- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Het gaat om de volgende categorieën:
Beste film
Beste acteur
Beste actrice
Beste regie
Verder hadden we min of meer afgesproken om de films die tussen 01-12-2001 en 31-11-2002 in Nederland zijn uitgekomen (zie IMDb of het overzicht op deze site) mee te nemen in de nominatie. Nou ontstaat er natuurlijk het probleem dat bijvoorbeeld The Fellowship of the Ring wèl mee kan doen aan de filmprijs en The Two Towers niet... Hier hebben we het vast nog wel over... 
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Hehe... terwijl petey z'n bericht al gepost had was ik nog aan het uitzoeken welke categorieën we ook alweer hadden en was ik dus te laat met posten... 't is nu in ieder geval duidelijk wat de bedoeling is!! 
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
We kunnen bijvoorbeeld de sluitingsdatum naar 24-12-2002 verzetten. Een week voor het eind van het jaar en zo kan bovendien The Two Towers meegenomen worden. 
Dan heeft het comité een paar dagen om de genomineerden vast te stellen (5 genomineerden per categorie lijkt me het meest logisch) en kan er vanaf (ongeveer) de kerst tot en met (ongeveer) de eerste week van 2003 gestemd worden, waarna de uitslag half januari volgt.
Roept u maar!! 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5983 votes
Wat mij betreft doen we het gewoon precies zo als vorig jaar. Kan ik al mijn favo films van het jaar selecteren.
Mik
-
- 1504 messages
- 1094 votes
Ik weet nu al wat de uitslag op beste film gaat worden, LOTR gok ik. Welke van de 2 laat ik dan in het midden.
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
EmDee, om even op je vraag op de chat terug te komen (ik reageer even hier omdat we volgens mij allemaal van de chat geflikkerd zijn): The Others mag strikt genomen niet meedoen aan de MM-Awards, aangezien de Nederlandse releasedatum 29-11-2001 is. 
Voor een volledig overzicht van Nederlandse releases klik hier.
Hobbes
-
- 2911 messages
- 1195 votes
ik vind beste SFX, beste bijrol (m+v) ook erg belangrijk
petey
-
- 1901 messages
- 3828 votes
We wilden het dit jaar wat groter aanpakken dan alleen beste film. En ik denk niet dat de 5 nominaties verrassend zullen zijn,
Maar door het tot 5 te beperken heb je het voordeel dat het allemaal te behappen valt. Vorig jaar waren jullie nog met een beperkt aantal. Door de grote aanwas zou het nu een hele grote lijst met namen kunnen worden en waarschijnlijk een heidens karwei om alles in goede banen te leiden.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5983 votes
Nee hoor, Jordy heeft er vorig jaar al een tooltje voor geschreven! Die kunnen we gewoon opnieuw gebruiken.
petey
-
- 1901 messages
- 3828 votes
dat was toch alleen voor de beste film. We willen nu meer categorien. En zoals door iemand anders ook al gepost, met nominaties lijkt het veel echter allemaal.
petey
-
- 1901 messages
- 3828 votes
En je moet niet vergeten dat het met nominaties veel leuker is. Kunnen we in een groepje lekker lullen over wie we een nominatie waard vinden.
Als iedereen een lijst opstuurt is het weer zo´n eenzame business.
Filmkijken doe je meestal al alleen, dus nu kunnen we eindelijk lekker lullen over onze lijstjes, gun ons deze lol.
petey
-
- 1901 messages
- 3828 votes
en meng je gezellig in de nominatie discussie, je bent van harte welkom.
Zal volgende maand wel losbreken op de chat.
gimli f
-
- 1454 messages
- 0 votes
Jordy, Kappeuter,
is het niet leuk om PER FILM een lijst te krijgen met alle stemmen van alle personen, die er op hebben gestemd? Op die manier kun je de stemmen beter vergelijken, en kun je op den duur ook beter achterhalen (b.v.) wie van welk soort films houdt.
Nu kun je alleen PER PERSOON een lijst krijgen met alle stemmen voor alle films...
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5983 votes

Klik eens op het woord 'stemmen' bij een film!!!
gimli f
-
- 1454 messages
- 0 votes
En met het schaamrood nog op mijn lippen, verwijder ik mezelf stilletjes en stiekem van deze discussie. 
Dat is precies wat ik bedoel.
Dat ik nooit geweten heb dat je ook op die blauwe woorden kunt klikken...(argh) 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5983 votes
Nevermind. Je moet het even weten. Op 'top 100' kun je ook klikken, als een film in de top 100 staat althans.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
ja ik weet ook niet of het vormgeeftechnisch gezien erg gelukkig gekozen is die "stemmen" en "top100" plaatjes maar ach 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5983 votes
Anders moeten we er maar knipperende pijlen bij zetten he Jordy.. 
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Niks om je voor de schamen, Gim. Ik kom hier al een paar maanden en ik wist het ook niet. Goed weggeborgen, Jordy! 
(Enneh... schaamrood staat op je kaken
)
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
er vinden werkzaamheden plaats aan de top 100 enzo, kunnen even raar doen vanavond
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Jordy, is het wellicht mogelijk dat wanneer je op de naam van een regisseur drukt, je de films dan in chronologische volgorde te zien krijgt.
Is mijn inziens veel overzichtelijker.
Tonyvdb
-
- 1408 messages
- 1168 votes
Is mijn inziens veel overzichtelijker.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Wel als je bij de film zelf op de regisseur klikt maar niet bij 'uitgebreid zoeken'. Dan staan de films Alfabetisch. (ik vind het overigens niet zo'n ramp)
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Klik namelijk 1 film aan en daarna op regisseur en alles staat weer chronologisch 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.