- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
De wijzigingen in de layout, en de mogelijkheid om via een donaties de banners te laten verdwijnen, kan besproken wordin dit topic: De Site >> Algemeen >> banners en donaties / aanpassingen layout
dave
-
- 1079 messages
- 885 votes
Ik weet niet of deze opmerking hier thuis hoort maar ik zou het erg leuk vinden als er naast een persoonlijke top 10 ook nog een persoonlijke flop 10 zou komen. Ik heb de laatste tijd zoveel waardeloze films gezien dat ik ze best eens zou willen verzamelen in een lijstje.
Heb ik ook al aangehaald, evenals een aantal andere users. Maar tot nu toe nog geen antwoord gekregen van de admins.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Bericht verplaatst naar De Site > Algemeen > banners en donaties / aanpassingen layout
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Heb ik ook al aangehaald, evenals een aantal andere users. Maar tot nu toe nog geen antwoord gekregen van de admins.
Ben niet geïnteresseerd in welke films mensen slecht vinden. Ga daar geen tips uit halen. Daarnaast straalt er geen positiviteit van af en lijkt het mij vrij weinig meerwaarde te hebben.
Zie meer in een persoonlijke top 20 ofzo, omdat ik zo veel films heb die ik geweldig vind, en dat ook wil laten zien.
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2314 votes
Ik vond het wel minder storend als die balk met reclame aan de zijkant stond... Nu die balk met reclame net onder de tabbladen staat en zelfs tussen de berichten door te vinden is vind ik het eerlijk gezegd wel irritant. Zéér irritant.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Reclame tussen de berichten door
Ouch..
Ben niet geïnteresseerd in welke films mensen slecht vinden. Ga daar geen tips uit halen. Daarnaast straalt er geen positiviteit van af en lijkt het mij vrij weinig meerwaarde te hebben.
Zie meer in een persoonlijke top 20 ofzo, omdat ik zo veel films heb die ik geweldig vind, en dat ook wil laten zien.
Inderdaad, een top20 zou daadwerkelijk iets toevoegen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Bericht verplaatst naar De Site > Algemeen > banners en donaties / aanpassingen layout
Insignificance
-
- 3220 messages
- 5588 votes
Via 'Mijn Films' zou je bepaalde filmlijsten kunnen samenstellen, denk ik?
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Het zal wel een stuk commerciëler zijn, de huidige plaatsen (of in ieder geval de duidelijkheid ervan) van de reclameblokken, de site wordt er wel vele malen minder door. Erg lelijk.
dave
-
- 1079 messages
- 885 votes
Hmm, de grens tussen een persoonlijke flop 10 en een algemene flop 100 is naar mijn mening maar erg dunnetjes. En niemand verplicht je uiteraard om de flop 10 van iemand te bekijken.
Het moet toch mogelijk dit als keuze aan te bieden? Net zoals je er zelf voor kiest je woonplaats of geboortedatum zichtbaar te maken..
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Het is al heel vaak besproken (vandaar waarschijnijk dat er niemand gereageerd heeft) maar ik vind het niet zo'n interessante optie. Een top 10 regisseurs zou ik een leukere aanpassing vinden, dat staat dan ook op de lijst.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
De wijzigingen in de layout, en de mogelijkheid om via een donaties de banners te laten verdwijnen, kan besproken wordin dit topic: De Site >> Algemeen >> banners en donaties / aanpassingen layout
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Via 'Mijn Films' zou je bepaalde filmlijsten kunnen samenstellen, denk ik?
Insignificance
-
- 3220 messages
- 5588 votes
Lijkt me niet zo'n grote belemmering als je, zoals IcU, bepaalde films onder de aandacht wilt brengen. Maar goed, misschien is dat dan iets, de mogelijkheid om zelf volgorde in die lijsten te brengen..
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Heb me laatste recensie aangevinkt als mening, maar als ik dan weer terugga naar me homepage dan verwijderd dat gele sterretje automatisch.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Je zou eens kunnen proberen je pepernoten leeg te gooien.
Edit: ow nee, je cookies.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
De site is echtlangzamer geworden, merk dat wanneer ik een bericht post of gewoon via de site ergens op klik. Duurt allemaal net even wat langer.
Verder nog een ander probleem wat al een tijdje aan de gang is. Al een tijdje heb ik af en toe wanneer ik iemand quote dat ik een foutmelding van MovieMeter krijg dat mijn bericht een te lange, onafgebroken link bevat.
Hoe komt dat?
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3093 votes
"De volgende 10 gebruikers zijn momenteel aanwezig: bokalarm | Goldenskull | Lancher | Magnolia-fan | Nomak | Pistons | rep_robert | what is truth | Willemweetniet en Zelva. De nieuwste gebruiker is iwanmarkov."
Dat mag op zich terug in zo'n blokje als het eerst was? Zag er wel gaver uit, nu nogal droogjes.
Purmerend
-
- 2775 messages
- 3309 votes
Wrangler: Anatomy of an Icon uit 2008 staat 2x op de site!
xmiranx
-
- 7 messages
- 476 votes
Tip: "Video" veranderen in "dvd"? Of kijkt iedereen hier nog lekker old school? 
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Die discussie is al gevoerd. Een week of twee geleden op dit topic. Even scrollen en je weet alles! 
neo
-
- 15435 messages
- 10038 votes
Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > banners en donaties / aanpassingen layout
narva77 (crew films)
-
- 12733 messages
- 6540 votes
Even een vraagje:
kan bij de film "Der Chinese" een link worden geplaatst naar BoekMeter.nl, naar het gelijknamige boek "De Chinees" van Henning Mankell?
Of moet daar een moderator/crewlid van Boekmeter voor aan te pas komen o.i.d.? 
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8284 votes
Ik wist niet dat dat kon? Andersom ook, btw?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.