- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8284 votes
Altijd overheen gekeken! Toch heel praktisch. Bedankt!
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
Als ik een film wil toevoegen aan Mijn FIlms, Nog Zien kan dat niet. Eerst stond er altijd 'toevoegen en sluiten' ofzo maar nu kan ik nergens op klikken. Iemand 'n clue?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Bericht verplaatst naar De Site > Algemeen > banners en donaties / aanpassingen layout
Ieperman
-
- 527 messages
- 1934 votes
Onder de rubriek televisie binnenkort http://www.moviemeter.nl/tv/full/ staat de filmnaam in het zwart maar het uur van uitzenden in het wit wat heel onduidelijk is. Kan daar naar gekeken worden?
Observator
-
- 18281 messages
- 3579 votes
Ik heb ook koorts, dus ik begin haast aan mezelf te twijfelen. Maar als ik over mijn privéberichten hover blijft er een groene waas achter. Is dat de bedoeling?
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Ik had dat net ook, heel Mijn Moviemeter was even kaputt. Waarschijnlijk werd daar een wijziging/update doorgevoerd? Nu lijkt het weer te werken.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
ja sorry ik was even iets aan het bijwerken
jarno1975 (moderator series)
-
- 10972 messages
- 2792 votes
Jordy, ik zit veel op MM achter een netbook (wat volgens mij tegenwoordig populaire dingen zijn). Deze hebben dankzij het compacte formaat ook een kleinere resolutie (uiteraard).
Nu de nieuwe banner er is gekomen irriteert me echter een klein dingetje wat wellicht simpel is op te lossen. Zoals je in het screenshot kunt zien valt de titel buiten beeld wanneer de overige info in beeld staat. En wanneer de titel in beeld staat is maar de helft van de poster en het plot zichtbaar.
Is het misschien mogelijk om de titel van de film onder de banner te plaatsen ipv er boven? Dat scheelt een hoop scrollen.

SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Het toont wel van heel veel respect dat je van mijn toevoeging een screenshot maakt

Blijkt wel weer dat je me een beetje in de gaten houdt 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
En open je 8 priveberichten even.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
de titel kun je toch ook in de browser balk zien?
ik begrijp je probleem wel, maar heb helaas niet de tijd om met elk afwijkend apparaat rekening houden als het op het uiterlijk van de site aankomt. De mobiel van de een kan de breedte weer niet aan, de netbook van de ander kan de hoogte weer niet aan, de tablet van derde heeft weer andere problemen...
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
En open je 8 priveberichten even.
Haha
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Vanaf vanmorgen ca. 05.00 uur problemen met dieplinken en laden pagina's. Posts worden niet opgeslagen of opmerking undefined. Ben ik de enige?
(met andere websites geen problemen).
jarno1975 (moderator series)
-
- 10972 messages
- 2792 votes
Rond half 8 had ik ook problemen dat de site moeilijk laadde. Nu geen problemen meer.
Ieperman
-
- 527 messages
- 1934 votes
Onder de rubriek televisie binnenkort http://www.moviemeter.nl/tv/full/ staat de filmnaam in het zwart maar het uur van uitzenden in het wit wat heel onduidelijk is. Kan daar naar gekeken worden?
Nog niet veranderd blijkbaar? 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Wat bedoel je in godsnaam? Ik zie gewoon de naam van de film en de uitzend tijden in het zwart?
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Bij mij ziet alles er ook gewoon goed uit. Plaats eens een screenshot?
Ieperman
-
- 527 messages
- 1934 votes
Bij mij ziet alles er ook gewoon goed uit. Plaats eens een screenshot?
Graag! Heb een screenshot genomen maar weet niet hoe ik deze hier op het forum krijg. 
Het is misschien gewoon zo op de vlaamse versie van het tv overzicht? Daarom dat jullie niets zien.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Op www.imageshack.us kun je een afbeelding uploaden, daarna de url hier in de [img]-tag plaatsen.
Ieperman
-
- 527 messages
- 1934 votes
Op www.imageshack.us kun je een afbeelding uploaden, daarna de url hier in de [img]-tag plaatsen.
Dank u riesma! foto
Hopelijk zie je nu wat ik bedoel. 
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Ooh dat, zeg dat dan gewoon.
Nee, dat hebben wij niet. Dat zou dan inderdaad alleen bij de Vlaamse versie het geval kunnen zijn.
Ieperman
-
- 527 messages
- 1934 votes
Ooh dat, zeg dat dan gewoon.
Nee, dat hebben wij niet. Dat zou dan inderdaad alleen bij de Vlaamse versie het geval kunnen zijn.
Nu nog iemand die dit probleem oplost en we zijn er. 
Dragon
-
- 62559 messages
- 4509 votes
Ik heb ook de Vlaamse versie en bij mij ziet alles er normaal uit...
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Ik heb hetzelfde probleem als Ieperman. Erg onduidelijk

Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Raar, bij mij is het toch echt wel zwart:

edit: in Internet Exploder heb ik het ook.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
er staat een onafgesloten spoiler in een van de reviews bovenaan de pagina, dat geeft problemen in IE7, zal er een keer naar kijken
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.