• 2816 messages
  • 0 votes

Het is wel vreemd ja. Dit is ook een goed voorbeeld. 9 Charlie Chaplin films voor € 2,60. Maar het kan natuurlijk ook gewoon een fout van het bedrijf zelf zijn, en dan zijn ze verplicht het op te sturen als je betaald hebt.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Och, dat zie je wel vaker zo'n certificaten waarschuwing. Doorgaans niet iets om je zorgen over te maken.

Het is een site die al tijden is aangesloten bij vergelijk.nl. Als het idd een louche gebeuren was, was ie daar al lang verwijderd.

Lage prijzen zullen een bug zijn. Profiteer ervan zou ik zeggen.

Sander2

• 2816 messages
  • 0 votes

Doe ik zeker! Alleen wel jammer dat het er zoveel zijn, dan wordt het alsnog een aanslag op m'n bankrekening.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Firefox zegt:

(afbeelding)

Hmmm... weet het niet hoor. Zijn er techneuten/nerds in de zaal die weten hoe schadelijk dit is/kan zijn?

mr.shhh

• 60 messages
  • 185 votes

Phoenix wrote:

Firefox was inderdaad ook aan het mekkeren. Misschien gehackt of thuisbasis van een virus. Ik heb het maar weggeclickt.

Hele seizoenen Charmed voor €2.60.

Geen idee van maar het < Bla bla bla bla > gedeelte van mn vorige post ging over dat die site opzoek was naar je gegevens...mocht je daar geen probs mee hebben ga dan je gang maar kijk ook uit voor trojans, virussen en eventuele niet-leveringen van de door jou bestelde DVD's, mocht je tog iets gaan bestellen betaal dan dmv rembours (betalen aan de postbode) of neem een accept giro, in elk geval nooit vooraf betalen...

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.