- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Website van het Jaar
Website van het Jaar
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes

MovieMeter is genomineerd voor de Website van het Jaar verkiezing, in de categorie Entertainment.
Iedereen kan zelf een stem uitbrengen op zijn favoriet.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Vrees dat Geen Stijl en Youtube meer lezers hebben.....
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ja ik denk ook dat MM weinig kans maakt. Maar toch leuk zo'n nominatie.
MM was al eens eerder genomineerd.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Hopelijk verliest MovieMeter, want anders krijg je zo'n stormloop aan vervelende nieuwe users en ik kan niet overal tegelijk zijn. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Nou, mijn stem heeftie. Is dr iig al één. Whoohoot!
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Heb gestemd voor MM. YouTube dan maar niet.
Alles 5* + een 10 voor aanraden 
You're welcome 
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Ook ff gestemd, waarop laat ik even buiten beschouwing. 
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Heb gestemd voor MM. YouTube dan maar niet.
Alles 5* + een 10 voor aanraden 
You're welcome
Ik niet.

- Navigatie: duidelijk voor films, iets minder duidelijk voor het forum
- Inhoud: veel films en aardig wat diversiteit op het forum, maar het niet toelaten van o.a. kortfilms, een beperkt aantal tv-films en onduidelijke regels over wat wel en niet toegelaten mag worden is toch wel een puntje eraf
- Design: functioneel en degelijk, maar de kleur vind ik niks. Had liever verschillende themes gezien waar je uit kan kiezen.
Wel een dikke 10 voor de 'ervaring met MovieMeter' plus aanbeveling. 
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Natuurlijk ook alleen maar 5* gestemd 
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Ik niet.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Moet dit ook niet op de beginpagina van de site geplaatst worden?
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Omdat ik anders mezelf zou voorliegen.
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2312 votes
Moviemeter is jammer genoeg weinig te vergelijken met Youtube, al vind ik MM wel meer kwaliteitsvol. Op Youtube worden er meer dan 300,000 pagina's bekeken per dag, terwijl dat er op Moviemeter slechts een kleine 70,000 bekeken worden. De wereldwijde ranking van Moviemeter is 17775 en die van Youtube is 9de. Youtube's inkomens zijn overigens € 600,000 per dag en MM € 135. En dan zullen we nog niet spreken over de waarde. Maar mijn stem gaat natuurlijk naar MM.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5305 votes
Gestemd, en naar waarheid 5/4/5 sterren. GeenStijl is trouwens ook een grote favoriet van me... als GeenStijl eerder een dergelijke oproep had geplaatst was mijn stem naar GS gegaan.
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
Moviemeter.nl bestaat nu ook op facebook!
Incompatible Browser | Facebook word nu fan!
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Ik heb ook maar gestemd, hoewel dat als ik echt eerlijk ben, ik eigenlijk toch voor YouTube zou moeten stemmen. Maar ja, die krijgen al stemmen en aandacht genoeg!
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Omdat ik anders mezelf zou voorliegen.
Je hoeft het toch niet aan jezelf te vertellen....
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
Moviemeter maakt inderdaad weinig kans. En op YT worden per dag meer dan 300.000 pagina's gekeken hoor, ook als dat alleen voor Nederland geld. Maar ja, ik stem niet. Er zitten 2 sites tussen waar ik niet uit kan kiezen: MM & YT. Een stem meer of minder maakt toch niet zoveel uit.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ik heb youtube gestemd vanwege het feit dat ik daar veel na jaren, onvindbare dingen toch heb gevonden. Maar helemaal eerlijk is het niet, Moviemeter is een Nederlandse website, bij Youtube zit je al snel over de grens. Ik vind dan hadden ze websites voor moeten stellen die alleen voor Nederlanders (en Belgen) bruikbaar zijn. Het is mooi dat Moviemeter genomineerd staat, maar het is toch een beetje onzin verkiezing.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Nein nein dass stimmt nicht, ich finde es auch eine sehr schone Website.
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
4chan? Nooit van gehoord.
Ik dacht dat Tweakers.net had gewonnen, maar dat zal dan wel een andere verkiezing zijn geweest. Nouja, wel leuk zo'n nominatie. Wellicht lievert het wat nieuwe (actieve) leden op.
Miron
-
- 744 messages
- 74 votes
4chan? Nooit van gehoord.
En dat is maar goed ook.
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes