• 178.289 movies
  • 12.224 shows
  • 34.003 seasons
  • 647.421 actors
  • 9.376.783 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

Goodfella

• 5091 messages
  • 4875 votes

Het gaat om de volgende categorieën:

Beste film

Beste acteur

Beste actrice

Beste regie

Verder hadden we min of meer afgesproken om de films die tussen 01-12-2001 en 31-11-2002 in Nederland zijn uitgekomen (zie IMDb of het overzicht op deze site) mee te nemen in de nominatie. Nou ontstaat er natuurlijk het probleem dat bijvoorbeeld The Fellowship of the Ring wèl mee kan doen aan de filmprijs en The Two Towers niet... Hier hebben we het vast nog wel over...

petey

• 1901 messages
  • 3828 votes

bijna tegelijkertijd.

Goodfella

• 5091 messages
  • 4875 votes

Hehe... terwijl petey z'n bericht al gepost had was ik nog aan het uitzoeken welke categorieën we ook alweer hadden en was ik dus te laat met posten... 't is nu in ieder geval duidelijk wat de bedoeling is!!

Goodfella

• 5091 messages
  • 4875 votes

We kunnen bijvoorbeeld de sluitingsdatum naar 24-12-2002 verzetten. Een week voor het eind van het jaar en zo kan bovendien The Two Towers meegenomen worden.

Dan heeft het comité een paar dagen om de genomineerden vast te stellen (5 genomineerden per categorie lijkt me het meest logisch) en kan er vanaf (ongeveer) de kerst tot en met (ongeveer) de eerste week van 2003 gestemd worden, waarna de uitslag half januari volgt.

Roept u maar!!

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5983 votes

Wat mij betreft doen we het gewoon precies zo als vorig jaar. Kan ik al mijn favo films van het jaar selecteren.

Mik

• 1504 messages
  • 1094 votes

Ik weet nu al wat de uitslag op beste film gaat worden, LOTR gok ik. Welke van de 2 laat ik dan in het midden.

Goodfella

• 5091 messages
  • 4875 votes

EmDee, om even op je vraag op de chat terug te komen (ik reageer even hier omdat we volgens mij allemaal van de chat geflikkerd zijn): The Others mag strikt genomen niet meedoen aan de MM-Awards, aangezien de Nederlandse releasedatum 29-11-2001 is.

Voor een volledig overzicht van Nederlandse releases klik hier.

Hobbes

• 2911 messages
  • 1195 votes

ik vind beste SFX, beste bijrol (m+v) ook erg belangrijk

petey

• 1901 messages
  • 3828 votes

Wat mij betreft doen we het gewoon precies zo als vorig jaar. Kan ik al mijn favo films van het jaar selecteren.

We wilden het dit jaar wat groter aanpakken dan alleen beste film. En ik denk niet dat de 5 nominaties verrassend zullen zijn,

Maar door het tot 5 te beperken heb je het voordeel dat het allemaal te behappen valt. Vorig jaar waren jullie nog met een beperkt aantal. Door de grote aanwas zou het nu een hele grote lijst met namen kunnen worden en waarschijnlijk een heidens karwei om alles in goede banen te leiden.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5983 votes

Nee hoor, Jordy heeft er vorig jaar al een tooltje voor geschreven! Die kunnen we gewoon opnieuw gebruiken.

petey

• 1901 messages
  • 3828 votes

dat was toch alleen voor de beste film. We willen nu meer categorien. En zoals door iemand anders ook al gepost, met nominaties lijkt het veel echter allemaal.

petey

• 1901 messages
  • 3828 votes

En je moet niet vergeten dat het met nominaties veel leuker is. Kunnen we in een groepje lekker lullen over wie we een nominatie waard vinden.

Als iedereen een lijst opstuurt is het weer zo´n eenzame business.

Filmkijken doe je meestal al alleen, dus nu kunnen we eindelijk lekker lullen over onze lijstjes, gun ons deze lol.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5983 votes

jawel

petey

• 1901 messages
  • 3828 votes

en meng je gezellig in de nominatie discussie, je bent van harte welkom.

Zal volgende maand wel losbreken op de chat.

gimli f

• 1454 messages
  • 0 votes

Jordy, Kappeuter,

is het niet leuk om PER FILM een lijst te krijgen met alle stemmen van alle personen, die er op hebben gestemd? Op die manier kun je de stemmen beter vergelijken, en kun je op den duur ook beter achterhalen (b.v.) wie van welk soort films houdt.

Nu kun je alleen PER PERSOON een lijst krijgen met alle stemmen voor alle films...

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5983 votes

Klik eens op het woord 'stemmen' bij een film!!!

gimli f

• 1454 messages
  • 0 votes

En met het schaamrood nog op mijn lippen, verwijder ik mezelf stilletjes en stiekem van deze discussie.

Dat is precies wat ik bedoel.

Dat ik nooit geweten heb dat je ook op die blauwe woorden kunt klikken...(argh)

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5983 votes

Nevermind. Je moet het even weten. Op 'top 100' kun je ook klikken, als een film in de top 100 staat althans.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

ja ik weet ook niet of het vormgeeftechnisch gezien erg gelukkig gekozen is die "stemmen" en "top100" plaatjes maar ach

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5983 votes

Anders moeten we er maar knipperende pijlen bij zetten he Jordy..

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

En met het schaamrood nog op mijn lippen, verwijder ik mezelf stilletjes en stiekem van deze discussie.

Niks om je voor de schamen, Gim. Ik kom hier al een paar maanden en ik wist het ook niet. Goed weggeborgen, Jordy!

(Enneh... schaamrood staat op je kaken )

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

er vinden werkzaamheden plaats aan de top 100 enzo, kunnen even raar doen vanavond

neo

• 15435 messages
  • 10038 votes

yes x-men op nummer 1

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

en Groundhog Day in de top 100 Cool!

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

Jordy, is het wellicht mogelijk dat wanneer je op de naam van een regisseur drukt, je de films dan in chronologische volgorde te zien krijgt.

Is mijn inziens veel overzichtelijker.

Tonyvdb

• 1408 messages
  • 1168 votes

Jordy, is het wellicht mogelijk dat wanneer je op de naam van een regisseur drukt, je de films dan in chronologische volgorde te zien krijgt.

Is mijn inziens veel overzichtelijker.

lijkt me wel wat.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

gebeurt dat nu niet dan?

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

nee.

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Wel als je bij de film zelf op de regisseur klikt maar niet bij 'uitgebreid zoeken'. Dan staan de films Alfabetisch. (ik vind het overigens niet zo'n ramp)

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Klik namelijk 1 film aan en daarna op regisseur en alles staat weer chronologisch

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.